Jos luurit on herkät ja niistä tulee ääntä ilman kuulokevaffaria, niin onko kuulokevaffarista tällöin mitään hyötyä esim. äänenlaadun kannalta?
Kuulokevaffarista hyötyä?
3
1494
Vastaukset
- millainen vahvistin käytössä
Yleensä nuo laitteiden etulevyyn lätkäistyt kuulokeliitännät ovat valmistajan kannalta pakollisia featureja joita ei voi jättää poiskaan mutta näitä ei kenenkään oleteta kauheasti käyttävän. Kytkentä on siis halvin mahdollinen ja laatu sen mukainen. Valmistajissa on tietenkin eroa.
Korkealaatuinen erillinen kuulokevahvistin joka kytketään suoraan CD/DVD-soittimen linjalähtöön antaa taatusti paremmat saundit huippuluokan kuulokkeisiin.
Jos ne kuulokkeet ovat herkät ämpärisoittimiin tarkoitetut mallit, mitään eroa tuskin huomaa. Ensinnäkään mikään noista ei ole oikeasti huippuluokkaa äänenlaadultaan ja toisekseen ne muodostavat vahvistimelle niin helpon kuorman että patterikäyttöinen mp3-soitinkin pystyy niitä syöttämään.- kuulokevahvistinta
Itse olen kanssa pohtinut sen kuulokevahvarin hommaamista. Itselläni kuulokkeina noi perus kuuspuolikkaat senkut, ja tähän asti olen työntänyt ne vaan suoraan kiinni marantz cd5001 -cd-soittimeen. Sillä oletuksella, että kun siinä soittimessa ei monia lähtöjä ole, niin oltaisiin sitten kuulokelähtöönkin panostettu, ja ainakin se tuon mun sonyn vanhemman viritinvahvistimen kuulokelähdön voittaa. Mutta kuinka paljon tällaiseen kuulokevahvistimeen sitten pitäisi panostaa, ennen kuin pääsee voitolle äänenlaadussa? eli kun olen nähnyt tuollaisia alle 200€ kuulokevahvistimia, esim Pro-Ject Headbox MkII tai Creek OBH-11/Uni supply, niin onko sellaisten laatu selkeästi tuollaista normaalia kuulokelähtöä parempi?
- tööts
kuulokevahvistinta kirjoitti:
Itse olen kanssa pohtinut sen kuulokevahvarin hommaamista. Itselläni kuulokkeina noi perus kuuspuolikkaat senkut, ja tähän asti olen työntänyt ne vaan suoraan kiinni marantz cd5001 -cd-soittimeen. Sillä oletuksella, että kun siinä soittimessa ei monia lähtöjä ole, niin oltaisiin sitten kuulokelähtöönkin panostettu, ja ainakin se tuon mun sonyn vanhemman viritinvahvistimen kuulokelähdön voittaa. Mutta kuinka paljon tällaiseen kuulokevahvistimeen sitten pitäisi panostaa, ennen kuin pääsee voitolle äänenlaadussa? eli kun olen nähnyt tuollaisia alle 200€ kuulokevahvistimia, esim Pro-Ject Headbox MkII tai Creek OBH-11/Uni supply, niin onko sellaisten laatu selkeästi tuollaista normaalia kuulokelähtöä parempi?
Rega Ear vahvistin (250€)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882