Ostimme Einhell ilmakomperssorin ja Kraft naulapyssyn ja nythän on niin, että ei edes pieninkään naula uppoa puuhun......
Jospa joku voisi kertoa onko todellakin niin, että halvat ns työkalut eivät edes toimi ?
Pitääkö mennä vaihtamaan, mutta mitä ostamme tilalle.....ei mitään ammattikaluja kylläkään....
Kompurat ja naulapyssyt ei toimi
5
5086
Vastaukset
- toimiidfgh
Kyllä ne yleensä toimii.Halvatkin. Veikkaisin jotta on kyseessä vain käyttövirhe tai sitten yhteensopimattomia. Eli esim. kompura on liian pieni naulaimelle.
- paine oikeaksi
niin kyllä uppoo
- halpishalpis
Mulla on itsellä einhellin 24l halpis kompura ja halpis yhdistelmä naulain sekä halpis runkonaulain, kyllä nuo toimii aika hyvin. Ainoastaan isoimmat 90 mm naulat jäi ylös ja nekin meni kun sitten kun osti vähän kalliimpia nauloja niin paremmin.
Kompuran olen joutunut kerran vaihtamaan takuuseen ja naulaimet kerran. Niin ja sitten vielä takuun jälkeen ostaan uuden 20 yhdistelmänaulaimen.
Tarkista kompuran paineet ja kompuran koko kyllä runkonaulaimeen pitäs tollanen 24l olla, mutta jos tuo naulain on viimeistelynaulain niin pienemmänkin pitäs riittää.
Kyllä itse ostaisin tuon runkonaulaimen ammattilaismallina jos nyt ostaisin (on ollut niin paljon käyttöä ja voisi käyttää vuorilaudoitukseenkin) mutta nuo yhdistelmänaulaimet on niin halpoja, että niitä voi ostaa useampiakin.
Nuo kaikki halpikset on ihan samanlaisia, tuurikauppaa kestääkö päivän vai 2v, mutta takuuseen vaan vaihtamaan... se yleensä toimii.- auttaa
uusissa kompuroissa on jätetty usein säiliön pohjassa oleva ilmanpoistoruuvi auki ilmeisesti kondensioveden poistamiseksi.käännä ruuvi kiinni,jos sellanen löytyy.
- riittävän
ISO/paksu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733