Onko kukaan lähdössä 26.11. reissuun Isla Margaritalle?
Esmes: Jussi ja Anja? :)
26.11.2007
5
897
Vastaukset 5
- SAvo2007
ollaan lähdössä ja kaksi viikkoa pitäisi saada kulumaan.
hotelli meillä on portofino.
kovasti on odotettu reissuun pääsyä. - Boatsuela
Tulemme 3.12.2007 Isla Cochelle.
Ole Lilli, Margaritalla, siinä venelaiturin edessä vilkuttamassa palmunlehvän kanssa klo 17 - 18 välillä. Puolentunnin venematkaa saarten välillä on tarkoitus hyödyntää useammankin kerran. - Annukka58
Olemme lähdössä samalle lennolle 26.11. Hotellimme on Hesperia Playa el Aqua. Hieman kaikki jutut saavat aikaan epäröintiä. Nettipäiväkirjan puolella olevassa keskustelussa on tullut paljonkin negatiivista hotelleista ja ruuasta. Saas nähdä?
- LILLI 007
Onhan noita mielipiteitä, ilmeisesti yhtä monta kuin paikan päällä käyneitä. Tärkeintä on kai muistaa avoin, mutta järkevä mieli :)
Itse lähdemme matkaan iloisin ja odottavin mielin. Tulemme asustelemaan hotelli Portofinossa... - Mitä kirjoitetaan
Hesperia Playa el Aquasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459