Seksiä kummituksen kanssa...

.....

Heh...tuli tällanen ajatus mieleen...olisiko se käytännössä mahdollista?
Onko maailmalla raportoitu sellaisia tapauksia? Noissa tositapahtumiin perustuvissa elokuvissa se on ainakin ollut mahdollista...tosin kummitus on aina raiskannut uhrinsa...

45

4860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      ei ole täysin fyysinen joten en usko että se onnistuu.

      • kummitus...

        koskeakin...miksei siis seksuaalisestikin?


      • Aritta
        kummitus... kirjoitti:

        koskeakin...miksei siis seksuaalisestikin?

        siihen niin voi kirjoittaa tänne. :-)

        Ei ne ole fyysisiä. Kosketus on vain energiaa niin kuin esim se että ne voivat liikuttaa tavaroita.


      • kummitus...
        Aritta kirjoitti:

        siihen niin voi kirjoittaa tänne. :-)

        Ei ne ole fyysisiä. Kosketus on vain energiaa niin kuin esim se että ne voivat liikuttaa tavaroita.

        voi myös materialisoitua...

        Et siis kaiketi usko näihin "tositapahtumiin" perustuvien elokuvien tapahtumiin?

        Heh...juu tosiaan jos jollakin on kokemuksia niin olisihan se kiva tietysti kuulla vähän tarkemmin...


      • Aritta
        kummitus... kirjoitti:

        voi myös materialisoitua...

        Et siis kaiketi usko näihin "tositapahtumiin" perustuvien elokuvien tapahtumiin?

        Heh...juu tosiaan jos jollakin on kokemuksia niin olisihan se kiva tietysti kuulla vähän tarkemmin...

        että kummitukset voivat materialisoitua koska ne ovat täydellisesti eksyksissä.

        Nämä "tositapahtumat" eivät mielestäni ole täysin tosia vaan ehkä perustuvat johonkin stooriin joka sitten on tehty vähän jännemmäksi.

        Kummitukset ovat ihmissieluja jotka ovat juuttuneet maan tasolle siksi että eivät ole ymmärtäneet jatkaa eteenpäin jonkin asian takia. Yksi hyvä syy on helvetin pelko. He näkevät valon ja luulevat sitä helvetiksi. :-(

        Olen kyllä lukenut että jos ihminen on kuollut esim alkoholin takia niin hänen sielunsa yrittää ottaa humalaisen ruumiin valtaansa että saisi nauttia humalasta. Mutta sen se tekee siis toisen ruumiin kautta, ei omansa. Ihmistä joka on täysin sielun ja ruumiin voimissa ei muut sielut pysty ottamaan valtaansa.


      • Noita-Nainen.
        Aritta kirjoitti:

        siihen niin voi kirjoittaa tänne. :-)

        Ei ne ole fyysisiä. Kosketus on vain energiaa niin kuin esim se että ne voivat liikuttaa tavaroita.

        No pari leffaa on itse asiassa tehty "poltergeist-raiskauksille" perustuen tai niissa on viitattu niihin. (En nyt muista sen yhden leffan nimea...)

        Esim. Amity Villessa myos sivutaan sita, etta "talon paapiru" lahentelee ainakin hetkellisesti naispaaosan esittajaa.

        Siis nama leffat oli tehty "tositapauksiin perustuen".

        ITSELLA sen verran "henkimaailman pervo-kokemuksia", etta tosiaan tyhjasta olohuoneesta (siis ei pitanyt olla muita ihmisia kuin mina) kuuluu raskasta huohotusta...ja ihan oikeasti vahan "sellaista" huohotusta. Ei mitaan "mua vasyttaa" - huohotusta, vaan "mua panet..." -huohotusta...;)

        Henkioppaani myohemmin "informoivat" minua siita, etta se olisi ollut ns. "tavis-henki". (Miespuolinen hehee...kuinkas taas ollakaan...?;)

        Siis se huohotusaani kuului "miehelle".


      • Aritta
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        No pari leffaa on itse asiassa tehty "poltergeist-raiskauksille" perustuen tai niissa on viitattu niihin. (En nyt muista sen yhden leffan nimea...)

        Esim. Amity Villessa myos sivutaan sita, etta "talon paapiru" lahentelee ainakin hetkellisesti naispaaosan esittajaa.

        Siis nama leffat oli tehty "tositapauksiin perustuen".

        ITSELLA sen verran "henkimaailman pervo-kokemuksia", etta tosiaan tyhjasta olohuoneesta (siis ei pitanyt olla muita ihmisia kuin mina) kuuluu raskasta huohotusta...ja ihan oikeasti vahan "sellaista" huohotusta. Ei mitaan "mua vasyttaa" - huohotusta, vaan "mua panet..." -huohotusta...;)

        Henkioppaani myohemmin "informoivat" minua siita, etta se olisi ollut ns. "tavis-henki". (Miespuolinen hehee...kuinkas taas ollakaan...?;)

        Siis se huohotusaani kuului "miehelle".

        ne kyllä voi. Mutta itse seksi on kyllä mahdoton juttu. :-)

        Ja poltergeist ei siis ole mikään olento joka voisi tehdä mitään vaan se on energiaa niinkuin täällä on kirjoitettu pari kertaa. :-)

        Minä en oikein usko noihin tositapahtumiin perustuviin leffoihin. Ne on jonkin verran liioiteltuja että ne saataisiin kiinnostaviksi.


    • Noita-Nainen.

      Olen tuntenut monenmoista kosketusta osittain materialisoituvien henkien taholta, osa niista hyvinkin "hellia". Ei nyt kuitenkaan mitaan molemminpuolista fyysista vetoa tai sellaista... vaikea olisi sellaista kuvitella...;) Tietysti riippuu hengesta:):)...

      En nyt tunne tapauksia, etta henki olisi "raiskannut" jonkun. Sita on tietysti tapahtunut, etta henki on mennyt johonkin ihmiseen ja ihminen on sitten raiskannut...

      Kylla henkimaailmaakin saatelevat tietyt "lait", siellakin on omat "poliisinsa".

      • paranormix

        Kuule Noitsukka, olet palstan pahimpia häiriköitä. Etkö tajua, että näillä jutuillasi teet hallaa oikean kummittelun ymmärtämiselle. Näitä sinun höpinöitäsi ei usko kukaan ja samalla me järkevät ihmiset leimaudumme kaltaisiksesi hörhöiksi. Eikä kukaan voi ottaa paranormaaleja ilmiöitä tai tätä palstaa vakavasti.

        Ei millään pahalla, mutta yrittäisit elää välillä myös reaalimaailmassa. Aivan jokainen varjo tuvan seinällä ei välttämättä ole astraaliolento seitsemännestä ulottuvuudesta.


      • Oikea Noita-Nainen.

        Jahas...feikki-NN on taas vauhdissa...;)

        "En nyt tunne tapauksia, etta henki olisi "raiskannut" jonkun. Sita on tietysti tapahtunut, etta henki on mennyt johonkin ihmiseen ja ihminen on sitten raiskannut..."

        Mutta itse asiassa kylla uskon "riivaus-raiskauksiin".


        "Kylla henkimaailmaakin saatelevat tietyt "lait",..."

        Joo, niin saatelevatkin.:)


    • guhr

      se olla mahdollista varmaan ainakin poltergeistin kanssa mutta en usko kyl tavallisen kummituksen kanssa

      • näissä...

        sitten on? Eiköhän siellä samanlainen henki heilu kumpaisenkin ilmiön...niin poltergeistin kuin tavallisen kummittelunkin takana?


      • Noita-Nainen.
        näissä... kirjoitti:

        sitten on? Eiköhän siellä samanlainen henki heilu kumpaisenkin ilmiön...niin poltergeistin kuin tavallisen kummittelunkin takana?

        No eipa oikeastaan...demonien "temput" on hieman eri asia kuin "tavis-henkien" akilliset "pervokohtaukset"...


      • Aritta

        ei ole persoona vaan energiaa jota on yleensä nuorissa ihmisissä.


      • jhgklöklö
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        No eipa oikeastaan...demonien "temput" on hieman eri asia kuin "tavis-henkien" akilliset "pervokohtaukset"...

        Mitäs tohon otsikkoon oli livahtanut ä-kirjain? Yliluonnollinen ilmiökö?


    • Varjoinen

      Kummittelu ja Poltergeist on kaksi erillistä ilmiötä vaikkakin yleensä ne katsotaan liippaavan läheltä toisiaan. Näistä jutuista on pitkä aika kun luin, mutta yritetään nyt selitellä jotakin.

      Poltergeist on YHDEN teorian mukaan telekineettistä energiaa, joka purkautuu energian lakien mukaisesti. Energia ei voi vain lakata olemasta vaan se vaihtaa muotoa.
      Poltergeist tapahtuu usein teinin lähistöllä, joilla sitä energiaa onkin paljon... ja poltergeist on energian purkautumisen ilmentymismuoto. Näin lyhytkäisyydessä kerrottuna.

      Kummittelu on taas useammin paikkakohtainen ilmiö, kun poltergeistin uskotaan olevan enemmänkin tietyn henkilön ympärillä pyörivää energiaa. Kummittelu liitetään kuolleiden ihmisten henkiin, kun taas poltergeist liitetään energian muodonvaihtamiseen.

      Kummastakin tapauksista on paljonkin vanhaakin tietoa jäljellä, mutta ikävä kyllä nyt en muista kyseistä dokumenttia, että kuka oli tekijä ja mikä oli kirjan nimi.
      Sanottakoot nyt vain kummituksista sen verran, että jos unohdetaan tuo "rajan ylittämisen pelko" teoriat, niin on toinen teoria, joka tukee periaatteessa seksin mahdollisuudesta hengen kanssa.
      Sitä teoriaa nyt kutsutaan vaikka "pölyteoriaksi"... Sen mukaan henget eivät voi ruumiillistua tuosta vain naps, vaan se tarvitsee "rakennusainetta". Eräältä hengeltä kysyttiin kerran "miksi sinä kuiskaat?" ja vastaukseksi tuli, että on hankala puhua kun on pölystä muodostunut. Samaisen teorian mukaan kummituksen ilmentymä siis voi olla rakennettu erittäinkin eläväisen näköiseksi vaikkei sellainen olekaan. Tällöin voitaisiin pitää mahdollisuutena hengen kanssa yhtymistä, vaikkakin henki tuskimpa saisi pölypalleron liikuttelemisesta mitään kiksejä.
      Tunnen myös erään tapauksen, joka väittää harrastaneensa seksiä hengen kanssa, mutta kyseistä henkilöä en usko, jotenka jätetään tämä vain sivuhuomautukseksi.

