aborttipiikistä sen verran ettei se toimi välttämättä. Sattui koiralleni vahinko astuminen ja nyt ei mahdollisuutta pentujen syntymään/hoitamiseen, joten kävin lääkäriltä koiralleeni piikin,ultrassa näkyi ainakin seitsemän pentua.huomasin n.viikkoa myöhemmin koirani käytöksestä että kenties raskaana ja nisistä tuli maitoa..ja sit uusi aika lääkärille.Uusi ultra ja pentuja edelleen mut ei niin paljoa. Mut nyt kuitenkin edessä sterilointileikkaus. Joten ei luottamista ole aborttipiikkiin.piikki annettiin ihan oikeaan aikaan astumisesta..
ei toimi,ei aborttipiikki
5
1290
Vastaukset
- ......
Miten vahinkoastuminen tapahtuu, mua kiinnostaa hirmu paljon?? Kuka ei osaa pitää nartustaan huolta sen lyhyen aikaa mitä juoksu vuodessa vaatii??
- käytännössä toimitte
jos samassa perheessä uros ja narttu.
Millä tavoin pidätte ne käytännössä erillään pari kertaa vuodessa?
Vinkkejä ? - Piah78
Hei sinä joka kirjoitit "nimimerkillä" : ..... miksi syyllistät nartun omistajaa?
Voihan ihan hyvin olla mahdollista että narttu ollut omasssa pihassa ja pihalle tullut irti oleva uros, eikös silloin "syyllinen" (jos nyt ketään ylipäätänsä voi nimetä syylliseksi) ole uroksen omistaja?
En tiedä miten tuossa on tilanne ollut, mutta näin ulkopuolisena mulle särähti korvaan toi:" Kuka ei osaa pitää nartustaan huolta sen lyhyen aikaa mitä juoksu vuodessa vaatii??" - tehoruffe
Piah78 kirjoitti:
Hei sinä joka kirjoitit "nimimerkillä" : ..... miksi syyllistät nartun omistajaa?
Voihan ihan hyvin olla mahdollista että narttu ollut omasssa pihassa ja pihalle tullut irti oleva uros, eikös silloin "syyllinen" (jos nyt ketään ylipäätänsä voi nimetä syylliseksi) ole uroksen omistaja?
En tiedä miten tuossa on tilanne ollut, mutta näin ulkopuolisena mulle särähti korvaan toi:" Kuka ei osaa pitää nartustaan huolta sen lyhyen aikaa mitä juoksu vuodessa vaatii??"noinhan se juuri kävikin,uros tuli pihalle...mutta nyt kaikki on hyvin,sterilointi leikkaus tehtiin, pennut ei edes olleet kokonaisia, ei päätä ei häntää..eläinlääkäri hyvitti piikin hinnan.kiitos kommenteista ja pitäkää koirulit kiinni.
- lääkärisetä
Niitä piikkejä yleensä pitääkin antaa kaksi ja ensimmäinen on annettu tapauksessasi ilmeisen myöhään eli vasta ultrauksen jälkeen. Ehdottomasti piikkien käytön opiskelu olisi lääkärillesi suotavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059