Löytyykö Suomesta kimonoa?

maiko07

Etsin kaunista japanilaista kimonoa.
Löytyykö sellainen Suomesta?

15

5847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karate-kid
      • .....

Ei nuo mitään kimonoja kyllä ollut, näytti enemmän yukata-nimisiltä asusteilta. Ja nauratti kun sivuilla mainittiin että kimonoNAn mukana tulee ovi-vyö, se on kyllä obi-vyö. :D

• yutaka
        ..... kirjoitti:

Ei nuo mitään kimonoja kyllä ollut, näytti enemmän yukata-nimisiltä asusteilta. Ja nauratti kun sivuilla mainittiin että kimonoNAn mukana tulee ovi-vyö, se on kyllä obi-vyö. :D

Siinä on kimono, joka maksaa tosi paljo.
        Kai se on aito, kun on niin kallis.

• juuh juuh
        yutaka kirjoitti:

Kyllä nuo juu aitoja ovat, ihan aitoja silkkisiä kimonoja! :D :D :D Kehtaavatkin myydä noita kimono-nimellä... Joku raasu vielä luulee niin. :)

• juuh juuh
        yutaka kirjoitti:

...nehän olivatkin kimonona:jia eikä kimonoita. :D

• kimono?
        juuh juuh kirjoitti:

...nehän olivatkin kimonona:jia eikä kimonoita. :D

No ainakin itse huomasin 2500eur maksavan vaatekokonaisuuden ja jos se ei ole kimono niin mikä sitten?
        Oli siellä niitä kimonona vaatekappaleitakin mutta so what? Luultavasti semmoisella on enemmän käyttöä kotona kuin jollakin 2500eur kimonolla.
        Koristeena toki joku aito hääkimono on upea, mutta ei ole ainakaan minun kotona moiselle tilaa.

• Huo Les Tunut

Onkohan luotettava kauppa, koska ei ole kunnon yhteystietoja? Huolestuttavaa. Sitä paitsi täällä ei saa mainostaa.

• on kimonoita
        ..... kirjoitti:

Yukatahan on vain Kimonon kesämuoto.
        Japanilaiset mieltää yukatat yleensä kylpytakeiksi onseneilla jne. Tosin kyllä monesti kesäkimonostakin käytetään nimitystä Yukata, joten kauppias on aivan oikeassa. Syntyperäläisenä japsilaisena, varmasti myös tietää nimitykset.

Kimono on vain yleisnimitys. Pilkunviilaamisella, pitäisi käyttää erinnäisiä nimityksiä eri kimonoille, furisode, yukata jne.

• erkku 85

Tämä on postimyyntifirma. Edullinen vieläpä kokeile tätä jos vielä olet kiinnostunut.www.ichiroya.com

• Santa-san

Näin sattumalta tiedustelusi kimonosta. Minulla on "iskemätön" eli täysin käyttämätön ja taatusti aito. Olen saanut sen alun perin vaimolleni Moriokassa Iwaten prefektuurissa asuvalta tulkiltani. Ko henkilö on tulkkinsni nimenomaan aina silloin kun olen Joulupukin Japani-turneella Moriokassa. Jos vastaat tähän viestiin, tee se sähköpostilla [email protected]. Puh.numeroni on 050 59 259 64

• PaavoXX

Santa-san on reilun kolme vuotta myohassa, mutta yrittanytta ei laiteta...

• Jorik

kyllä löytyy ja yksi olisi myytävänä.

• Santa ei tiedä

Onko tuo Santa-san se höppänä, joka kiertää japania joulupukkina? Aika sivistymätön se kyllä on. Kerran eräässä ohjelmassa väitti Japanin olevan yhtä pohjoisessa kuin Suomi. Oikeastihan Japanin pohjoisin osa on Pohjois-Italian tai Sveitsin korkeudella.

En uskaltaisi Santa-sanilta ostaa mitään. Voi väittää vaikkapa mus'lumin valkoista lakanahametta kimonoksi.

• Japanifaninro1

itekkin oon ettinyt kimonoa. haluisin tietää mistä saisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      2112
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      102
      1903
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      147
      1846
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1431
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1399
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1275
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      61
      1252
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1122
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1076
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      447
      973
    Aihe