Niin että mitä toi diudiu tai diudiudiu tarkoittaa kun sitä näkee netissä kirjoitettuna aika paljon? Vai tarkoittaako kenties edes mitään?
Mitä tarkoittaa diudiu?
11
4838
Vastaukset
- Tytytytt
Ainakin mun ja kavereiden keskuudessa se tarkottaa vähän niinku sekoo tai sellast :D
Että on päästään vähän "diudiu"
juu nou?- niih.
jos ei oo muutakaa sanomista ni tokaisee siin sivus et "diudiuu, mitäs täs ny vois sanoo". tai diuh. miksei sit dauh. döyhdöyh. mitä välii? eli ei siis oikeestaa tarkota mitää :D
- deedeedd
niih. kirjoitti:
jos ei oo muutakaa sanomista ni tokaisee siin sivus et "diudiuu, mitäs täs ny vois sanoo". tai diuh. miksei sit dauh. döyhdöyh. mitä välii? eli ei siis oikeestaa tarkota mitää :D
deedeedd kirjoitti:
Kun syöt sieniä niin tulee diudiu. Eipä muuta.
- ==)
emmä ainaskaan tiedä.
- diu diu
DIU DIU. on semmoen et on ihan vitun sekasi. ja sekoilee koko ajan ja puhuu mitä sattuu vaikka ei ois vetännykkän perskännejä. vaan oon sekavassa tilassa selvin päin ja saattaa vaikuttaa hiemän päihtyneeltä. mutta diu diun voi poistaa masentamalla ja murskaamalla sen ihmisen iloisen ja sekavan diu diu hetken.
ainii ja sit välillä kun on diu diu saattaa vaikuttaa vähän mielisairaalle.- Anonyymi
Katot peiliin , näät mitä tarkoittaa !
- Reborter
diu diu etymologia on se että on olemassa robotteja joiden pään päällä on strobo tai hälytysvalo, sellainen joka pyörii, ja koska pitää ääntä ja se pyörii, niin äänikin on vähän sellainen diu-diu
siitä on sitten kehitetty puhekieleen että "se oli ihan diu-diu-diu" eli pyörii kuin tutka suu auki ihmetellen mitä tapahtuu - blues63
Se tarkoittaa sitä että soittaa sähkökitaraa juurevasti ja alkuvoimaisesti. Esim. Hurriganesin Pekka "Albert" Järvisen diu diu on hyvä esimerkki.
- Keijo-Annikki
Jonnet ei tiedä.
- jonnejonneee
mitä tarkottaa Jonne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247