tule vahvistusta kun olen rekisteröitynyt.
Eikö ne enää ota uusia jäseniä?
second life
11
445
Vastaukset
- Professor
Sitähän minäkin, eikä pysty kirjautumaan.. Outo juttu.
- jghklg
täällä kaksi kaverii odottaa varmistusta....
onko teillä hotmail vai jokin muu sähköposti?
meillä hotmail......ei tule perille. - hottimeili
jghklg kirjoitti:
täällä kaksi kaverii odottaa varmistusta....
onko teillä hotmail vai jokin muu sähköposti?
meillä hotmail......ei tule perille.käytössä. Ajattelin että se olisin luotettavin.
Yritin uudelleen rekisteröityä samalla nimellä eikä antanut joten jotain tietoa se on tallentanut.
Ainoastaan se vahvistus puuttuu. :( - thththt
hottimeili kirjoitti:
käytössä. Ajattelin että se olisin luotettavin.
Yritin uudelleen rekisteröityä samalla nimellä eikä antanut joten jotain tietoa se on tallentanut.
Ainoastaan se vahvistus puuttuu. :(kokeilin toisella sähköpostilla...nyt pelaa
- meni aikaa
thththt kirjoitti:
kokeilin toisella sähköpostilla...nyt pelaa
Olen vaihtanut sähkärin ja sittenkään ei ilmoitusta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. - hbhbhbhbhb
meni aikaa kirjoitti:
Olen vaihtanut sähkärin ja sittenkään ei ilmoitusta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.mulle tuli heti se varmistus.
kymp.netin sähköposti. - vahvistusta
hbhbhbhbhb kirjoitti:
mulle tuli heti se varmistus.
kymp.netin sähköposti.kirjautunut jo kolmella sähkärillä.
Voisko joku olla niin ystävällinen että suosittelis minua secondlifeen. Se referraali vai mikä se oli. - Professor
vahvistusta kirjoitti:
kirjautunut jo kolmella sähkärillä.
Voisko joku olla niin ystävällinen että suosittelis minua secondlifeen. Se referraali vai mikä se oli.sähköpostista kiinni ole..
- Professor
Professor kirjoitti:
sähköpostista kiinni ole..
se onnistuu:
Kun kaikki tiedot menevät oikein tulee juttu, jossa lukee että vahvistus on lähetetty. - NIIN EI TOIMI
Professor kirjoitti:
se onnistuu:
Kun kaikki tiedot menevät oikein tulee juttu, jossa lukee että vahvistus on lähetetty.PERKELE.
Mistä vitusta kirjauduit jos sinulla toimii.
Voisit saatana edes sen vastata. - ILMOITTAA
NIIN EI TOIMI kirjoitti:
PERKELE.
Mistä vitusta kirjauduit jos sinulla toimii.
Voisit saatana edes sen vastata.KYLLÄ ETTÄ VAHVISTUS PERKELE LÄHETETTY MUTTA SITÄ EI TULE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082