Alaston anoppi

Jontte

Kuinka moni on nähnyt anoppinsa alastomana? Missä tilanteessa, minkä ikäinen anoppi on? Minkä näköinen? Millaiset rinnat, pillu?

11

8498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

      "Jontte heti syömään, ruoka on jo lautasella!"

    • mela13

      Mä oon nähny!!
      anoppi on 50v 155cm jotain 50kg.
      c-kupin mukavat ketunkuonot:)
      Tosi karvanen TUSSU!!!!

      Näin Kun anoppi tuli saunasta ja rupes huoneessaan vaihtamaan vaatteiteita.....
      ei huomannu/ ei välittänyt kun kattelin peilin kautta hommia eikä ollu eka eikä vika kerta:)))))

      Ai että tekis mieli maistaaaaaaaaaaa.......

    • jesse

      Tottahan toki minä nyt anopin olen alasti nähnyt, jo 20v olemme kaikki kesät appivanhempieni kesämökillä ja siellä on alusta asti aina käyty porukalla isossa saunassa. En vain ole enää ajatellut ko asiaa, se on niin luonnollista, vaikka anoppini onkin hyvin säilynyt ikäisekseen eli 6-kymppisenä. Muistan kyllä ensimmäisenä kesänä katselleeni häntä salaa useinkin saunassa ja uidessa käydessämme - itse silloin 2-kymppinen kloppi kun olin. Hän oli silloin hyvinkin paljon samannäköinen kuin vaimoni nyt - ryhdikäs, kiinteäkroppainen, kahden lapsen jälkeen kuitenkin rinnat hieman menettäneet kiinteyttään ja peppu kuin nuorella tytöllä. Anopillani oli jo silloin tapana, kuten myös vaimollani, aina ajaa pimpsakarvansa, joten häpy on kiihottavasti esillä!

      Joten, ehkä anoppini oli silloin samanlainen seksipakkaus, kuin tyttärensä nyt! Olemme siis samanlaisia onnenpekkoja appiukkoni kanssa ;-))

    • Anopinsulot

      Olen nähnyt usein anopin alasti ja ihan läheltäkin. Saunassa, ennen ja jälkeen saunan. Uimapukua vaihtaessa. Nukkumaan mennessä. Vaatteita vaihtaessa, monessa eri tilanteissa. Anoppi on ristiverinen rehevähkö 58-v. Rinnat kokoa D85, isot nännipihat ja nännit. Pillussa runsas karvoitus, kiharat tummanruskeat karvat verhoavat koko alapään. Paksut ulommat häpyhuulet ovat turpeat ja punertavat. Anoppi on luomunaisia, joten hänellä on myös kainalokarvat ja hieman säärikarvoja. Yleensä nätit punaisiksi lakatut kynnet, myös varpaankynnet. Meikkaa yleensä hillitysti, kaunis upea nainen!!

    • Herkkuasai

      Olen nähnyt, usein.
      Meillä oli suhde n 10 v.
      Anoppi oli runsasmuotoinen ihana nainen.
      Rakasti suuseksiä.

    • ainamnam

      Vaikka kuinka usein. Ainoa syy tällä hetkellä miksi en ole eronnut vaimostani on anoppi.
      Vaimoa ei seksi kiinnosta kuin pari kertaa kk. Mutta anoppi on ihan kyltymätön. Ja tietää temput, ei vierasta pervojakaan ehdotuksia.
      Anoppi pitännyt itsestään huolta ja elämäntavat terveelliset, ei uskoisi 45v ikinä.
      Onneksi vaimo patistaa auttelemaan äitiään todella useasti. Ei vaan ole tajunnut että hommat aina tekemättä missä piti auttaa.
      Välillä ollaan tehty pikapanojakin vaikka muu perhe on ollut paikalla.

    • Puliukkorohtola

      Hyi h-i
      Kaikki olleet peikkoja tai pahempia
      Appiukot tuurnannet ihqusti oorengastani

    • Kyllä olen nähnyt alasti..mökillä saunassa...vaatteita vaihtamassa ja pari kertaa ihan vaan kotona kun on vaatteita vaihtanut ja ei oo tajunnu peiliä tai ikkunan heijastetta.54v ja aika seksikäs...karvainen pillu mutta ei haittais

    • Huhhuh_

      Onneksi en ole ole nähnyt, ajatuskin kauhistuttaa...

    • Namanoppi

      Olen nähnyt. Anoppi 49v vaalea kaunis hyvä kroppa, c rinnat. Todella pantavan näköinen. Ollaan saunassa käyty ja siellä olen nähnyt. Vaimo ja vaimon sisko anoppi ja minä. Vaimon sisko ei missään määrin hyvän näköinen. Onneksi pari seikkaa on estänyt seisokin. Se että vaimo on myös saunassa, ja se on hänen äitinsä. Ja se että anoppi ei ole varmaan ikinä ajellut alapäätään. Ja en voi sietää pillussa yhtään karvoitusta. Mutta jos hän jostain syystä ajelisi puskan pois, niin takuulla seuraavalla kerralla mökillä yhteis löylyssä olisin muna pystyssä. Mieli kyllä tekis testaa anoppi.

    • Anonyymi

      Monta kertaa... Aivan mahtava nainen. 60-v rehevä isorintainen ja luomu karvoituksella.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe