hohhoijaa!

niinpä niin...

ja lisää vaan turhaakin turhempia keskusteluryhmiä että varmasti hidastuu suomi24 entisestään...

8

2382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeslisko

      signed

    • miuka

      just teidänlaisten takia hidastuu nää kaikki palstat, ku tollasia viestejä laitatte tänne et "tylsää tylsää mulla ei ole elämää" tarviiko kommentoida tänne.

      • juustopulla

        Siis Gwen on kyllä ehdottomasti paras, siis PARAAAS, naisartisti!


      • stehvanii
        juustopulla kirjoitti:

        Siis Gwen on kyllä ehdottomasti paras, siis PARAAAS, naisartisti!

        on isänsä puolelta italiaano, ja siksi sillä on mahtava nenäkarvojen ja kainalokarvojen kasvu, ja musta tukka, tietenkin. Todennäköisesti sen puheääni on päällepuhuvaa molotusta, ja se nauraa kääkättäen kuin italialainen eukko makarooneja vispatessaan. Vaikka se onkin sellainen tasapaksu pötkylä, se pyrkii esityksissään näyttelemään napaansa minkä taitaa. Ja kyllä täytyy sanoa, että se alkaa jo selvästi hieman kulahtaakin ... jaa muuttuu italialaisnaisten tapaan väkäleukaiseksi vanhaksi eukoksi.

        Mutta laulaa, laulaa se ei juurikaan osaa.


      • juuuuuuso
        stehvanii kirjoitti:

        on isänsä puolelta italiaano, ja siksi sillä on mahtava nenäkarvojen ja kainalokarvojen kasvu, ja musta tukka, tietenkin. Todennäköisesti sen puheääni on päällepuhuvaa molotusta, ja se nauraa kääkättäen kuin italialainen eukko makarooneja vispatessaan. Vaikka se onkin sellainen tasapaksu pötkylä, se pyrkii esityksissään näyttelemään napaansa minkä taitaa. Ja kyllä täytyy sanoa, että se alkaa jo selvästi hieman kulahtaakin ... jaa muuttuu italialaisnaisten tapaan väkäleukaiseksi vanhaksi eukoksi.

        Mutta laulaa, laulaa se ei juurikaan osaa.

        Voisitkos vaikka imeä sitä yhtä elintä ja vetää sen toisen korvilles? Gwen osaa laulaa ja hyvä vartalo sillä on.


      • ahahahahhaa
        juuuuuuso kirjoitti:

        Voisitkos vaikka imeä sitä yhtä elintä ja vetää sen toisen korvilles? Gwen osaa laulaa ja hyvä vartalo sillä on.

        gwen ei todellakaan oo mikään hirvitys, mun mielestä aivan ihana, persoonallinen ja kaunis nainen. se todellakin osaa laulaa ja on niin oma itsensä eikä mikään tylsimys. se ei myöskään näytä miltään huoralta vaikka vähissä hepenissä keikkuiskin ja sit se ei oo mikään perinteisen kaunis vaan jotain niin erikoista. ah.


      • gwenfaniiii
        stehvanii kirjoitti:

        on isänsä puolelta italiaano, ja siksi sillä on mahtava nenäkarvojen ja kainalokarvojen kasvu, ja musta tukka, tietenkin. Todennäköisesti sen puheääni on päällepuhuvaa molotusta, ja se nauraa kääkättäen kuin italialainen eukko makarooneja vispatessaan. Vaikka se onkin sellainen tasapaksu pötkylä, se pyrkii esityksissään näyttelemään napaansa minkä taitaa. Ja kyllä täytyy sanoa, että se alkaa jo selvästi hieman kulahtaakin ... jaa muuttuu italialaisnaisten tapaan väkäleukaiseksi vanhaksi eukoksi.

        Mutta laulaa, laulaa se ei juurikaan osaa.

        onko sulla jotain kenties italialaisia vastaan vai mikä kiikastaa? öh :D


    • tyttö15v.

      siellä on jotkut ihan tyhmiä viestejä joten ihan sama vaikka koko palstan poistaisivat sillä anna abreulla ei oo paljon faneja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe