Kyseinen pyörä on ollut mielessä jo pari vuotta mutta kaveripiirissä ei kellään ole syvällisempiä kokemuksia ko. laitteesta. Näyttävät olevan käytettyinäkin vielä hyvissä hinnoissa mutta onko pyörä hintansa väärti? Onko lastentauteja, ovatko varaosat kalliita/saako osia lainkaan. Onko tehoa tarpeeksi ja minkä luonteinen pyörä on yleensäkin ajaa. Olisiko mielestänne jokin muu pyörä (V-Max?)järkevämpi valinta. Asialliset vastaukset helpottaisivat päätöksentekoa joten kiitos jo etukäteen.
Honda X 4
35
20132
Vastaukset
- dama1
Mielestäni erinomainen valinta. Itselläni ollut k.o pyörä viimekesästä. Ei mitään perusvikoja. Perustekniikkaa ja vakaa menijä. Jos olet ajanut CB1300 tämä eroaa ajettavuudeltaan hieman, x4 on vakaampi suuremman akselivälin takia. Painopiste alhaalla ja taatusti kerää katseita missä liikutkin. Mahtavat kannut vaimentajina jakaa hieman mielipiteitä. Ja mikä parasta ei häpeä uutta pyörää tyyliltään. Matala viritysaste = pitkä kestoinen moottori. Suomessa n. 10-15kpltta näitä. Pyörähän on valmistettu aasian / australian markkinoille. Omani tuotu saksaan uutena australiasta josta viimekesänä sen ostin.
Jos haet yksilöllistä pyörää niin nyt sen olet löytänyt. - Kuudennusmies
Hain omani viime kesänä Kölnistä, toin sen ajamalla Suomeen, joten koeajokin tuli tehtyä pitemmän kaavan mukaan.....
X4 on hyvä ajaa, paljon paljon parempi kuin mainitsemasi V-max, joka onkin itse asiassa kamala ajettava,
Honda on erittäin suuntavakaa, ja samalla taittuu mutkiin nöyrästi, sillä pystyy helposti ajamaan yli 200 km/h vauhteja ilman pienintäkään wobblaustaipumusta.
(Yamaha V-max alkaa wobblata pahasti jo 160 km/h jälkeen)
Ajoin Hondalla eka päivänä 1000 km ilman paikkojen puutumista, se kertonee kaiken tarpeellisen ajoasennosta ja ergonomiasta, vääntöä Hondan koneessa on enemmän ja matalammilla kierroksilla kuin uudessa 1600 cc HD-big Twinissä, ja tehoahan X4,sessa on melkein tuplasti harrikkaan verrattuna.....
Ainoa pieni miinus tulee turhan pienestä bensatankista
( 16 litraa)
kulutus suomen nopeuksilla on 6-6,5 l /100 km, joten käytännössä 200 km alkaa olla maksimi yhtämittainen ajomatka.
Varaosia saa mp-tarvikeliikkeistä ( jarrupalat, suodattimet, tulpat, ketjut/rattaat jne... )
Moottorin osat löytyvät Brandtilta, kone on sama kuin CB 1300-mallissa, jos tarvitset jotain muuta, niin ne löytyvät helposti saksasta : http://www.motor-partner.de/ - -m-
tallista ja kolme kesää takana.
No Broblem ;)
Parempaa pyörää saat hakea.
Kallis joo, mutta ei ole HYVÄÄ ja HALPAA ;)
Varmasti on enemmän kuin tuo 10-15 kpl (sen verran oli jo 3v sitten.) - ole hintansa arvoinen
Arvostan vanhoja pyöriä, etenkin vanhoja nakupyöriä. Kuitenkin hinta pitää olla järkevä suhteessa uusiin vastaaviin.
Jos uuden 1200-1400 saa reilulla 10 keurolla, mitä järkeä on maksaa sama 9 vuotta vanhasta? Mielestäni ei mitään.
X4 on hienon näköinen pyörä, mutta ei ulkonäöltään merkittävästi eroa esim. Suzuki gsx 1400, saati yamahan, hondan vastaavista UUSISTA nakuista.
Ja jos haluat custom henkisemäpää, niin uusia (malli 2005) Suzukin 1600 maraudereita on myyty reiluun 13 keuroon.
Uusi on aina uusi.
Tiedät tarkalleen mitä pyörällä on ajettu, millä tavalla ja miten huollettu. Käytetystä et tiedä tuota koskaan.
Tuntuu nuo km olevan arvoitus jo 3 vuotta ajetuissa, mitä ne sitten on 10 vuotta ajetuissa?- sano....
Miksi vedät jotain "tusinatavaraa" esimerkiksi???
Pyörä on HIENO, HARVINAINEN ja HINTANSA VÄÄRTI!
Ei niitä tarvitse pers'aukisten edes himoita! - sot sot
älä kuule ala tässä yhteydessä jutella mistään yamahoista tai suzukeista
- Uusi on uusi
sano.... kirjoitti:
Miksi vedät jotain "tusinatavaraa" esimerkiksi???
Pyörä on HIENO, HARVINAINEN ja HINTANSA VÄÄRTI!
Ei niitä tarvitse pers'aukisten edes himoita!"Pyörä on HIENO, HARVINAINEN ja HINTANSA VÄÄRTI!"
Hintansa väärti, jos maksaa 7000-8000e.
Nuo mainitut uudet tusinapyörät eivät takuulla eroa ajettavuudeltaan nimeksikään 9 vuotiaasta X4:sta, ei ainakaan huonompaan suuntaan :D
Mutta nämä on mielipideasioita, jos haluua maksaa 9 vuotiaasta uuden hinnan, niin sitten haluaa.
Toinen kysymys on, miksi noilla X4:lla ei ole sitten ajettu, kun ovat hyviä ajopyöriä?
Minua ainakin ihmetyttää 9 vuotias pyörä, jolla ei ole ajettu kuin esim. 20 tkm? Uskoo ken tahtoo. - Kuudennusmies
Uusi on uusi kirjoitti:
"Pyörä on HIENO, HARVINAINEN ja HINTANSA VÄÄRTI!"
Hintansa väärti, jos maksaa 7000-8000e.
Nuo mainitut uudet tusinapyörät eivät takuulla eroa ajettavuudeltaan nimeksikään 9 vuotiaasta X4:sta, ei ainakaan huonompaan suuntaan :D
Mutta nämä on mielipideasioita, jos haluua maksaa 9 vuotiaasta uuden hinnan, niin sitten haluaa.
Toinen kysymys on, miksi noilla X4:lla ei ole sitten ajettu, kun ovat hyviä ajopyöriä?
Minua ainakin ihmetyttää 9 vuotias pyörä, jolla ei ole ajettu kuin esim. 20 tkm? Uskoo ken tahtoo.Juju on mielestäni siinä ettei noita X4,sia ole joka pojalla, eikä muuten tulekaan !
Tottakai 1400 cc perus-nakupyörän saa halvemmalla, ja niin pitääkin saada, nehän ovat vain jokapojan peruskauraa !
Moottoripyöräily ei ole ns, järkiasia, vaan pyörä hankitaan omia mieltymyksiä kuunnellen, ja usko tai älä, olen ajanut mp,llä 40 vuotta, ja tuo X4 on yksi parhaita pyöriä mitä minulla on koskaan ollut! (olen omistanut yhteensä n, 60 moottoripyörää, joilla olen ajanut yhteensä yli 500 000 km) Nyt siis puhutaan kokonaisuudesta, ei jostain yksittäisestä ominaisuudesta.
HTF-kerroin (Head Turning Factor) on myös tärkeä juttu, ja siinä X4 ohittaa lähes kaikki muut pyörät. - -m-
Uusi on uusi kirjoitti:
"Pyörä on HIENO, HARVINAINEN ja HINTANSA VÄÄRTI!"
Hintansa väärti, jos maksaa 7000-8000e.
Nuo mainitut uudet tusinapyörät eivät takuulla eroa ajettavuudeltaan nimeksikään 9 vuotiaasta X4:sta, ei ainakaan huonompaan suuntaan :D
Mutta nämä on mielipideasioita, jos haluua maksaa 9 vuotiaasta uuden hinnan, niin sitten haluaa.
Toinen kysymys on, miksi noilla X4:lla ei ole sitten ajettu, kun ovat hyviä ajopyöriä?
Minua ainakin ihmetyttää 9 vuotias pyörä, jolla ei ole ajettu kuin esim. 20 tkm? Uskoo ken tahtoo."Minua ainakin ihmetyttää 9 vuotias pyörä, jolla ei ole ajettu kuin esim. 20 tkm? Uskoo ken tahtoo."
-tiesitkö ettei ko. pyörää ole maahantuojan kautta koskaan tuotu suomeen?
Suurinosa Äxixtä on Saksasta ja siellähän aika moni ostaa pyörän "pihan koristukseksi" eikä tarpomaan joka kurakelillä, niinkuin täällä!
Kyllä pyörästä näkee onko sillä ajettu 20 tai 50 tkm...
"Nuo mainitut uudet tusinapyörät eivät takuulla eroa ajettavuudeltaan nimeksikään 9 vuotiaasta X4:sta, ei ainakaan huonompaan suuntaan :D "
-jos et ole ko. pyörää ajanut, niin älä arvuuttele täällä!
Pidä oma kantasi; "halpa tusinatavara", mutta älä ala moralisoimaan meitä joilla Äxä on!
Tiedämme mistä puhumme!
Kun on kerran istunut Äxän puikkoihin tietää mikä on MOOTTORIPYÖRÄ! - Uusi on uusi
-m- kirjoitti:
"Minua ainakin ihmetyttää 9 vuotias pyörä, jolla ei ole ajettu kuin esim. 20 tkm? Uskoo ken tahtoo."
-tiesitkö ettei ko. pyörää ole maahantuojan kautta koskaan tuotu suomeen?
Suurinosa Äxixtä on Saksasta ja siellähän aika moni ostaa pyörän "pihan koristukseksi" eikä tarpomaan joka kurakelillä, niinkuin täällä!
Kyllä pyörästä näkee onko sillä ajettu 20 tai 50 tkm...
"Nuo mainitut uudet tusinapyörät eivät takuulla eroa ajettavuudeltaan nimeksikään 9 vuotiaasta X4:sta, ei ainakaan huonompaan suuntaan :D "
-jos et ole ko. pyörää ajanut, niin älä arvuuttele täällä!
Pidä oma kantasi; "halpa tusinatavara", mutta älä ala moralisoimaan meitä joilla Äxä on!
Tiedämme mistä puhumme!
Kun on kerran istunut Äxän puikkoihin tietää mikä on MOOTTORIPYÖRÄ!"Pidä oma kantasi; "halpa tusinatavara", mutta älä ala moralisoimaan meitä joilla Äxä on!"
En moralisoi X:n ostamista, voisin itsekkin ostaa jos hinta olisi kohdallaan. En koskaan maksa vanhasta pyörästä lähes uuden hintaa ja etenkään satuihin vaatimattomista km (saksassa ajetaan vähän) en usko oli pyöränä X tai mikä tahansa muu iso koneinen pyörä.
Olen tutustunut myynnissä oleviin tuonti ja ns. suomi pyöriin iältään 3 vuotta (isoja nakupyöriä).
Vastaan tullut useita päällisin puolin hienoja pyöriä, km vähän, mutta sitten joku pyörässä antaa viitteitä aivan muusta (käytönjäljet / kulutusosien vaihdot, tms. mikä ei vastaa km:n).
Näissäkin pyörissä hinta on ollut hyvin lähellä uutta. Alkaa usko loppua näihin vähän käytetyihin.
Innokas ostaja ei useinkaan näe eroa 20 ja 50tkm ajetun välillä.
ps. Itse ajan nyt tuontipyörällä, seuraavaksi uudella, jos tuonti tai suomi pyörien hinta ala vastata todellista kuntoa ja todellisia ajo km:jä. - Saksassakin
Uusi on uusi kirjoitti:
"Pidä oma kantasi; "halpa tusinatavara", mutta älä ala moralisoimaan meitä joilla Äxä on!"
En moralisoi X:n ostamista, voisin itsekkin ostaa jos hinta olisi kohdallaan. En koskaan maksa vanhasta pyörästä lähes uuden hintaa ja etenkään satuihin vaatimattomista km (saksassa ajetaan vähän) en usko oli pyöränä X tai mikä tahansa muu iso koneinen pyörä.
Olen tutustunut myynnissä oleviin tuonti ja ns. suomi pyöriin iältään 3 vuotta (isoja nakupyöriä).
Vastaan tullut useita päällisin puolin hienoja pyöriä, km vähän, mutta sitten joku pyörässä antaa viitteitä aivan muusta (käytönjäljet / kulutusosien vaihdot, tms. mikä ei vastaa km:n).
Näissäkin pyörissä hinta on ollut hyvin lähellä uutta. Alkaa usko loppua näihin vähän käytetyihin.
Innokas ostaja ei useinkaan näe eroa 20 ja 50tkm ajetun välillä.
ps. Itse ajan nyt tuontipyörällä, seuraavaksi uudella, jos tuonti tai suomi pyörien hinta ala vastata todellista kuntoa ja todellisia ajo km:jä.kova sikäläiseen tusinatavaran hintatasoon verrattuna. Kysynnän ja tarjonnan laki toimii siis sielläkin. Milloinkas sitten hinta Suomessa olisi kohdallaan eli paljonko X4 saisi maksaa? Saman verranko kuin CB 1300 tai GSX 1400? Tiedätkös, paljonko X4 on uutena maksanut Saksassa. Viime talvena Mobilessa myytiin vielä joitakin ajamattomia -02 tai -03 mallisia n. 12 t€ hintaan. Se, uskotko vähänajettuja löytyvän Euroopasta on oma ongelmasi etkä ole ongelman kanssa yksin. Kysy vaikka Turolta, hänkään ei ikinä usko mitään. Oletko mahdollisesti huomannut että kun kysymyksessä on tarpeeksi harvinainen auto tai pyörä niin maailmassa on paljon ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan uudehkosta käytetystä enemmän kuin se on uutena maksanut. Tämä on sitä "kysyntää ja tarjontaa". Ja usko huviksesi että X4 tulee säilyttämään jatkossakin hintansa aivan eri lailla kuin tusinapyörät. Näinhän on Suomessakin käynyt jo 70- ja 80-luvun klassikoille, Tuuteille, Möhköille, Z 900:lle ja muille vastaaville aikansa legendoille.
- Uusi on uusi
Saksassakin kirjoitti:
kova sikäläiseen tusinatavaran hintatasoon verrattuna. Kysynnän ja tarjonnan laki toimii siis sielläkin. Milloinkas sitten hinta Suomessa olisi kohdallaan eli paljonko X4 saisi maksaa? Saman verranko kuin CB 1300 tai GSX 1400? Tiedätkös, paljonko X4 on uutena maksanut Saksassa. Viime talvena Mobilessa myytiin vielä joitakin ajamattomia -02 tai -03 mallisia n. 12 t€ hintaan. Se, uskotko vähänajettuja löytyvän Euroopasta on oma ongelmasi etkä ole ongelman kanssa yksin. Kysy vaikka Turolta, hänkään ei ikinä usko mitään. Oletko mahdollisesti huomannut että kun kysymyksessä on tarpeeksi harvinainen auto tai pyörä niin maailmassa on paljon ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan uudehkosta käytetystä enemmän kuin se on uutena maksanut. Tämä on sitä "kysyntää ja tarjontaa". Ja usko huviksesi että X4 tulee säilyttämään jatkossakin hintansa aivan eri lailla kuin tusinapyörät. Näinhän on Suomessakin käynyt jo 70- ja 80-luvun klassikoille, Tuuteille, Möhköille, Z 900:lle ja muille vastaaville aikansa legendoille.
Minua ei pätkääkään ihmetytä museoikäisten pyörien arvo. Huippu kuntoinen z900, fouri hondat on upeita ilmesyksiä ja mitä ajanut olen, niin niissä on sitä jotakin, mitä uusista pyöristä ei aina löydy.
X4 tulee varmasti olemaan keräilypyörä sitten joskus. Vaan käyttöpyöräksi X4 vielä nyt menee, joka sellaisen ostaa.
Käyttöpyörien kohdalla ajattelen aivan eri tavalla ja niiden hinnasta. Silloin ikä, ajetut km ja yleinen kunto määrittää hinnan. Ja järkevä suhde pitää olla uuteen vastaavaan, koska joku 9 vuotias pyörä kyseenalaisine km:n ei ole enää uusi.
"Viime talvena Mobilessa myytiin vielä joitakin ajamattomia -02 tai -03 mallisia n. 12 t€ hintaan. "
Tuohan kuulostaa järkevältä hinnalta, halvalta: ajamaton pyörä = 'uusi' ja käyttäjä tietää mistä maksaa.
