Löytyykö Suomesta kimonoa?

maiko07

Etsin kaunista japanilaista kimonoa.
Löytyykö sellainen Suomesta?

15

5821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karate-kid
      • .....

Ei nuo mitään kimonoja kyllä ollut, näytti enemmän yukata-nimisiltä asusteilta. Ja nauratti kun sivuilla mainittiin että kimonoNAn mukana tulee ovi-vyö, se on kyllä obi-vyö. :D

• yutaka
        ..... kirjoitti:

Ei nuo mitään kimonoja kyllä ollut, näytti enemmän yukata-nimisiltä asusteilta. Ja nauratti kun sivuilla mainittiin että kimonoNAn mukana tulee ovi-vyö, se on kyllä obi-vyö. :D

Siinä on kimono, joka maksaa tosi paljo.
        Kai se on aito, kun on niin kallis.

• juuh juuh
        yutaka kirjoitti:

Kyllä nuo juu aitoja ovat, ihan aitoja silkkisiä kimonoja! :D :D :D Kehtaavatkin myydä noita kimono-nimellä... Joku raasu vielä luulee niin. :)

• juuh juuh
        yutaka kirjoitti:

...nehän olivatkin kimonona:jia eikä kimonoita. :D

• kimono?
        juuh juuh kirjoitti:

...nehän olivatkin kimonona:jia eikä kimonoita. :D

No ainakin itse huomasin 2500eur maksavan vaatekokonaisuuden ja jos se ei ole kimono niin mikä sitten?
        Oli siellä niitä kimonona vaatekappaleitakin mutta so what? Luultavasti semmoisella on enemmän käyttöä kotona kuin jollakin 2500eur kimonolla.
        Koristeena toki joku aito hääkimono on upea, mutta ei ole ainakaan minun kotona moiselle tilaa.

• Huo Les Tunut

Onkohan luotettava kauppa, koska ei ole kunnon yhteystietoja? Huolestuttavaa. Sitä paitsi täällä ei saa mainostaa.

• on kimonoita
        ..... kirjoitti:

Yukatahan on vain Kimonon kesämuoto.
        Japanilaiset mieltää yukatat yleensä kylpytakeiksi onseneilla jne. Tosin kyllä monesti kesäkimonostakin käytetään nimitystä Yukata, joten kauppias on aivan oikeassa. Syntyperäläisenä japsilaisena, varmasti myös tietää nimitykset.

Kimono on vain yleisnimitys. Pilkunviilaamisella, pitäisi käyttää erinnäisiä nimityksiä eri kimonoille, furisode, yukata jne.

• erkku 85

Tämä on postimyyntifirma. Edullinen vieläpä kokeile tätä jos vielä olet kiinnostunut.www.ichiroya.com

• Santa-san

Näin sattumalta tiedustelusi kimonosta. Minulla on "iskemätön" eli täysin käyttämätön ja taatusti aito. Olen saanut sen alun perin vaimolleni Moriokassa Iwaten prefektuurissa asuvalta tulkiltani. Ko henkilö on tulkkinsni nimenomaan aina silloin kun olen Joulupukin Japani-turneella Moriokassa. Jos vastaat tähän viestiin, tee se sähköpostilla [email protected]. Puh.numeroni on 050 59 259 64

• PaavoXX

Santa-san on reilun kolme vuotta myohassa, mutta yrittanytta ei laiteta...

• Jorik

kyllä löytyy ja yksi olisi myytävänä.

• Santa ei tiedä

Onko tuo Santa-san se höppänä, joka kiertää japania joulupukkina? Aika sivistymätön se kyllä on. Kerran eräässä ohjelmassa väitti Japanin olevan yhtä pohjoisessa kuin Suomi. Oikeastihan Japanin pohjoisin osa on Pohjois-Italian tai Sveitsin korkeudella.

En uskaltaisi Santa-sanilta ostaa mitään. Voi väittää vaikkapa mus'lumin valkoista lakanahametta kimonoksi.

• Japanifaninro1

itekkin oon ettinyt kimonoa. haluisin tietää mistä saisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38