Onko kukaan lähdössä 26.11. reissuun Isla Margaritalle?
Esmes: Jussi ja Anja? :)
26.11.2007
5
871
Vastaukset
- SAvo2007
ollaan lähdössä ja kaksi viikkoa pitäisi saada kulumaan.
hotelli meillä on portofino.
kovasti on odotettu reissuun pääsyä. - Boatsuela
Tulemme 3.12.2007 Isla Cochelle.
Ole Lilli, Margaritalla, siinä venelaiturin edessä vilkuttamassa palmunlehvän kanssa klo 17 - 18 välillä. Puolentunnin venematkaa saarten välillä on tarkoitus hyödyntää useammankin kerran. - Annukka58
Olemme lähdössä samalle lennolle 26.11. Hotellimme on Hesperia Playa el Aqua. Hieman kaikki jutut saavat aikaan epäröintiä. Nettipäiväkirjan puolella olevassa keskustelussa on tullut paljonkin negatiivista hotelleista ja ruuasta. Saas nähdä?
- LILLI 007
Onhan noita mielipiteitä, ilmeisesti yhtä monta kuin paikan päällä käyneitä. Tärkeintä on kai muistaa avoin, mutta järkevä mieli :)
Itse lähdemme matkaan iloisin ja odottavin mielin. Tulemme asustelemaan hotelli Portofinossa... - Mitä kirjoitetaan
Hesperia Playa el Aquasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775