Varoitus! TUI Fly Nordic ja maksullisten istumapaikkojen varaus.

V.....aa

Tein istumapaikkavarauket lennolle mutta web-palvelu herjasi että tapahtuma epäonnistui. Rahat kyllä lähtivät tililtä mutta paikat jäivät saamatta. Tästä on jo viisi viikkoa aikaa enkä ole vieläkään rahoja takaisin saanut useista lupauksista huolimatta. Olen erittäin pettynyt ko. firman toimintaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

7

3438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Hyvä tietää. Tarkoitus oli tehdä lähiaikoina samanmoisia varauksia.

• mieltä..

Ei liity asiaan mutta olitko muuten tyytyväinen koneeseen/lentoon? Tarkoitus lähteä tammikuussa ko. yhtiön koneella matkaan ja olis kiva tietää onko koneessa esim jalkatilat luokka "polvet suuhun" jne..

• V......a

Lähdetään vasta joulukuussa reissuun.

• paikat varattu

Varasin paikat lennolle, ja ei ollut mitään ongelmia, ilmeisesti kohdallesi on sattunut satunnainen verkkovirhe.

• Yks reissu riitti islaa

Meilläkään ei onnistunut paikkavaraus netissä, tein sen puhelimella, palvelumaksua ei mennyt, koska tiesivät itse sotkunsa. Koneessa saa aamulla pussin, jossa on joku littasämpylä ja mehu. Vasta välilaskun jälkeen alkoi tarjoilu eli n 4 tunnin kuluttua, eli vettä tai limua kantsii ostaa R:ltä. Kone siisti ja ihan ok. Takasitullessa hurrimiehitys köpikseen asti, sieltä vasta suomalaista palvelijaa kyytiin.

• hyvältä =/

Meillä sattui vähän vastaavasti, paitsi että rahat meni kahteen kertaan, paikan varaus kyllä onnistui.. tosin siitäkin täytynee ottaa kentalle jokin todistus jos ilmenee ettemme varattuja paikkoja saakaan...!
      Saa nähdä kuinka käy rahan palautuksen suhteen, tämä tapahtui vasta pari päivää sitten ja kovasti ovat asiaa selvitelleet, raha ei kuulemma näy heidän tilillään............

• tiina-78

Mitä nämä paikkavaraukset maksavat ja missä vaiheessa pitää varaus tehdä? Nykyäänkö lapsiperheet eivät siis saa automaattisesti tilavia paikkoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37