Hauskaa on trollata ja itselleen vastata. Kuinka moni teistä arvaa kuinka monta sivupersoonaa minulla on? Suurystäväni valloista William Gates III arvasi minulla olevan 10. Mitä te veikkaatte?
Hauskaa on
9
509
Vastaukset
..olisko taas aika nyppästä muovisäkillinen pamia huiviin, tulee sitten uni..
se voi olla vaikka Joonas Jäkkäläjärvi, joka tuossa rekkaamatonta Penaa esittää. Voi voi, kun Pentti joutuu kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi. Mutta yhdyn exergyn neuvoon: Pamit helttaan ja nuunumaan!
ThreeMice kirjoitti:
se voi olla vaikka Joonas Jäkkäläjärvi, joka tuossa rekkaamatonta Penaa esittää. Voi voi, kun Pentti joutuu kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi. Mutta yhdyn exergyn neuvoon: Pamit helttaan ja nuunumaan!
"Voi voi, kun Pentti joutuu kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi."
Eli trollaaja joutuu syyllistetyksi trollaajien taholta.. hahhahhah.. ympäri mennään, yhteen tullaan vai miten se on?- heh johan vitsin murjasit
ThreeMice kirjoitti:
"Pentti joutuu kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi."
Kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi???
SIIS ETKÖ SINÄ PUUPÄÄ TAJUA ETTÄ PENTTI ON ITSE JUURI SE PAHIN TROLLI TÄÄLLÄ? Ja nyt olen saanut sen kuvan että olet samaa maata Pentin kanssa! Joten jos jatkat samaa rataa niin silmätikuksi joudut sinäkin! - linux-äijä
Joo ei sitä itselleen kannata vastata.
Pamia vain suukkiin.
Vitsi vitsi :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Tai mistä sitä tietää ;-)
Sori oli pakko... heh johan vitsin murjasit kirjoitti:
"Pentti joutuu kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi."
Kaikenlaisten trollaajien takia syyllistetyksi???
SIIS ETKÖ SINÄ PUUPÄÄ TAJUA ETTÄ PENTTI ON ITSE JUURI SE PAHIN TROLLI TÄÄLLÄ? Ja nyt olen saanut sen kuvan että olet samaa maata Pentin kanssa! Joten jos jatkat samaa rataa niin silmätikuksi joudut sinäkin!Siul se on huumorintaju kämähtännä johonnii kantoon oikeen ohimo eellä! Penahan on trollaajien KUNINGAS, oikea valas-trolli. Ei kai kukaan täysjärkinen P:n juttuja täydestä ota?
- Sinua / Teitä
ei ole edes olemassa.
- Olemassaa
Niinkuin Joulupukki on Penttikin olemassa.
- Pentti Nelonen
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1233334Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2572117Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois722095- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641402- 971327
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931277- 611230
- 591217
- 711111