mihin hotelleihin pääsee avopari (suomalainen+turkkilainen)

kiittäen jo etukäteen

heissan!
olisin erittäin kiitollinen jos joku viitsisi kertoa omakohtaisten kokemusten perusteella, että mitkä hotellit suostuvat ottamaan suomalais turkkilais pariskunnan vastaan! Emme ole naimisissa, joten saamme useasti kuulla ettemme ole "tervetulleita", tai "hotelli täynnä". Kiitos jo etukäteen! :)

13

3559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sultanahmet

      Olen ollut ainakin Askoc-hotellissa vanhassa kaupungissa. Hotelli oikein siisti ja kiva, eikä ketään kiinnosta missä suhteessa keskenään matkustavaiset ovat. Jonkun nettivarauspalvelun kautta se löytyi. Molempien nimi täytyy toki olla varauksessa alusta lähtien, ei kannata enää saapuessa ilmoittaa että ai niin tää herrakin majoittuisi.

      • halpaa onnea

        Eikö nuo "herrat" varaa huonetta.?


      • varais huonetta
        halpaa onnea kirjoitti:

        Eikö nuo "herrat" varaa huonetta.?

        kun on näita tyhmiä Suomtyttöjä jotka elättää näitä rattopoikijaan.


      • Tähti
        halpaa onnea kirjoitti:

        Eikö nuo "herrat" varaa huonetta.?

        ..mitä merkitystä sillä on kuka sen varaa?


    • Etti =)

      Katsoin hotellin netistä, mutta varasin sen Suomalaisen matkatoimiston kautta. Ja niinkuin edelläkin on mainittu, niin molempien nimillä. Eivät ne siellä meiltä ainakaan avioliittotodistuksia ruvenneet kyselemään. Hotelli halusi kyllä tullessamme nähdä molempien passit, mutta mitään ongelmia ei meillä ainakaan ollut. Tosi kiva ja rauhallinen hotelli Sirkecin kaupunginosassa kävelymatkan päässä vanhasta kaupungista. Suosittelen lämpimästi ja toivotan oikein ihanaa lomaa mielettömässä, upeassa Istanbulissa!

    • minä vaan..

      ..Ookkos nyt ihan varma...missäs oot hotellia kysynyt ..jossain Konyassako?...minä olen kuules useampaan kertaan majoittunut ympäri Turkkia avokkeen kanssa ja kukaan ei ole iki päivänä kysynyt yhtään mitään...Istanbul,Alanya,Antalya,Marmaris,Ankara....jne...suosittelen nyt peiliin katsomista...

      • Saman kokenut

        Kyllä tuo ihan totta on, ainakin vielä 90-luvun lopulla oli. Mutta taitaa olla niin, että vain halvimmat hotellit, ne joita poliisi ratsaa prostituoitujen varalta, kieltäytyvät majoittamasta avoparia. Meille ainakin useampi halpa hotelli Taksimin ympäristössä sanoi suoraan, etteivät majoita naimatonta paria, eivät edes keksineet mitään tekosyitä. Ja ihan normaali, siisti ja asiallinen nuoripari oltiin, että siinä mielessä ei peiliin tarvitse katsoa.

        Kolmen tähden hotelleissa ja sitä paremmissa ei ole ollut mitään ongelmia. Tai sitten kannattaa tosiaan varata hotelli etukäteen, silloin ei varmasti kysellä mitään.


      • -avopari-

        Päästiinpäs Konyassakin kolmanteen hotelliin johon yritettiin :)


    • sultanahmetilla

      oli kiva perus hotelli hyvien matkojen päässä kaikesta. Hotels.com sitä möi ja kahdelta hengeltä 30e yö. Toisen nimeä ei kysytty nettivarausta tehdessä, vaan vasta paikan päällä tartti näyttää henkkarit. Luottokortilla täytyy maksaa tosin ja sama luottokortti täytyy esittää sielä. Kaikki ystävällisiä, eikä mitään kieroon katsomoista, johon itekin oon törmännyt, kun toinen on turkkilainen.

    • Caddesilla

      Galata Antique Hotel Istiklal Caddesin loppupäässä on ollut meidän majoituspaikkammesekä avo- että avioparina. Mies (turkkilainen)hoitanut molemmilla kerroilla varaukset, mutta mielestäni varauksen pystyy tekemään myös netissä. Hinnasta en tiedä kun mies hoiti maksupuolen.

    • _Lellukka_

      Hämärää...jos molempien nimi varatessa, eikä oteta vastaan hotelliin... En ole moisesta koskaan kuullut! Olen jopa asunut samassa huoneessa turkkilaisen veli-puoleni kanssa, eri sukunimet meillä, eikä kukaan ole kysellyt mitään!

    • mimmis35

      Hei.Eilen juuri Istanbulista tulleena voin kertoa että oli vaikeuksia löytää hotellia joka ottaa ei avioparia.Meille sanottiin ainakin Askociin soitettuamme etteivät ota vastaan jollei olla naimisissa.Useimmat hotellit eivät sitä tee,eikä auttanut vaikka olivat tutut joilla on suhteita hotelliin "ylipuhumassa".Paljon tästä johtuu venäläisistä ilotytöistä. Jos miehelläsi on passi on ehkä hitusen helpompi löytää huone,jos pelkkä turkin henkkari on vaikeampaa.Pääsimme vihdoin hotelliin jonka nimi on Erez,ei mikään mahtava hotelli mutta siisti,hyvä aamupala ja lähellä nähtävyyksiä.Emme itse tietäneet että huoneen löytäminen olisi näin vaikeaa,ennen kun olemme asuneet omassa asunnossa tai hotellissa turistipaikassa jossa ei ollu minkäänlaista ongelmaa.Lycka till.

      • Elsa Turakainen

        Terve, pointti tuon Askocin kanssa on se, että varaus ja maksu on hoidettu etukäteen netissä tai matkatoimiston kautta. Ei ole mitään tarvetta soitella mihinkään kun hotelliin mennessä vieraalla on kädessä voucher molempien nimellä varustettuna ja maksu on suoritettu.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe