Löylyssä hattu pitää kovankin löylyn vain iholla. Onko muilla kokemuksia?
saunahattu
11
2213
Vastaukset
Venäjällä kova löylymies liottaa virkatun saunahatun (tai sen puutteessa huopahatun)ja virkatut saunavanttuut kylmässä vedessä, vetää myssyn/hatun syvälle päähänsä ja vanttuut käsiinsä ja menee sitten rohkeasti saunan löylyyn (noin 60 astetta). Seisoo siellä 10 minuuttia, puhkuu välillä "huhhuh, huhhuh" ja lähtee pesulle.
Näin naapurissa!- 1943
käyn paljon saunoissa, joissa miehet ja naiset ottavat löylyä samassa tilassa uikkarit päällä. Koskaan en kenelläkään ole nähnyt hattua. Itselleni pää sanoo, milloin pitää poistua. En ole myöskään nähnyt saunatavaroiden kanssa myynnissä saunahattua. Mulla tuotaa roinaa on, mutta tuota päähinettä ei.
- lupiini
mutta luin jostain lehdestä saunahatusta. Sen perusteella saunahattu vaikutti oikein hyvältä keksinnöltä, saatan joskus itsekin kokeilla sellaista.
- sinua 1943
ettet ole saunahattua koskaan nähnyt,tai kuullutkaan
siitä.
Kun melkein kaikki osaat ja tiedät.
Saunatarvike liikkeissä niitä myydään,myöskin
tavaratalojen saunaosastolla.
Usein tämmöset on valmistettu huovuttamalla. - 1943
sinua 1943 kirjoitti:
ettet ole saunahattua koskaan nähnyt,tai kuullutkaan
siitä.
Kun melkein kaikki osaat ja tiedät.
Saunatarvike liikkeissä niitä myydään,myöskin
tavaratalojen saunaosastolla.
Usein tämmöset on valmistettu huovuttamalla.mutta kaikkitietäväksi en koskaan ole julistautunut. Voisit minun mollaamiseni sijasta kertoa enemmän omista kokemuksistasi ja ajatuksistasi ja lopettaa pelleilyn. Luulen, että olisi mielenkiintoisempaa muidenkin luettavaksi. Mulla on hyvä itsetunto, moni neuvoisi olla välittämättä näistä provoista, mutta hiiteen kaikki ilkeät ihmiset.
- ei sinua mollattu
1943 kirjoitti:
mutta kaikkitietäväksi en koskaan ole julistautunut. Voisit minun mollaamiseni sijasta kertoa enemmän omista kokemuksistasi ja ajatuksistasi ja lopettaa pelleilyn. Luulen, että olisi mielenkiintoisempaa muidenkin luettavaksi. Mulla on hyvä itsetunto, moni neuvoisi olla välittämättä näistä provoista, mutta hiiteen kaikki ilkeät ihmiset.
Sinuahan kehuttiin! Et voi kieltää tietojesi määrää, minkä myönnät itsekkin pukemalla sen sanoiksi vahva itsetunto.
Onko sekin mollaamista, jos kehutaan vaatteitasi, kampaustasi, käytöstäsi y.m.s.
Myönnettäköön, että suomalaiset ovat vaatimattomia itsensä suhteen ja vahvan itsetunnon omaksuneet omivat hyveitä, joita eivät omaa.
ps. kyllä minä huomasin, että piikiksi oli kirjoitus tarkoitettu, vaikka näin ulkopuolisesta se oli silkka totuus. - 1943
ei sinua mollattu kirjoitti:
Sinuahan kehuttiin! Et voi kieltää tietojesi määrää, minkä myönnät itsekkin pukemalla sen sanoiksi vahva itsetunto.
Onko sekin mollaamista, jos kehutaan vaatteitasi, kampaustasi, käytöstäsi y.m.s.
Myönnettäköön, että suomalaiset ovat vaatimattomia itsensä suhteen ja vahvan itsetunnon omaksuneet omivat hyveitä, joita eivät omaa.
ps. kyllä minä huomasin, että piikiksi oli kirjoitus tarkoitettu, vaikka näin ulkopuolisesta se oli silkka totuus.kuin minä on vaikea löytää. Onko Sinua koskaan kiusattu? Minua on ja olen seurannut sivusta melko vaikeita kiusaustapauksia, yksi johti itsemurhaan. Kiusattuna yliherkistyy tietyille asioille. Sinä kuulut porukkaan kiusauksen hyväksyjät. Seuraat tilannetta ja hiljaisesti tuet prosessia. Etkä niin hiljaisestikaan, koska myönnät, että minussa on vikaa. Minulla on vahvat taustajoukot ja porskutan eteenpäin muualla kuin netissä. Joitakuita saattaa ärsyttää, kun tällä hetkellä kirjoittelen tänne ahkerasti, mutta eikös tämä palsta ole kaikille avoin?
- ei sinua kiusattu
1943 kirjoitti:
kuin minä on vaikea löytää. Onko Sinua koskaan kiusattu? Minua on ja olen seurannut sivusta melko vaikeita kiusaustapauksia, yksi johti itsemurhaan. Kiusattuna yliherkistyy tietyille asioille. Sinä kuulut porukkaan kiusauksen hyväksyjät. Seuraat tilannetta ja hiljaisesti tuet prosessia. Etkä niin hiljaisestikaan, koska myönnät, että minussa on vikaa. Minulla on vahvat taustajoukot ja porskutan eteenpäin muualla kuin netissä. Joitakuita saattaa ärsyttää, kun tällä hetkellä kirjoittelen tänne ahkerasti, mutta eikös tämä palsta ole kaikille avoin?
Minä yritin sinua puolustaa ja kun luin uudestaan kirjoitukseni, niin pipariksihan se meni, sillä sen ps. sanonnankin voi tulkita sinua loukkaavaksi, mikä ei ollut tarkoitus.
Mitä tulee tuohon sivusta seuraamiseen, kun huomaa toista kiusattavan, niin toivottavasti et aivan sitä tarkoittanut, mitä kirjoitit.
Toisaalta minulla on paha tapa sekaantua asioihin, jotka ei minulle kuulu, mutta tätänykyä minua häiritsee suunnattomasti toisten kiusaaminen, siis heikommin pärjäävän.
Itse taidan olla niin pahasuinen, että en tunne itseäni kiusatuksi, vaikka helpostihan siinä tulee jotakuta härnättyä, mitä myös kiusaamiseksi kutsutaan.
Mikäli taas sekosin sanoissani, niin haluan korostaa, että arvostan todella asiantuntemustasi, tietojasi ja kirjoituksiasi. - 1943
ei sinua kiusattu kirjoitti:
Minä yritin sinua puolustaa ja kun luin uudestaan kirjoitukseni, niin pipariksihan se meni, sillä sen ps. sanonnankin voi tulkita sinua loukkaavaksi, mikä ei ollut tarkoitus.
Mitä tulee tuohon sivusta seuraamiseen, kun huomaa toista kiusattavan, niin toivottavasti et aivan sitä tarkoittanut, mitä kirjoitit.
Toisaalta minulla on paha tapa sekaantua asioihin, jotka ei minulle kuulu, mutta tätänykyä minua häiritsee suunnattomasti toisten kiusaaminen, siis heikommin pärjäävän.
Itse taidan olla niin pahasuinen, että en tunne itseäni kiusatuksi, vaikka helpostihan siinä tulee jotakuta härnättyä, mitä myös kiusaamiseksi kutsutaan.
Mikäli taas sekosin sanoissani, niin haluan korostaa, että arvostan todella asiantuntemustasi, tietojasi ja kirjoituksiasi.Minulle tuli parempi mieli. Minusta elämä on niin kivaa, että melkein räjähdän, kun kuulen ilkeyksiä. Ratkoin näitä kysymyksiä mm. luottamusmiehenä.
- Saunahatun syöjä
1943 kirjoitti:
Minulle tuli parempi mieli. Minusta elämä on niin kivaa, että melkein räjähdän, kun kuulen ilkeyksiä. Ratkoin näitä kysymyksiä mm. luottamusmiehenä.
Saunahattuhan ehkäisee mm. päänsärkyä sauanan jälkeen. Itellä ainakin toimii
http://www.oscarshoppi.fi/product_info.php/cPath/1/products_id/48/saunahattu - Saku Saunatonttu
Saunahatun syöjä kirjoitti:
Saunahattuhan ehkäisee mm. päänsärkyä sauanan jälkeen. Itellä ainakin toimii
http://www.oscarshoppi.fi/product_info.php/cPath/1/products_id/48/saunahattuMinullakaan ei koskaan ole ollut päänsärkyä saunan jälkeen, vaikka saunahattua en käytäkään.
Mistä muuten kekkasit tämän vanhan ketjun? Taidat olla se sama hörhö kuin ennenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696