Hei!
Onko toukokuun loppu huono aika matkustaa Gardalle. Olemme lähdössä sinne toukokuun viimeiseksi viikoksi. Onko yleensä toukokuu kovin sateinen? Päiväkausia vettä putkeen? Mietin vaan, olisiko kannattanut siirtää matkaa kesä- tai heinäkuulle. Toisaalta luonto vihreämpää ehkä keväällä ja vähemmän turisteja. Kovaa kuumuutta ei edes tavoitella, mutta olisi kiva, jos ei tarvitsisi palella... Onko kokemuksia toukokuulta? Onko silloin retkimahdollisuuksia myös?
Riva del Garda toukokuussa
3
1165
Vastaukset
- häämatkalla
oon käynyt kesäkuun ekalla viikolla ja silloin oli jo ihan täysi kesä päällä (v2001). Ei satanut yhtään, aivan t-paitakeli, muttei liian kuuma vielä.
- Matka varattu
Hieno kuulla, että ainakin häämatkallasi on paistanut. Olemme menossa juuri toukokuun viimeiseksi viikoksi. Liika kuumuuskaan ei tosin hyvä pienten lasten kanssa, mutta T-paitakeli kuullostaa jo hyvältä. Kiitos sinulle.
- Utelias_84
Matka varattu kirjoitti:
Hieno kuulla, että ainakin häämatkallasi on paistanut. Olemme menossa juuri toukokuun viimeiseksi viikoksi. Liika kuumuuskaan ei tosin hyvä pienten lasten kanssa, mutta T-paitakeli kuullostaa jo hyvältä. Kiitos sinulle.
Itse olemme menossa avomieheni kanssa Gardajärvelle 15.5. viikoksi. Hotelli on Sirmionessa. Toivotaan että kelit suosisivat, toivottavasti olisi jo niitä t-paitakelejäkin. Vaikeuksia päättää mitä vaatteita ottaa mukaan. Ensimmäinen ulkomaanmatkani kyseessä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132