Miten tuutoriksi pääsee ja minkä ikäisiä tai monennen vuoden opiskelijoita tuutorit on?
Tuutorit
3
279
Vastaukset
- kolmannen vuoden
opiskelijoita pääasiassa. Mutta luulisin, että sinne voi päästä jo vaikka tokan vuoden opiskelija jos on sen tyyppinen henkilö joka soveltuu olemaan tutor.
Tutor on sellainen opiskelija on sellainen tukioppilas. Itselleni tosin sen tarkoitus ei oikein selvinnyt kun ko. tehtävän henkilö lähinnä keräsi oman kuppikuntansa ympärille joille puhui ja ei muille juuri mitään puhunutkaan. Oli sillä tavalla etäinen. Paremmin se varmaan sopisi henkilölle joka ottaa kaikki huomioon ja on vähän niinkuin kaikkien kaveri eikä ole vain jonkun pienen porukan piirissä. Ne näyttäisi olevan usein sellaisia jotka on opettajien ja koulun johdon suosiossa ovat sitten koulun edustajia erilaisissa tilaisuuksissa. Itse en ollut mikään suosikki mutta selvitin opiskelun hyvin arvosanoin ja pääsin työelämään. Sehän se tärkein on.
Muistaakseni siitä saa jonkin erikoismaininnan en ole varma saiko jonkin pienen stipendityyppisen palkkion päättäjäisten yhteydessä jos oli ollut tutor. - -Jartsa.Rmk...-
Mä itse olin tokan opiskeluvuoden alussa tutorina ja OLi kyllä ihan mukavaa olla tutorina. Opiskelin silloin erityisoppilaitoksessa Kao:ssa..
- missäkin
Meillä amiksessa valittiin tuutorit jo ekana vuonna. Ope kysyi ketkä haluaa siihen hommaan ja "palkkiona" oli heille siitä hommasta yksi opintoviikko. Ne kävi jotain koulutusta siihen tuutorointiin yhden viikonlopun. Tehtäviä on ollut mm. uusien oppilaiden tutustuttaminen kouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758