Mutta on eri asia puhua -98 (käyttönotettu -98) kuin -03 pyörästä (käyttöönotettu -06). Ja sen nyt jokainen tietää kumpia tänne päätyy myyntin yli 10 keuron hintaan. - -m-
Uusi on uusi kirjoitti:
Minua ei pätkääkään ihmetytä museoikäisten pyörien arvo. Huippu kuntoinen z900, fouri hondat on upeita ilmesyksiä ja mitä ajanut olen, niin niissä on sitä jotakin, mitä uusista pyöristä ei aina löydy.
X4 tulee varmasti olemaan keräilypyörä sitten joskus. Vaan käyttöpyöräksi X4 vielä nyt menee, joka sellaisen ostaa.
Käyttöpyörien kohdalla ajattelen aivan eri tavalla ja niiden hinnasta. Silloin ikä, ajetut km ja yleinen kunto määrittää hinnan. Ja järkevä suhde pitää olla uuteen vastaavaan, koska joku 9 vuotias pyörä kyseenalaisine km:n ei ole enää uusi.
"Viime talvena Mobilessa myytiin vielä joitakin ajamattomia -02 tai -03 mallisia n. 12 t€ hintaan. "
Tuohan kuulostaa järkevältä hinnalta, halvalta: ajamaton pyörä = 'uusi' ja käyttäjä tietää mistä maksaa.
Mutta on eri asia puhua -98 (käyttönotettu -98) kuin -03 pyörästä (käyttöönotettu -06). Ja sen nyt jokainen tietää kumpia tänne päätyy myyntin yli 10 keuron hintaan.sä vedät jotain "tusinapyöriä" (kawan z ja tuutti) tähän vertailuun. Tollasia tuutteja on vähän joka pojan tallissa, mutta onkos Äxiä???
Äxä on NYT jo harvinainen, ei tässä tarvii 30 vuotta odotella!
Saksan maalla niissä hinnat vaan nousee! Milläs sen selität- kysynnän ja tarjonnan laki...nääs!!!
Jos noin kovin ottaa pannuun, niin osta oma äxä, ni ei kuule enää yhtään kiukututa- makso mitä makso!!!!
PS. mikäs pyörä sulla muuten on? - X4:n hinta
Uusi on uusi kirjoitti:
Minua ei pätkääkään ihmetytä museoikäisten pyörien arvo. Huippu kuntoinen z900, fouri hondat on upeita ilmesyksiä ja mitä ajanut olen, niin niissä on sitä jotakin, mitä uusista pyöristä ei aina löydy.
X4 tulee varmasti olemaan keräilypyörä sitten joskus. Vaan käyttöpyöräksi X4 vielä nyt menee, joka sellaisen ostaa.
Käyttöpyörien kohdalla ajattelen aivan eri tavalla ja niiden hinnasta. Silloin ikä, ajetut km ja yleinen kunto määrittää hinnan. Ja järkevä suhde pitää olla uuteen vastaavaan, koska joku 9 vuotias pyörä kyseenalaisine km:n ei ole enää uusi.
"Viime talvena Mobilessa myytiin vielä joitakin ajamattomia -02 tai -03 mallisia n. 12 t€ hintaan. "
Tuohan kuulostaa järkevältä hinnalta, halvalta: ajamaton pyörä = 'uusi' ja käyttäjä tietää mistä maksaa.
Mutta on eri asia puhua -98 (käyttönotettu -98) kuin -03 pyörästä (käyttöönotettu -06). Ja sen nyt jokainen tietää kumpia tänne päätyy myyntin yli 10 keuron hintaan.oli veroton hinta Saksassa joten arvaapas, paljonko se Suomeen rahdattuna, verotettuna ja rekisteröitynä tulisi maksamaan. Omalla oli ajettu suomeen tuotaessa 12 tkm. Eturengas oli vielä alkuperäinen mutta kulunut ja takarengas kerran vaihdettu mutta siinäkin enää pari milliä pintaa jäljellä. Muuten pyörä oli kuin uusi. Usko huviksesi että Saksassakin on paljon ihmisiä joille moottoripyöräily ei ole elämäntapa. Ja kun pyörällä ei ehditä ajaa muiden harrastusten ja bisneksien takia edes viikonloppuisin, se myydään.
- on ollut X4
pari kesää ja voin vain todeta olevani tyytyväinen. Hyviä puolia suuntavakaa ja muutenkin tosi tukeva ajettava, todella alhaalta vääntävä moottori, matala istumakorkeus jolloin helppo ajaa kaupunkiliikenteessä ja lopuksi upea ulkonäkö jo aivan alkuperäiskunnossa. Minun mielestä tuohon pyörään ei kannattaisi juurikaan tehdä muutoksia. Moni vaihtanut pakoputkiston, mikä vaikuttaa ulkonäköön omasta mielestäni negatiivisesti.Matkapyöränä ei ehkä paras mahdollinen pienen toimintasäteen takia. Mutta reilun 200 km ajon jälkeen voi nakupyörällä ajaessa tauon jo pitääkin. Yksi juttu vielä. Pyörä herättää vielä nykyäänkin huomiota lähinnä motoristien keskuudessa. Tavallinen ihminenhän ei edes tajua, miten harvinainen peli loppujen lopuksi onkaan kysymyksessä.
- dama1
Itse päädyin X4:een ulkonäön takia.Ja en ole katunut päätöstäni. Erittäin näyttävä , erikoinen ja mielestäni ns. "äijä" pyörä. Eli on kokoa näköä ja ei voi verrata perus nakuihin. Putket on mielestäni tosi jees. Suosittelen...
- mielenkiinnosta.
Täytyy käydä Hondaa etsiskelemään. Näiden mielipiteiden jälkeen oma uskoni on pikku hiljaa vahvistunut. Jäi vaan vähän vaivaamaan, saako X4:een varaosia ja jos saa, niin mistä? Samoin on jäänyt hämäräksi, onko pyörässä vakavia tai kalliita tyyppivikoja. Jotenkin sitä vaan on tällaisessa tilanteessa aika herkkänä.
- Kuudennusmies
No ei siinä ole lastentauteja eikä kalliita tyyppivikoja, tekniikka koeteltua se on alunalkujaan peräisin pomminlujista CBR 1000-malleista, ja varaosia sihen saa, ja jos jotain kilkettä ei saakaan suomesta niin sitten sen löytää Saksasta, posti kulkee ja kusti polkee...
Omani voisi olla myytävänä !
Kysyppäs : [email protected] - dama1
Kuudennusmies kirjoitti:
No ei siinä ole lastentauteja eikä kalliita tyyppivikoja, tekniikka koeteltua se on alunalkujaan peräisin pomminlujista CBR 1000-malleista, ja varaosia sihen saa, ja jos jotain kilkettä ei saakaan suomesta niin sitten sen löytää Saksasta, posti kulkee ja kusti polkee...
Omani voisi olla myytävänä !
Kysyppäs : [email protected]Nyt samanlainen kuin omani myynnissä Vantaalla:
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=74137 - Kuudennusmies
dama1 kirjoitti:
Nyt samanlainen kuin omani myynnissä Vantaalla:
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=74137Minulla on myynnissä paljon halvemmalla......!
- -s-
Kuudennusmies kirjoitti:
Minulla on myynnissä paljon halvemmalla......!
Hilpeä keskustelu,jokainen ajakoon millä pyörällä
huvittaa, itsellä 3 vuotta ollut X-4 ja olen erit-
täin tyytyväinen,hinnasta sen verran ettei se pyytäjä hullu ole vaan ...Mutta kun näit ei enään
valmisteta niin joutuu maksamaan ja toivottavasti ei
liikaa yleistyisikään :-)
-s- - vaan...
-s- kirjoitti:
Hilpeä keskustelu,jokainen ajakoon millä pyörällä
huvittaa, itsellä 3 vuotta ollut X-4 ja olen erit-
täin tyytyväinen,hinnasta sen verran ettei se pyytäjä hullu ole vaan ...Mutta kun näit ei enään
valmisteta niin joutuu maksamaan ja toivottavasti ei
liikaa yleistyisikään :-)
-s-Simpeleelle..oletan ;)
-m- - -m-
dama1 kirjoitti:
Nyt samanlainen kuin omani myynnissä Vantaalla:
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=74137oletko nainen?
Nikissäsi on naisen kuva???
Olisi kiva tietää, onko Suomessa jollain toisellakin naisella Äxä??? ;)
-m- - dama1
-m- kirjoitti:
oletko nainen?
Nikissäsi on naisen kuva???
Olisi kiva tietää, onko Suomessa jollain toisellakin naisella Äxä??? ;)
-m-STOP !
Sorry väärä kuva nickissä.
Nyt päivitetty ...
Munat löytyy kyllä. ;-))))
T dama - akva1
-s- kirjoitti:
Hilpeä keskustelu,jokainen ajakoon millä pyörällä
huvittaa, itsellä 3 vuotta ollut X-4 ja olen erit-
täin tyytyväinen,hinnasta sen verran ettei se pyytäjä hullu ole vaan ...Mutta kun näit ei enään
valmisteta niin joutuu maksamaan ja toivottavasti ei
liikaa yleistyisikään :-)
-s-...niin.
Ostin eilen Saksasta. Moottoripyörä on moottoripyörä, joutuu toteamaan;) - dama1
akva1 kirjoitti:
...niin.
Ostin eilen Saksasta. Moottoripyörä on moottoripyörä, joutuu toteamaan;)Mikä vm ? Väri ? Ajettu ?
Tervetuloa tyylipyöräilijöiden joukkoon !
Tarvitset muutaman muutoksen että saat kilpiin ,laita privaa niin kerron mitä ...Jos kiinnostaa? - -i-
-m- kirjoitti:
oletko nainen?
Nikissäsi on naisen kuva???
Olisi kiva tietää, onko Suomessa jollain toisellakin naisella Äxä??? ;)
-m-tiedän että on.
- tella70
-m- kirjoitti:
oletko nainen?
Nikissäsi on naisen kuva???
Olisi kiva tietää, onko Suomessa jollain toisellakin naisella Äxä??? ;)
-m-... X-4, ja olen tyttöpuolinen...
Ihanata ... - -i-
tella70 kirjoitti:
... X-4, ja olen tyttöpuolinen...
Ihanata ...Teitä naiskuskesa on ainakin kaksi tai peräti kolme.
Taitaa nimimerkit hämätä. Hyvä että naisetkin ovat löytäneet "äijäpyörät". Yleensä teitä on tottunut
näkemään jonkun tusinakustomin sarvissa, tai
"tuppervaaran viemänä". -i- kirjoitti:
Teitä naiskuskesa on ainakin kaksi tai peräti kolme.
Taitaa nimimerkit hämätä. Hyvä että naisetkin ovat löytäneet "äijäpyörät". Yleensä teitä on tottunut
näkemään jonkun tusinakustomin sarvissa, tai
"tuppervaaran viemänä".Monellako naisella mahtanee olla X-4 ajokkinaan?
Pohjois-suomen alueella? ;)
- gsx1400
luulin ja kuvittelin pitkään, että vanhan liiton iäkkäät pyörät on hyviä ja mainioita ajaa. Ei ne ole, uudet on uusia. Älkää missään nimessä väittäkö, että vanhat ovat uusia parempia, ei ne ole, ne on vanhoja paskoja.
Jos vanhan ostoa perustellaan tunnelmalla ja fiiliksella niiin annan ostokselle täyden siunauksen. Fiilistely rulettaa. Mutta älkää olko siinä harhaluulossa että vanhat paskat olisivat teknisesti tai ajoltaan parempia.
Tämä sääntö pätee myös autoihin, erityisesti museo-mersuuni.- oikeassa
ajo-ominaisuuksien suhteen. Kyllähän pari-kolmekymmentä vuotta vanhat japsipyörät (ja lähes kaikki muutkin) ovat tosi kökköjä ajaa mutta on niissä silti sitä jotain ja niitä pitääkin ajaa jo vähän säästellen. Turhat vinguttelut voi huoletta jättää nykyajan lapsille ja nauttia vanhan ja viimesen päälle siistin klassikon aiheuttamasta positiivisesta huomiosta.
Tuosta X4 kiistasta sen verran että onhan pyörä toki kallis käytettynäkin mutta pyörän arvo myös säilyy takuuvarmasti. Yllätyin kovasti pyörän helppoa ajettavuutta kun sain kokeilla tuttavan X4:sta kaupunkiliikenteessä ja pätkän myös mutkateillä. Väkisinkin tuli verrattua ajettavuutta V-Maxiin tai eihän niitä oikeastaan voi edes verrata sillä Honda on ajoltaan täysin ylivoimainen. Samoin vääntöä tulee tulee peliin jo tosi pienillä kierroksilla 1500-2000 rpm välillä. Tulikin mieleen että ei liene kovin montaa pyörää jotka kiihtyvät nopeammin suurimmalla vaihteella vaikkapa 50 nopeudesta lähdettäessä, noin perstuntumalla mitaten. Tietysti Hondasta puuttuu se V-Maxin hurja voima joka tulee peliin mukaan suuremmilla kierroksilla. Nämä nyt ovat kuitenkin pitkälti sellaisia makuasioita mutta pakko tunnustaa että X4:ssä on kuitenkin "sitä jotain" jonka takia minäkin pyörällä ajan. - gsx1400
oikeassa kirjoitti:
ajo-ominaisuuksien suhteen. Kyllähän pari-kolmekymmentä vuotta vanhat japsipyörät (ja lähes kaikki muutkin) ovat tosi kökköjä ajaa mutta on niissä silti sitä jotain ja niitä pitääkin ajaa jo vähän säästellen. Turhat vinguttelut voi huoletta jättää nykyajan lapsille ja nauttia vanhan ja viimesen päälle siistin klassikon aiheuttamasta positiivisesta huomiosta.
Tuosta X4 kiistasta sen verran että onhan pyörä toki kallis käytettynäkin mutta pyörän arvo myös säilyy takuuvarmasti. Yllätyin kovasti pyörän helppoa ajettavuutta kun sain kokeilla tuttavan X4:sta kaupunkiliikenteessä ja pätkän myös mutkateillä. Väkisinkin tuli verrattua ajettavuutta V-Maxiin tai eihän niitä oikeastaan voi edes verrata sillä Honda on ajoltaan täysin ylivoimainen. Samoin vääntöä tulee tulee peliin jo tosi pienillä kierroksilla 1500-2000 rpm välillä. Tulikin mieleen että ei liene kovin montaa pyörää jotka kiihtyvät nopeammin suurimmalla vaihteella vaikkapa 50 nopeudesta lähdettäessä, noin perstuntumalla mitaten. Tietysti Hondasta puuttuu se V-Maxin hurja voima joka tulee peliin mukaan suuremmilla kierroksilla. Nämä nyt ovat kuitenkin pitkälti sellaisia makuasioita mutta pakko tunnustaa että X4:ssä on kuitenkin "sitä jotain" jonka takia minäkin pyörällä ajan.Kuten sanottu, fiilistely rulettaa. Enkä epäile yhtään etteikö X4 ole hyvä pyörä. Itse asiassa se on ihan helvetin hyvän näköinen pyörä. Itse pusken gsx1400:lla joka on jo vanha. Edellinen oli 78 750 tuutti. Tuutti on aivan paska ajoltaan ja teholtaan verrattuna suikkiin, mutta toisaalta iskutilavuuskin on hieman pienempi. Tuutti väännetään mutkaan, suikki menee suunnilleen minne silmämuna näyttää. Siitä huolimatta voidaan todeta että tuutti on kova laite ja sillä voi näyttäytyä yleisillä paikoilla. Todellakin. Mutta kyllä suikilla ajo naurattaa jokaisesta risteyksestä lähdettyä. 1500 rpm ja kaasua....on hienoa, todella.
Luulen että parin vuoden sisällä tehdään pyöreä lamppuinen, tupla takaiskareilla varustettu, tuplaputkinen moottoripyörä. Pyörä, joka näyttää moottoripyörältä. Ja koneeksi ajanmukainen vähintään 1400 kuutioinen. Ostan sen.
Itse ajelen tuolla cb1300:lla ja voin verrata koeajamaani X-4:een (ja V-Maxiin):
X-4 monen mielestä varmaan paremman näköinen kuin CB...
Jäykempi ja raskaampi ajaa (V-Max on myös kevyempi kuin X-4)
Tehottomampi (samoin V-Max on tehokkaampi)
Ajoasento isolle miehelle CB:ssä paljon parempi, mutta X-4 asento on paljon parempi kuin V-Maxissa!
X-4 ei oikeastaan sovi ollenkaan pidemmälle matkalle (laukut, matkustaja?)
X-4 varmaan säilyttää hintansa paremmin kuin CB
CB käytöltään monipuolisempi.
Molemmissa erittäin luotettava perustekniikka.
Mielipiteistähän tässäkin toki on kysymys!- paatin tappi
Meike yli viiskymppinen ollut kaiken laisia pyöriä.Sattumalta näin netissä honda x-4,olen ihan myyty,helvetin hieno pyörä.ja varmasti ostan sellasen ,hinnasta viis.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384248- 892059
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152041Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi641699Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541482Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1361452VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021352- 741256
- 981191
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181080