Varoitus! TUI Fly Nordic ja maksullisten istumapaikkojen varaus.

V.....aa

Tein istumapaikkavarauket lennolle mutta web-palvelu herjasi että tapahtuma epäonnistui. Rahat kyllä lähtivät tililtä mutta paikat jäivät saamatta. Tästä on jo viisi viikkoa aikaa enkä ole vieläkään rahoja takaisin saanut useista lupauksista huolimatta. Olen erittäin pettynyt ko. firman toimintaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

7

3344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Hyvä tietää. Tarkoitus oli tehdä lähiaikoina samanmoisia varauksia.

• mieltä..

Ei liity asiaan mutta olitko muuten tyytyväinen koneeseen/lentoon? Tarkoitus lähteä tammikuussa ko. yhtiön koneella matkaan ja olis kiva tietää onko koneessa esim jalkatilat luokka "polvet suuhun" jne..

• V......a

Lähdetään vasta joulukuussa reissuun.

• paikat varattu

Varasin paikat lennolle, ja ei ollut mitään ongelmia, ilmeisesti kohdallesi on sattunut satunnainen verkkovirhe.

• Yks reissu riitti islaa

Meilläkään ei onnistunut paikkavaraus netissä, tein sen puhelimella, palvelumaksua ei mennyt, koska tiesivät itse sotkunsa. Koneessa saa aamulla pussin, jossa on joku littasämpylä ja mehu. Vasta välilaskun jälkeen alkoi tarjoilu eli n 4 tunnin kuluttua, eli vettä tai limua kantsii ostaa R:ltä. Kone siisti ja ihan ok. Takasitullessa hurrimiehitys köpikseen asti, sieltä vasta suomalaista palvelijaa kyytiin.

• hyvältä =/

Meillä sattui vähän vastaavasti, paitsi että rahat meni kahteen kertaan, paikan varaus kyllä onnistui.. tosin siitäkin täytynee ottaa kentalle jokin todistus jos ilmenee ettemme varattuja paikkoja saakaan...!
      Saa nähdä kuinka käy rahan palautuksen suhteen, tämä tapahtui vasta pari päivää sitten ja kovasti ovat asiaa selvitelleet, raha ei kuulemma näy heidän tilillään............

• tiina-78

Mitä nämä paikkavaraukset maksavat ja missä vaiheessa pitää varaus tehdä? Nykyäänkö lapsiperheet eivät siis saa automaattisesti tilavia paikkoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe