kaapista ulos..

tyttönen92 *

miten suhtautuisitte jos ystäveänne kertoisi että hän on biseksuaali?

9

860

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ):))))

      Sanoisin että aijaa, hyvä kun oot löytänyt oman suuntautumises ja ei mua haittaa enkä nyt aio juosta karkuun :)

    • silleen, että

      älä välitä, kieroutumat voivat oieta.

    • eräs tyttö vaan

      Ite varmaan arvaisin jo etukäteen :-D ja voisin ylpeänä sanoa "joo, mä tiesin jo" :D oma homotutka on kyl niin hyvä, et tähä asti oon kai 2 kertaa ollu väärässä. oon luullut yhtä homoa biseksuaaliksi ja yhtä "heteroa" (sanonut olevansa poliittisista syistä sitoutumaton seksuaaliluokkiin) biseksuaaliksi :P Tosin se johtuu siitä, että ku on iteki sateenkaarikansalainen niin pakko tunnistaa heti kuka on hetero ja kuka ei :-D hetskuilla on helpompaa, ei niitten tarvi miettii tommost ku ne vaa lähtee oletuksest et kaikki on heteroit (ja sen takia homppelit ja lepakot ei yleensä lähentele heteroita, vaan just toiste päin. meillähän se pelonaihe on!)

      Joka tapauksessa ite siis suhtautuisin positiivisesti, ehkä sinänsä jopa positiivisemmin kuin heteroon, että voisin pyytää mukaani johonkin SETAn nuorteniltoihin ym. tai keskustella kyseisestä aiheesta :D

      Mutta koska kaverisi oletettavasti ei ole sateenkaarikansalainen (kun kerran stressaat hänelle kertomisesta) niin voin kertoa, että omien kokemusten mukaan kaapista ulos tuleminen on turvallista. Mua ei ole vielä kertaakaan kukaan lähteny väistelee sen takia, vaikka yleisesti ottaen kaikki tutut tietääki suuntautumisen. Kerroin jopa eräälle homo/lesbovihaajalle, mutta hän vaan totesi, että ei hyväksy, mutta ei asia hänelle kuulukaan ja ei se mua ihmisenä muuta, ja että hän vihaa homoutta ja lesboutta, mutta ei minua (hän oli eka sanonu vihaavansa homoja ja lesboja ja kävin sitte kysymässä että vihaako hän muakin :D olin muute eka hänen kavereistaan, joka ei ole hetero ja niin, että hänkin tietää sen).

      Yhelle kaverille tuli yläasteella taas vähän ongelmia. Oon kyl miettiny, että se miks ihmiset suhtautuu muhun aika positiivisesti, on ehkä osittain se, et kaveriporukka on joko vähän vanhempaa ikäluokkaa tai sitten ne on kaikki homoja tai sitte protun käyneitä tai muuten vaan hengaa samassa avomielisessä kaveriporukassa (jossa puolet on homoja), joka on tehny neki avomieliseks.
      Joka tapauksessa, siitä kaverista oli lähetty levittelee ympäri koulua juorua, et se on lesbo, ja sitte samas liikunnas olleet tytöt vaihto toiseen pukuhuoneeseen :-D ja olivat kysyneet meidän muilta kavereilta, että "miten te voitte olla sen kanssa samassa pukuhuoneessa, etteks te pelkää et se kattelee teitä?" parasta kaikessa oli se, että kaverini ei ole lesbo.

    • bög!

      "kyllä homo, homon tuntee."

    • arvee

      Sehän menis näin: "Okei no haluatko puhua siitä jotain vai kerroitko muuten vaan et tietäsin" Eipä sen kummempia :)

    • Punttari

      Olen semmoisen tunnustuksen kuullut kaveriltani.. Minkäs sille teet, eipä se ole hänen päätettävissään.
      Ei vaikuttanut mitenkään meidän väleihimme.

    • kokemus kertoo.

      Mun yksi kaveri sanoi, että on bisse. ei se mua haitannu. :)

    • ............

      Sanoisin: "Aijaa. Minä olen hetero." Äh, ihan oikeasti mitä väliä. Pääasia että löytää ihmisen jota rakastaa.

    • 412304sad

      Huutasin täysiä "HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!" sit vetäisin turpaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe