Moi! Aloitin tuossa vuosien tauon jäken taas harrastamaan sähköuruilla soittelemista.
Nuotit muistuu jo pikkuhiljaa mieleen, mutta otetaulukko kadonnut jonnekkin.
Itse en ole netistä löytänyt, oiskohan joku muu kätevämpi etsimään/tietämään luulis löytyvän kun kitaraan, nokkahuiluun ym. löytyy.
Mut ilmeiseti en osaa etsiä oikeista paikoista.
Eli jos joku osaisi vaikka linkin laittaa niin pääsis jatkaan täysillä taas harrastusta.
kosketinsoittimen otetaulukko hukassa
uudesti syntynyt
3
2380
Vastaukset 3
- heti moka
ja väärälle palstalle heti hienoo minä!
Vaikka vähän palsta lipsahtikin, sattuipa silmään tämäkin. Jos haluat, voin laittaa otetaulukon sulle sähköpostitse (Word). Laitahan mulle joku oso johon lähetän sen. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568