      • Noita-Nainen.

        "Eräältä hengeltä kysyttiin kerran "miksi sinä kuiskaat?" ja vastaukseksi tuli, että on hankala puhua kun on pölystä muodostunut."

        Tai sitten se "poly" tarkoitti jotain ektoplasmapilvea...joka tapauksesa suht hienojakoista rakennetta...?


      • tarkoita...

        räyhähenkeä...miksi sellaista nimitystä käytettäisi energiasta? Mistä tunnistaa että nyt kyseessä poltergeist ja nyt taas kummitus?

        Aika kiinnostava tuo juttu että ystäväsi olisi harrastanut seksiä hengen kanssa...vaikka olisikin höpöttänyt niin kiinnostasi silti kuulla mitä hän siitä kertoi?


      • Varjoinen
        tarkoita... kirjoitti:

        räyhähenkeä...miksi sellaista nimitystä käytettäisi energiasta? Mistä tunnistaa että nyt kyseessä poltergeist ja nyt taas kummitus?

        Aika kiinnostava tuo juttu että ystäväsi olisi harrastanut seksiä hengen kanssa...vaikka olisikin höpöttänyt niin kiinnostasi silti kuulla mitä hän siitä kertoi?

        Ensin tuosta ektoplasmasesta pölystä, että olen tuosta teoriasta lukenut joskus enemmänkin ja sen mukaan henki keräsi rakennusmateriaalit ympäristöstä ... Mutta se olikin sitten taas sitä 1800 luvun teoriaa ennen ektoplasmoja ja telekineettisiä teorioita.

        Ja tuosta räyhähengestä... jos kyse on hengestä niin kyse on kummittelusta. Jos kyse ei ole kummittelusta niin päästään parapsykologiaan, telekineettiseen energiaan jne. Tämä siis on vain yksi teoria ja taitaapi olla aika laajalle levinnyt käsitys ja pesäero vielä tänäkin päivänä kummittelun ja poltergeistin välille. Aina on tosin vaihtoehto, että muistan aivan väärin... olen lueskellut näitä asioita lähinnä 8 vuotta takaperin.

        Ja sitten tuohon ystävääni. Se oli sitä aikaa kun vasta tutustuin spiritismiin ja tietenkin ystävä porukka siinä mukana kiinnostui. Siinä sitten tuli "pelailtua" muutamat illat ja kaveri alkoi selittämään tuntevansa kaikkea outoa ympärillään ja miten henget mm tuuppivat ojaan ja juttelevat hänelle. Vaikutti koko homma enemmän leuhkimiselta tyyliin "mullapas on taitoja mitä teillä ei ole hähää" kuin, että olisi ollut aivan tosissaan.
        Sitten yhtenä päivänä hän väitti hengen harrastaneen seksiä hänen kanssaan. Oli käynyt taas keskustelun ja henki oli vähän "lämmitellyt" kaveriani kunnes oli sitten tehnyt itse toiminnan.
        Itse en jaksa uskoa, että kyseessä oli mitään muuta kuin vilkas mielikuvitus ja yritys saada itsensä jotenkin korkeampaan asemaan kaveriporukassa.


      • Noita-Nainen.
        Varjoinen kirjoitti:

        Ensin tuosta ektoplasmasesta pölystä, että olen tuosta teoriasta lukenut joskus enemmänkin ja sen mukaan henki keräsi rakennusmateriaalit ympäristöstä ... Mutta se olikin sitten taas sitä 1800 luvun teoriaa ennen ektoplasmoja ja telekineettisiä teorioita.

        Ja tuosta räyhähengestä... jos kyse on hengestä niin kyse on kummittelusta. Jos kyse ei ole kummittelusta niin päästään parapsykologiaan, telekineettiseen energiaan jne. Tämä siis on vain yksi teoria ja taitaapi olla aika laajalle levinnyt käsitys ja pesäero vielä tänäkin päivänä kummittelun ja poltergeistin välille. Aina on tosin vaihtoehto, että muistan aivan väärin... olen lueskellut näitä asioita lähinnä 8 vuotta takaperin.

        Ja sitten tuohon ystävääni. Se oli sitä aikaa kun vasta tutustuin spiritismiin ja tietenkin ystävä porukka siinä mukana kiinnostui. Siinä sitten tuli "pelailtua" muutamat illat ja kaveri alkoi selittämään tuntevansa kaikkea outoa ympärillään ja miten henget mm tuuppivat ojaan ja juttelevat hänelle. Vaikutti koko homma enemmän leuhkimiselta tyyliin "mullapas on taitoja mitä teillä ei ole hähää" kuin, että olisi ollut aivan tosissaan.
        Sitten yhtenä päivänä hän väitti hengen harrastaneen seksiä hänen kanssaan. Oli käynyt taas keskustelun ja henki oli vähän "lämmitellyt" kaveriani kunnes oli sitten tehnyt itse toiminnan.
        Itse en jaksa uskoa, että kyseessä oli mitään muuta kuin vilkas mielikuvitus ja yritys saada itsensä jotenkin korkeampaan asemaan kaveriporukassa.

        Jaa, kai se on "pakko" paljastaa...yhtena aamuna herasin siihen tunteeseen, etta olin harrastanut seksia yolla jonkun kanssa, vaikka nukuin yksin.

        Siis kirjaimellisesti TUNSIN, etta joku oli ollut sisallani...(meneepas K-18-meiningiksi...;))

        Tietysti tahan voi taas joku keksia ihan "luonnollisen" selityksen, mutta veikkaan, etta tietynlaiset "energiasysaykset" ovat ihan mahdollisia siina missa muutkin liikeilmiot.


      • Tätä...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Jaa, kai se on "pakko" paljastaa...yhtena aamuna herasin siihen tunteeseen, etta olin harrastanut seksia yolla jonkun kanssa, vaikka nukuin yksin.

        Siis kirjaimellisesti TUNSIN, etta joku oli ollut sisallani...(meneepas K-18-meiningiksi...;))

        Tietysti tahan voi taas joku keksia ihan "luonnollisen" selityksen, mutta veikkaan, etta tietynlaiset "energiasysaykset" ovat ihan mahdollisia siina missa muutkin liikeilmiot.

        kommenttia tässä on vähän jo odoteltukin!! Onko mitään mitä noita-nainen ei olisi tällä saralla "kokenut"


      • Noita-Nainen.
        Tätä... kirjoitti:

        kommenttia tässä on vähän jo odoteltukin!! Onko mitään mitä noita-nainen ei olisi tällä saralla "kokenut"

        TATA kommenttia on tassa vahan jo odoteltukin!! Onko mitaan talla palstalla, josta skepo ei olisi aukonut paataan agressiivisena...?


    • cyberanimus

      voivat harrastaa seksiä ihmisten kanssa vaikka kummituksia tuskin lienevät. Tälläiset seksuaaliset "kanssakäymiset" ovat ymmärtääkeni harvinaisia, mutta ei mahdottomia.

      Harvemmin kyse on leffojen "henkiraiskauksista" tai edes konkreettisista akteista. Usein näissä tapauksissa henkilö on vain "tuntenut" toisen (hengen)läsnäolon ja "fyysisen" kosketuksen.

      Lopuksi voidaan miettiä, että mitä ylipäätään iloa hengelle on yhtyä elävään ellei sitten kyse ole jonkinlaisen seksuaalisen "energian" saamisesta ko. henkilöltä. Voidaan myös miettiä mihin ihmeeseen henki tuota energiaa tarvitsee tai mikä saa hengen yhä kiinnostumaan suvunjatkamisesta, jota seksi pohjimmiltaan kuitenkin on.

      • Liorenna

        Kirjoittaa samasta. :)

        Käsittääkseni succubus ja incubus ovat jotain matalan tason demoneja, joiden tarkoitus on turmella ihminen seksuaalisten halujen avulla. Yleensä kiusaavat nunnia tai muita ihmisiä, jotka ovat antaneet siveyslupauksen.

        Luin netissä eräästä leskinaisesta, joka sanoi harrastaneensa seksiä jonkinmoisen hengen kanssa. Se juttu alkoi tavallisislla kummitelun piirteillä. Askelia, kosketusta ja kuin joku mukin pyrkisi samaan sänkyyn. Siinä vaiheessa naisen mies oli vielä elossa, mutta sairastui pian. Pitkään sairastettuaan mies kuoli.

        Miehen kuoleman jälkeen "kummittelu" kävi pahemmaksi. Henki harrasti usein seksiä naisen kanssa, jopa naisen ollessa töissä.

        Olen lukenut, että ne olisivat joskus myös raiskanneet uhrinsa. Mistä sitten tietää vaikka nämä raiskaavat kummitukset olisivat succubeja/incubeja?


      • Olen kuullut...

        joskus puhuttavan noista...mitä ne sitten tarkalleen ottaen ovat? Jotain "paholaisiako" vai pelkästään tarujen olentoja?
        Ja tuo suvunjatkaminen oli myöskin kiintoisa pointti...oletettavasti hengen kanssa sekstailusta ei voi tulla raskaaksi? :D Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksia myös tästä...heh
        Noita-nainen saattaa kyllä oitis ilmoittautua tämän kokeneisiin :D

        Ja jeesustarinat voidaan nyt unohtaa...


      • Erjuth

        A fairly classic example of an alleged succubus interaction is presented in the book entitled The Haunted. The following is a transcript of a taped interview with the victim:


        Q. How did you first know something was wrong?

        A. The way I came awake, I guess.

        Q. There was something different about it?

        A. Yes, it was like I'd been - oh, thrown off a cliff or something. You know, as if some violent action woke me up.

        Q. Can you describe what you saw?

        A. At first I didn't see anything at all. I just felt this tremendous sort of panic - I wasn't sure if I was having a nightmare or not.

        Q. What convinced you that you weren't having a nightmare?

        A. Her scales.

        Q. Her scales. You mean by that serpentine - snakelike - scales?

        A. Yes.

        Q. You said "she." these scales were on a woman?

        A. Yes.

        Q. Would you describe her?

        A To be honest, I even hate to think about her. Her skin was paper white, but it was covered in some places with the scaly surface I mentioned, and then in other places with open sores, the kind you;d think a leper would have or something, And these sores were running with pus.

        Q. How old was she?

        A. I would estimate around sixty-five or seventy. I can't be sure.

        Q. What else did you first notice about her?

        A. She had long, white, scrabbly hair and her eyes were all red and the inside of her mouth and her gums were green. Some of her teeth were missing but those she had were very long and vampirelike.

        Q. What about her body?

        A. That was the weird thing. Her body itself was firm, you know, like that of a younger woman.

        Q. What did she do?

        A She paralyzed me in some way. I saw her walking out of the shadows to our bed and I sensed what she was going to do but I couldn't stop her.

        Q. Then what?

        A. Then she mounted me in the dominant position and she started riding me. That's the only way I can describe it.

        Q. Was it pleasurable?

        A. No, no. In fact, I don't remember feeling anything at all, other than panic and complete terror.

        Q. What was Janet doing during all this?

        A. Only after I'd been awake for a time did I realize that Janet had earlier gone downstairs to sleep on the couch, which she occasionally does in the hot months.

        Q. What was the being doing next?

        A. Coming to sexual climax. She just looked at me and smiled showing those incredible teeth. I tried to look away but something held my eyes to her. I could tell when she was having orgasms because she would give little jerks and her smile would broaden.

        Q. She was having orgasms?

        A. Oh yes, you could tell that by her expressions and her movements.

        Q. Then what happened?

        A. Then she vanished.

        Q. Just like that?

        A. Just like that. Just vanished. And that's when I noticed the sticky substance all over me.

        Q. Sticky substance?

        A. Yes. I suppose you'd have to compare it to semen, the texture of it, anyway. It was emitted from the creature's vagina. And I was sore, too.

        Q. Sore?

        A. Yes, as if I'd had prolonged sex, even though it had been only a few minutes. But then I began to wonder if I hadn't passed out during it or something because, as I said, my genitals were extremely sore.

        Q. What happened next?

        A. I went into the bathroom and looked myself over. The fluid on my body had a very pungent odor. I took a shower and washed it off as quickly as I could. I had to scrub very hard.

        http://www.sott.net/articles/show/142793-Alien-Abduction-Demonic-Possession-and-The-Legend-of-The-Vampire


      • mutta....
        Olen kuullut... kirjoitti:

        joskus puhuttavan noista...mitä ne sitten tarkalleen ottaen ovat? Jotain "paholaisiako" vai pelkästään tarujen olentoja?
        Ja tuo suvunjatkaminen oli myöskin kiintoisa pointti...oletettavasti hengen kanssa sekstailusta ei voi tulla raskaaksi? :D Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksia myös tästä...heh
        Noita-nainen saattaa kyllä oitis ilmoittautua tämän kokeneisiin :D

        Ja jeesustarinat voidaan nyt unohtaa...

        mitä sulla on jeesusta vastaan:D


      • kummituksenimijä
        Erjuth kirjoitti:

        A fairly classic example of an alleged succubus interaction is presented in the book entitled The Haunted. The following is a transcript of a taped interview with the victim:


        Q. How did you first know something was wrong?

        A. The way I came awake, I guess.

        Q. There was something different about it?

        A. Yes, it was like I'd been - oh, thrown off a cliff or something. You know, as if some violent action woke me up.

        Q. Can you describe what you saw?

        A. At first I didn't see anything at all. I just felt this tremendous sort of panic - I wasn't sure if I was having a nightmare or not.

        Q. What convinced you that you weren't having a nightmare?

        A. Her scales.

        Q. Her scales. You mean by that serpentine - snakelike - scales?

        A. Yes.

        Q. You said "she." these scales were on a woman?

        A. Yes.

        Q. Would you describe her?

        A To be honest, I even hate to think about her. Her skin was paper white, but it was covered in some places with the scaly surface I mentioned, and then in other places with open sores, the kind you;d think a leper would have or something, And these sores were running with pus.

        Q. How old was she?

        A. I would estimate around sixty-five or seventy. I can't be sure.

        Q. What else did you first notice about her?

        A. She had long, white, scrabbly hair and her eyes were all red and the inside of her mouth and her gums were green. Some of her teeth were missing but those she had were very long and vampirelike.

        Q. What about her body?

        A. That was the weird thing. Her body itself was firm, you know, like that of a younger woman.

        Q. What did she do?

        A She paralyzed me in some way. I saw her walking out of the shadows to our bed and I sensed what she was going to do but I couldn't stop her.

        Q. Then what?

        A. Then she mounted me in the dominant position and she started riding me. That's the only way I can describe it.

        Q. Was it pleasurable?

        A. No, no. In fact, I don't remember feeling anything at all, other than panic and complete terror.

        Q. What was Janet doing during all this?

        A. Only after I'd been awake for a time did I realize that Janet had earlier gone downstairs to sleep on the couch, which she occasionally does in the hot months.

        Q. What was the being doing next?

        A. Coming to sexual climax. She just looked at me and smiled showing those incredible teeth. I tried to look away but something held my eyes to her. I could tell when she was having orgasms because she would give little jerks and her smile would broaden.

        Q. She was having orgasms?

        A. Oh yes, you could tell that by her expressions and her movements.

        Q. Then what happened?

        A. Then she vanished.

        Q. Just like that?

        A. Just like that. Just vanished. And that's when I noticed the sticky substance all over me.

        Q. Sticky substance?

        A. Yes. I suppose you'd have to compare it to semen, the texture of it, anyway. It was emitted from the creature's vagina. And I was sore, too.

        Q. Sore?

        A. Yes, as if I'd had prolonged sex, even though it had been only a few minutes. But then I began to wonder if I hadn't passed out during it or something because, as I said, my genitals were extremely sore.

        Q. What happened next?

        A. I went into the bathroom and looked myself over. The fluid on my body had a very pungent odor. I took a shower and washed it off as quickly as I could. I had to scrub very hard.

        http://www.sott.net/articles/show/142793-Alien-Abduction-Demonic-Possession-and-The-Legend-of-The-Vampire

        Reikä se on aaveellakin.


      • mutta...
        mutta.... kirjoitti:

        mitä sulla on jeesusta vastaan:D

        tarkoitin tässä nyt lähinnä niitä "pyhästä hengestä sikiämisiä"


      • haastattelu...
        Erjuth kirjoitti:

        A fairly classic example of an alleged succubus interaction is presented in the book entitled The Haunted. The following is a transcript of a taped interview with the victim:


        Q. How did you first know something was wrong?

        A. The way I came awake, I guess.

        Q. There was something different about it?

        A. Yes, it was like I'd been - oh, thrown off a cliff or something. You know, as if some violent action woke me up.

        Q. Can you describe what you saw?

        A. At first I didn't see anything at all. I just felt this tremendous sort of panic - I wasn't sure if I was having a nightmare or not.

        Q. What convinced you that you weren't having a nightmare?

        A. Her scales.

        Q. Her scales. You mean by that serpentine - snakelike - scales?

        A. Yes.

        Q. You said "she." these scales were on a woman?

        A. Yes.

        Q. Would you describe her?

        A To be honest, I even hate to think about her. Her skin was paper white, but it was covered in some places with the scaly surface I mentioned, and then in other places with open sores, the kind you;d think a leper would have or something, And these sores were running with pus.

        Q. How old was she?

        A. I would estimate around sixty-five or seventy. I can't be sure.

        Q. What else did you first notice about her?

        A. She had long, white, scrabbly hair and her eyes were all red and the inside of her mouth and her gums were green. Some of her teeth were missing but those she had were very long and vampirelike.

        Q. What about her body?

        A. That was the weird thing. Her body itself was firm, you know, like that of a younger woman.

        Q. What did she do?

        A She paralyzed me in some way. I saw her walking out of the shadows to our bed and I sensed what she was going to do but I couldn't stop her.

        Q. Then what?

        A. Then she mounted me in the dominant position and she started riding me. That's the only way I can describe it.

        Q. Was it pleasurable?

        A. No, no. In fact, I don't remember feeling anything at all, other than panic and complete terror.

        Q. What was Janet doing during all this?

        A. Only after I'd been awake for a time did I realize that Janet had earlier gone downstairs to sleep on the couch, which she occasionally does in the hot months.

        Q. What was the being doing next?

        A. Coming to sexual climax. She just looked at me and smiled showing those incredible teeth. I tried to look away but something held my eyes to her. I could tell when she was having orgasms because she would give little jerks and her smile would broaden.

        Q. She was having orgasms?

        A. Oh yes, you could tell that by her expressions and her movements.

        Q. Then what happened?

        A. Then she vanished.

        Q. Just like that?

        A. Just like that. Just vanished. And that's when I noticed the sticky substance all over me.

        Q. Sticky substance?

        A. Yes. I suppose you'd have to compare it to semen, the texture of it, anyway. It was emitted from the creature's vagina. And I was sore, too.

        Q. Sore?

        A. Yes, as if I'd had prolonged sex, even though it had been only a few minutes. But then I began to wonder if I hadn't passed out during it or something because, as I said, my genitals were extremely sore.

        Q. What happened next?

        A. I went into the bathroom and looked myself over. The fluid on my body had a very pungent odor. I took a shower and washed it off as quickly as I could. I had to scrub very hard.

        http://www.sott.net/articles/show/142793-Alien-Abduction-Demonic-Possession-and-The-Legend-of-The-Vampire

        ja varsinkin jos tuo on totta...kuulostaa aika paljolti samalta mitä tapahtui elokuvassa Haunting...ja kyseinen elokuvakin perustuu todellisiin tapahtumiin!
        Mutta olen ymmärtänyt että Incubus ja Succubus ovat ulkomuodoltaan hyvin viehättäviä...tässä tarinassahan se ei siltä kyllä kuulostanut...vaikka vartalo taisi olla ihan jees...korjatkaa toki jos kielipää on pettänyt :D


      • Liorenna
        haastattelu... kirjoitti:

        ja varsinkin jos tuo on totta...kuulostaa aika paljolti samalta mitä tapahtui elokuvassa Haunting...ja kyseinen elokuvakin perustuu todellisiin tapahtumiin!
        Mutta olen ymmärtänyt että Incubus ja Succubus ovat ulkomuodoltaan hyvin viehättäviä...tässä tarinassahan se ei siltä kyllä kuulostanut...vaikka vartalo taisi olla ihan jees...korjatkaa toki jos kielipää on pettänyt :D

        Succubi ja incubi voivat ottaa ihmisen muodon vietelläkseen jonkun, mutta raiskaustapauksissa eivät välttämättä tee niin. Tuossa leskinaisen tapauksessa olento oli näkymätön.


      • mitä näkyy ja luvataan
        haastattelu... kirjoitti:

        ja varsinkin jos tuo on totta...kuulostaa aika paljolti samalta mitä tapahtui elokuvassa Haunting...ja kyseinen elokuvakin perustuu todellisiin tapahtumiin!
        Mutta olen ymmärtänyt että Incubus ja Succubus ovat ulkomuodoltaan hyvin viehättäviä...tässä tarinassahan se ei siltä kyllä kuulostanut...vaikka vartalo taisi olla ihan jees...korjatkaa toki jos kielipää on pettänyt :D

        "ja kyseinen elokuvakin perustuu todellisiin tapahtumiin! "

        aivan varmasti :P. Myös myyntiä edistää kummasti ;)


      • No mitään...
        mitä näkyy ja luvataan kirjoitti:

        "ja kyseinen elokuvakin perustuu todellisiin tapahtumiin! "

        aivan varmasti :P. Myös myyntiä edistää kummasti ;)

        takeitahan siitä ei ole että perustuisi todellisiin tapahtumiin kun en ole ollut siellä paikanpäällä pällistelemässä tapahtumien kulkua...mutta ainakin sitä oli mukava katsella siinä uskossa...ja mikäpä ettei se voisikin perustua tositapaukseen! Kyllähän kummituksia on olemassa...ja sekaan mahtuu myös niitä vähemmän ystävällisiä tapauksia!! Olisihan se ihme jos ei niistä tapauksista olisi elokuvaa jos toistakin jo kyhätty...


      • Tanith
        No mitään... kirjoitti:

        takeitahan siitä ei ole että perustuisi todellisiin tapahtumiin kun en ole ollut siellä paikanpäällä pällistelemässä tapahtumien kulkua...mutta ainakin sitä oli mukava katsella siinä uskossa...ja mikäpä ettei se voisikin perustua tositapaukseen! Kyllähän kummituksia on olemassa...ja sekaan mahtuu myös niitä vähemmän ystävällisiä tapauksia!! Olisihan se ihme jos ei niistä tapauksista olisi elokuvaa jos toistakin jo kyhätty...

        Succubi on naispuolinen, incubi miespuolinen. Ne voivat kuitenkin olla yksi ja sama demoni. Tarinoissa kerrotaan että demoni ottaa naisen muodon ja raiskaa miehen ja voi myöhemmin ottaa miehen muodon ja raiskata naisen ja käyttää aikaisemmin raiskaamansa miehen spermaa hedelmöittääksen uhrinsa. Tällä lailla ennen aikaan yritettiin selittää ei-toivottuja raskauksia.


      • cyberanimus
        Erjuth kirjoitti:

        A fairly classic example of an alleged succubus interaction is presented in the book entitled The Haunted. The following is a transcript of a taped interview with the victim:


        Q. How did you first know something was wrong?

        A. The way I came awake, I guess.

        Q. There was something different about it?

        A. Yes, it was like I'd been - oh, thrown off a cliff or something. You know, as if some violent action woke me up.

        Q. Can you describe what you saw?

        A. At first I didn't see anything at all. I just felt this tremendous sort of panic - I wasn't sure if I was having a nightmare or not.

        Q. What convinced you that you weren't having a nightmare?

        A. Her scales.

        Q. Her scales. You mean by that serpentine - snakelike - scales?

        A. Yes.

        Q. You said "she." these scales were on a woman?

        A. Yes.

        Q. Would you describe her?

        A To be honest, I even hate to think about her. Her skin was paper white, but it was covered in some places with the scaly surface I mentioned, and then in other places with open sores, the kind you;d think a leper would have or something, And these sores were running with pus.

        Q. How old was she?

        A. I would estimate around sixty-five or seventy. I can't be sure.

        Q. What else did you first notice about her?

        A. She had long, white, scrabbly hair and her eyes were all red and the inside of her mouth and her gums were green. Some of her teeth were missing but those she had were very long and vampirelike.

        Q. What about her body?

        A. That was the weird thing. Her body itself was firm, you know, like that of a younger woman.

        Q. What did she do?

        A She paralyzed me in some way. I saw her walking out of the shadows to our bed and I sensed what she was going to do but I couldn't stop her.

        Q. Then what?

        A. Then she mounted me in the dominant position and she started riding me. That's the only way I can describe it.

        Q. Was it pleasurable?

        A. No, no. In fact, I don't remember feeling anything at all, other than panic and complete terror.

        Q. What was Janet doing during all this?

        A. Only after I'd been awake for a time did I realize that Janet had earlier gone downstairs to sleep on the couch, which she occasionally does in the hot months.

        Q. What was the being doing next?

        A. Coming to sexual climax. She just looked at me and smiled showing those incredible teeth. I tried to look away but something held my eyes to her. I could tell when she was having orgasms because she would give little jerks and her smile would broaden.

