tule vahvistusta kun olen rekisteröitynyt.
Eikö ne enää ota uusia jäseniä?
second life
11
459
Vastaukset
- Professor
Sitähän minäkin, eikä pysty kirjautumaan.. Outo juttu.
- jghklg
täällä kaksi kaverii odottaa varmistusta....
onko teillä hotmail vai jokin muu sähköposti?
meillä hotmail......ei tule perille. - hottimeili
jghklg kirjoitti:
täällä kaksi kaverii odottaa varmistusta....
onko teillä hotmail vai jokin muu sähköposti?
meillä hotmail......ei tule perille.käytössä. Ajattelin että se olisin luotettavin.
Yritin uudelleen rekisteröityä samalla nimellä eikä antanut joten jotain tietoa se on tallentanut.
Ainoastaan se vahvistus puuttuu. :( - thththt
hottimeili kirjoitti:
käytössä. Ajattelin että se olisin luotettavin.
Yritin uudelleen rekisteröityä samalla nimellä eikä antanut joten jotain tietoa se on tallentanut.
Ainoastaan se vahvistus puuttuu. :(kokeilin toisella sähköpostilla...nyt pelaa
- meni aikaa
thththt kirjoitti:
kokeilin toisella sähköpostilla...nyt pelaa
Olen vaihtanut sähkärin ja sittenkään ei ilmoitusta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. - hbhbhbhbhb
meni aikaa kirjoitti:
Olen vaihtanut sähkärin ja sittenkään ei ilmoitusta.
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.mulle tuli heti se varmistus.
kymp.netin sähköposti. - vahvistusta
hbhbhbhbhb kirjoitti:
mulle tuli heti se varmistus.
kymp.netin sähköposti.kirjautunut jo kolmella sähkärillä.
Voisko joku olla niin ystävällinen että suosittelis minua secondlifeen. Se referraali vai mikä se oli. - Professor
vahvistusta kirjoitti:
kirjautunut jo kolmella sähkärillä.
Voisko joku olla niin ystävällinen että suosittelis minua secondlifeen. Se referraali vai mikä se oli.sähköpostista kiinni ole..
- Professor
Professor kirjoitti:
sähköpostista kiinni ole..
se onnistuu:
Kun kaikki tiedot menevät oikein tulee juttu, jossa lukee että vahvistus on lähetetty. - NIIN EI TOIMI
Professor kirjoitti:
se onnistuu:
Kun kaikki tiedot menevät oikein tulee juttu, jossa lukee että vahvistus on lähetetty.PERKELE.
Mistä vitusta kirjauduit jos sinulla toimii.
Voisit saatana edes sen vastata. - ILMOITTAA
NIIN EI TOIMI kirjoitti:
PERKELE.
Mistä vitusta kirjauduit jos sinulla toimii.
Voisit saatana edes sen vastata.KYLLÄ ETTÄ VAHVISTUS PERKELE LÄHETETTY MUTTA SITÄ EI TULE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722520Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701058Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769