tule vahvistusta kun olen rekisteröitynyt.
Eikö ne enää ota uusia jäseniä?
second life
11
481
Vastaukset
- Professor
Sitähän minäkin, eikä pysty kirjautumaan.. Outo juttu.
- jghklg
täällä kaksi kaverii odottaa varmistusta....
onko teillä hotmail vai jokin muu sähköposti?
meillä hotmail......ei tule perille. - hottimeili
jghklg kirjoitti:
täällä kaksi kaverii odottaa varmistusta....
onko teillä hotmail vai jokin muu sähköposti?
meillä hotmail......ei tule perille.käytössä. Ajattelin että se olisin luotettavin.
Yritin uudelleen rekisteröityä samalla nimellä eikä antanut joten jotain tietoa se on tallentanut.
Ainoastaan se vahvistus puuttuu. :( - thththt
hottimeili kirjoitti:
käytössä. Ajattelin että se olisin luotettavin.
Yritin uudelleen rekisteröityä samalla nimellä eikä antanut joten jotain tietoa se on tallentanut.
Ainoastaan se vahvistus puuttuu. :(kokeilin toisella sähköpostilla...nyt pelaa
- meni aikaa
thththt kirjoitti:
kokeilin toisella sähköpostilla...nyt pelaa
Olen vaihtanut sähkärin ja sittenkään ei ilmoitusta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. - hbhbhbhbhb
meni aikaa kirjoitti:
Olen vaihtanut sähkärin ja sittenkään ei ilmoitusta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.mulle tuli heti se varmistus.
kymp.netin sähköposti. - vahvistusta
hbhbhbhbhb kirjoitti:
mulle tuli heti se varmistus.
kymp.netin sähköposti.kirjautunut jo kolmella sähkärillä.
Voisko joku olla niin ystävällinen että suosittelis minua secondlifeen. Se referraali vai mikä se oli. - Professor
vahvistusta kirjoitti:
kirjautunut jo kolmella sähkärillä.
Voisko joku olla niin ystävällinen että suosittelis minua secondlifeen. Se referraali vai mikä se oli.sähköpostista kiinni ole..
- Professor
Professor kirjoitti:
sähköpostista kiinni ole..
se onnistuu:
Kun kaikki tiedot menevät oikein tulee juttu, jossa lukee että vahvistus on lähetetty. - NIIN EI TOIMI
Professor kirjoitti:
se onnistuu:
Kun kaikki tiedot menevät oikein tulee juttu, jossa lukee että vahvistus on lähetetty.PERKELE.
Mistä vitusta kirjauduit jos sinulla toimii.
Voisit saatana edes sen vastata. - ILMOITTAA
NIIN EI TOIMI kirjoitti:
PERKELE.
Mistä vitusta kirjauduit jos sinulla toimii.
Voisit saatana edes sen vastata.KYLLÄ ETTÄ VAHVISTUS PERKELE LÄHETETTY MUTTA SITÄ EI TULE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267047Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3434941"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1233520Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763456Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562965Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1012058