        Q. She was having orgasms?

        A. Oh yes, you could tell that by her expressions and her movements.

        Q. Then what happened?

        A. Then she vanished.

        Q. Just like that?

        A. Just like that. Just vanished. And that's when I noticed the sticky substance all over me.

        Q. Sticky substance?

        A. Yes. I suppose you'd have to compare it to semen, the texture of it, anyway. It was emitted from the creature's vagina. And I was sore, too.

        Q. Sore?

        A. Yes, as if I'd had prolonged sex, even though it had been only a few minutes. But then I began to wonder if I hadn't passed out during it or something because, as I said, my genitals were extremely sore.

        Q. What happened next?

        A. I went into the bathroom and looked myself over. The fluid on my body had a very pungent odor. I took a shower and washed it off as quickly as I could. I had to scrub very hard.

        http://www.sott.net/articles/show/142793-Alien-Abduction-Demonic-Possession-and-The-Legend-of-The-Vampire

        Newfoundland: old hag-kokemukseen liittyvät uhrin kyvyttömys liikkua mutta olla kuitenkin tietoinen ympäristöstään. Samoin myös nainen, joka pitelee uhria paikoillaan. Nimitys old hag viittaa kokemuksen herättämään pelkoon ja olentoon, onka hyökkäyksen kohteeksi uhri joutuu....
        http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00054.pdf

        Kyse on siis unihalvauksesta.

        Japanissa ko. kokemus kulkee nimellä kanashibari ja siihenkin voi liittyä vanhan naisen näyttäytyminen (paremmin tästä löytyy englanniksi).

        Ylipäätään kulttuurillisesti ko. kohtaamisia vanhojen naisten kanssa tapahtuu ympäri maailmaa ja ne liitetään tieteellisessa valossa unihalvaukseen.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

        Toisaalta unihalvaus-tapauksissa tuo vihulainen usein istuskelee rinnan päällä eikä "käy käsiksi". joten kysyä voikin onko kyse eri asioista vaiko onko se liian noloa ihmisten raportoida unihalvauksista, joissa onkin käynyt "akti" tämän ruman ja pahansuovan "hengen" kanssa.


    • kokemusta on

      Mihin luulet aamuöisten siemensyöksyjen perustuvan?

      • lastamummas

        "Mihin luulet aamuöisten siemensyöksyjen perustuvan?"

        Runkkaavaan kummitukseen vai?


    • orora

      Mita hittoa, onkohan ne aloittanut jonkun kampanjan kun kaikilla nayttaa olevan tama mielessa nykyaan :D

      Ota riski - rakastu demoniin :D

      Ja joo, eikohan sitakin oo jossain paassy tapahtumaan.

    • pyllysattui

      Mun taakse ilmestyi eilen ´´jokin´¨ ja yhtyi minua anaaliin.en pystynyt estämään ja sattui.olin siis hereillä.sen jälkeen tuntui kun ois tullut kilo paskaa ja tavallaan otin sen pois ja yritin katsoa onko mun kädessä oikeasti paskaa mut sitten nukahdin.mua lennätettiin jossain paikassa mut sit taas heräsin ja tunsin että tämä ¨¨jokin¨¨ taas lähestyi minua mutta sitten rukoilin enkeleitä apuun ja tämä katosi. aivan hirveä kokemus ja luulen että oli jokin demoni.

    • Antti_puosu
    • Anonyymi

      En itse ymmärrä mutta kun yöllä nukuin heräsin omituiseen tunteeseen siellä alueella ja se jatkui koko ajan kun menin nukkumaan takaisin omaan sänkyyni. Aina kun menin makuu asentoon niin tapahtui outo tunne. Ihan kun olisin tehnyt haamun kaa *****

      • Anonyymi

        Kenen sängyssä olit kun menit takaisin omaan sänkyysi orgasmin jälkeen?
        Oliko ehkä joku sukulainen?


    • Anonyymi

      Haamuthan tunnetusti osaa puhaltaa niin imeminen menee luonnostaan!?

    • Anonyymi

      Kummalisen suosittu keskustelu. Wikipedia linkki on valokuva tunnetusta meedion Florence Eliza Cookin näkyväksi ihmisen kosketeltavaksi manaamasta Kate Kingista. Meedion istuntojen todenperäisyyttä ryhtyi selvittämään arvostettu tutkija William Crookes jolta juttu jäi avoimeksi kunnes vuosien perään joku tuli tunnustamaan William Crookesille huijauksen esittämällä itsensä Kate Kingiksi? Tunnustuksen jälkeen Kate Kingiä ei enää meedion Florence istunoissa koskaan nähty? Mielenkiintoista jutussa on tuo aito meedio Florence istunnon valokuva?

      https://en.wikipedia.org/wiki/Katie_King_(spirit)

      • Anonyymi

        Heh hee vieläkö tekee mieli Bloody Marya leikkiä vai kotimasta Virpi Buttia. Juttu oli museoiden mysteeriot sarjassa. William Crookes ei ollut mikään pili pali tutkija ja Florence suostui kaikkeen mitä Willian ehdotti saadakseen totuuden paljastumaan. Museoiden mysteerioissa demostroitu hauskasti Williami veti verhon sivuun Florence istui sidottuna tuolissa pirullinen hymyn virne kasvoilla ja Kate King oli poissa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/William_Crookes


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe