Radio pooki

loppui netistä

yllättäen lakkasi kuulumasta.

39

3695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppui

      tuliko gramexilta jälkilasku vai miksi loppui?

    • väki ottaa selväää siitä
      • hukalanväki

        ei kiinnosta. ota ite selvää. olemme lomalla.


      • Hullu mene hoitoon heti!
        hukalanväki kirjoitti:

        ei kiinnosta. ota ite selvää. olemme lomalla.

        Tämä viesti ei ole Hukala.netin väeltä, viesti sekopää:ottaa itse selvää
        hukalanväki 18.11.2007 klo 18.34
           ei kiinnosta. ota ite selvää. olemme lomalla.


    • Tepa^^

      se taas huomenna ala kuulumaan. Pookilla kun tahtoo olla noita teknisiä ongelmia FM taajuuksillakin turhan usein.

      • vieläkään

        Kertokaapa, kauanko Pooki on kuulunut netissä, kun olen itse sitä vain vähän aikaa kuunnellut?


      • netissä
        vieläkään kirjoitti:

        Kertokaapa, kauanko Pooki on kuulunut netissä, kun olen itse sitä vain vähän aikaa kuunnellut?

        ja nyt on ei kuulu.


      • keissi
        netissä kirjoitti:

        ja nyt on ei kuulu.

        Sen ajan taisin itekin kuunnella. Eivät ilmeisesti olleet ottaneet selvää noista G-maksuista.


    • pettynyt

      tylsää, kun Pookin sivuilla ei ole edes mitään tiedotetta nettiradion loppumisesta.

    • Onko tietoa syystä?

      Miksköhän Pookin sivuilla ei ole mitään infoa tuosta nettiradion loppumisesta tai katkosta. Onko jollakin tietoa?

      • minulta

        gramex?


      • yllätys, että nettiradion k...
        minulta kirjoitti:

        gramex?

        linkki tai linkkit mitä oli kaksi muistaakseni olivat häipyneet sivuilta. Ja siihen kuunteluosoitteeseen ei saa yhteyttä. Nyt se pooki on poistunut näköjään myös hukala.netin suomalaiset nettiradiot listalta. On siellä pookissa ilmeisesti jotain päätöksiä nettiradion osalta tehty.


      • hyvän kanavan
        yllätys, että nettiradion k... kirjoitti:

        linkki tai linkkit mitä oli kaksi muistaakseni olivat häipyneet sivuilta. Ja siihen kuunteluosoitteeseen ei saa yhteyttä. Nyt se pooki on poistunut näköjään myös hukala.netin suomalaiset nettiradiot listalta. On siellä pookissa ilmeisesti jotain päätöksiä nettiradion osalta tehty.

        Onneksi sentään radio Majakka kuuluu täällä Turussa. Majakasta tulee myös pelkästään kotimaista musiikkia.


      • ^minä_
        yllätys, että nettiradion k... kirjoitti:

        linkki tai linkkit mitä oli kaksi muistaakseni olivat häipyneet sivuilta. Ja siihen kuunteluosoitteeseen ei saa yhteyttä. Nyt se pooki on poistunut näköjään myös hukala.netin suomalaiset nettiradiot listalta. On siellä pookissa ilmeisesti jotain päätöksiä nettiradion osalta tehty.

        Huomasin saman asian. Olivat poistaneet linkin Pookin sivuilta ennen viikonloppua. Hukalasta eilen? Mikseivät voi kertoa syytä. Ei varmaan ole tekninen. Muutenhan ei olisi ollut aihetta poistaa linkkiä! Todella avointa tiedottamista!


      • ^minä_
        ^minä_ kirjoitti:

        Huomasin saman asian. Olivat poistaneet linkin Pookin sivuilta ennen viikonloppua. Hukalasta eilen? Mikseivät voi kertoa syytä. Ei varmaan ole tekninen. Muutenhan ei olisi ollut aihetta poistaa linkkiä! Todella avointa tiedottamista!

        luulen että gramex. sen takia Majakka 89 ei ole netissä!


    • Pookista

      Kokeilivat nettiradioa ja palaavat ääneen sitten, kun pääsevät sopimukseen gramexin kanssa ja löytävät tavan millä Pooki saadaan tuottamaan myös netissä.

      • odottaa,

        jos Pooki vielä palaa nettiin. Mainoksethan kuuluvat myös netissä, mutta ovat tietysti vaan kohdistettu radiokuuluvuusalueen asukkaille. Mitenkähän mahtavat saada radion tuottamaan myös netissä? Toivottavasti löytävät keinon siihen.


      • pjt10
        odottaa, kirjoitti:

        jos Pooki vielä palaa nettiin. Mainoksethan kuuluvat myös netissä, mutta ovat tietysti vaan kohdistettu radiokuuluvuusalueen asukkaille. Mitenkähän mahtavat saada radion tuottamaan myös netissä? Toivottavasti löytävät keinon siihen.

        Nettiin voi laittaa eri mainokset.

        Ohjelman voi tarjota myös kaupoille yms. omilla mainoksilla.

        Internetin kautta ohjelman siirtäminen on suhtkoht edullista pitkiäkin matkoja.


      • matkalainen
        pjt10 kirjoitti:

        Nettiin voi laittaa eri mainokset.

        Ohjelman voi tarjota myös kaupoille yms. omilla mainoksilla.

        Internetin kautta ohjelman siirtäminen on suhtkoht edullista pitkiäkin matkoja.

        toivottavasti saamme pookin pian takaisin nettiin, hyvaa kotimaista musaa kaipaa taalla jenkeissakin


      • .......
        matkalainen kirjoitti:

        toivottavasti saamme pookin pian takaisin nettiin, hyvaa kotimaista musaa kaipaa taalla jenkeissakin

        Taas netissä!!


    • Eilen huomasin

      Kun surffailin

    • kuuntelija-mummi

      Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa verkkovirheen vuoksi. Palvelin ei ehkä ole käytettävissä. Varmista, että verkkoyhteys on toiminnassa ja että välityspalvelinasetukset ovat oikein. .....tuollanen viesti tulee , eikä kanava kuulu , harmittaa kovasti

    • Radio Pookin netrati

      Nyt sellainen ongelma joka koskee ainakin Radio Pookin nettilähetystä laitoin jo palautetta radioasemalle palautelomakkeen kautta, lähetys kuuluu ainoastaan vasemmasta kanavasta.

      Ootteko muut huomanneet äänenvoimakasta särinää tai rätinää joissakin puheohjelmissa nettiradiossa?

    • Anonyymi

      Kuka muistaa minä vuonna tuli hartikan paten ja törmin paten toimesta 5vrk yhtämittainen puhelitoivekonsertti pookista?

      • Anonyymi

        Vuonna 1986.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Pooki on aloittanut vuonna 1989.

    • Anonyymi

      Onneksi on Radio Pooki. Kuuntelijaläheinen mukava radio, kuuluu hyvin netistä.

    • Anonyymi

      Toimittajien maneerit ovat omaa luokkaansa esim. kuuntelijan kanssa keskuteluissa, jostain syystä, puhevolumi hiljenee viimeisellä tavulla(?) varsinkin Törmillä!

      Musiikkihan on aivan hirveää! Ehkä yks huonoimpia radioita... tai ei sittenkään, toiseksi huonoin ja Järviradio ON HUONOIN ja sitten Pooki!

      • Anonyymi

        Järviradio näsäviisastelevine toimittajineen on olemassa ettei Pooki olisi huonoin


      • Anonyymi

        Onhan se sellaiselle hirveää joka rakastaa Ellipsiä ja Lauri Tähkää. Siis joku rakastaa hirveää kiljumista ja huutoa. Sekin on sallittu, Pooki on iskelmien ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se sellaiselle hirveää joka rakastaa Ellipsiä ja Lauri Tähkää. Siis joku rakastaa hirveää kiljumista ja huutoa. Sekin on sallittu, Pooki on iskelmien ykkönen.

        En rakasta Ellipsiä, enkä liioin Tähkää. mutta en iänikuisia kakkosluokan humppa-orkestereitakaan, lipevine ja huono äänisine solisteineen!

        Musiikkia kyllä löytyy muutakin, kuin humppaa ja vanhaa iskelmää, tai tusina poppia, mutta sitä (musiikkia) ei Pookista laaja-alaisesti kuulla ja myös siksi paska radio toimittajineen kaikkineen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rakasta Ellipsiä, enkä liioin Tähkää. mutta en iänikuisia kakkosluokan humppa-orkestereitakaan, lipevine ja huono äänisine solisteineen!

        Musiikkia kyllä löytyy muutakin, kuin humppaa ja vanhaa iskelmää, tai tusina poppia, mutta sitä (musiikkia) ei Pookista laaja-alaisesti kuulla ja myös siksi paska radio toimittajineen kaikkineen!

        Älä kuuntele, eihän sitä ole pakko kuunnella. Minä kuuntelen ja mitä kuuntelen, siitä päätän itse. Siis Radio Pookia.


    • Anonyymi

      Radio Pookin viikon soitetuimmat... outoa on, että täysin tuntematon laulaja on ihan ykkösenä ? Mitä lienee pelleilyä...

      • Anonyymi

        Maksettu. Niin mafia toimii.


    • Anonyymi

      Laajensi kuuluvuusaluetta Porvoo - Helsinki - Pori. Kiitos!

      • Anonyymi

        Varsinkin yö musiikki aina klo 6.30 saakka aamulla on keskimäärin ihan kuunneltavaa.
        Eipä Radio Suomea enää yöaikaan kukaan taida kuunnella?


      • Anonyymi

        Kiitos kenelle, itsellesi? Bauerhan teillä laajensi verkkoa, koska taajuuksia on liikaa tuhlattavana. Ilman ulkomaista pörssirahaa pookikin olisi mennyt jo pölisten konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin yö musiikki aina klo 6.30 saakka aamulla on keskimäärin ihan kuunneltavaa.
        Eipä Radio Suomea enää yöaikaan kukaan taida kuunnella?

        Jukeboksi, valtakunnan versiona :) Siinä ei paljoa taitoa vaadita. Kyllä kuuntelijana vaatisin vähän enemmän. Mutta ehkä kohderyhmä on vähemmän kouluttautuneet. Sinänsä heillekin pitää jotakin olla tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukeboksi, valtakunnan versiona :) Siinä ei paljoa taitoa vaadita. Kyllä kuuntelijana vaatisin vähän enemmän. Mutta ehkä kohderyhmä on vähemmän kouluttautuneet. Sinänsä heillekin pitää jotakin olla tarjolla.

        Älä nyt KMM hikeenny. Varmaan sinunkin radiolle riittää kuulijoita Pookista huolimatta. Hyvää uutta vuotta Ouluun!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe