Moi! Aloitin tuossa vuosien tauon jäken taas harrastamaan sähköuruilla soittelemista.
Nuotit muistuu jo pikkuhiljaa mieleen, mutta otetaulukko kadonnut jonnekkin.
Itse en ole netistä löytänyt, oiskohan joku muu kätevämpi etsimään/tietämään luulis löytyvän kun kitaraan, nokkahuiluun ym. löytyy.
Mut ilmeiseti en osaa etsiä oikeista paikoista.
Eli jos joku osaisi vaikka linkin laittaa niin pääsis jatkaan täysillä taas harrastusta.
kosketinsoittimen otetaulukko hukassa
uudesti syntynyt
3
2335
Vastaukset
- heti moka
ja väärälle palstalle heti hienoo minä!
Vaikka vähän palsta lipsahtikin, sattuipa silmään tämäkin. Jos haluat, voin laittaa otetaulukon sulle sähköpostitse (Word). Laitahan mulle joku oso johon lähetän sen. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275