gta san andreas "myytit"

007killer

ympäri san andreasta löytyy myyttejä.osa niistä ei ole totta esim.leatherface,bigfoot,karhu ja hait.mutta jos löydätte esim.ruumissäkit,ghost carssin tai jotain muuta,niin ilmoittakaa.muistakaa:älkää uskoko kaikkea mitä sanotaan.

75

5117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loberi

      löysin sen kun vaeltelin se oli yhen vuorella

      • Fossu

        sillä ghost car löytyy back 'o beyondin metsiköstä =)D ite oon löytänyt noi säkitkin...


      • leatherface69

        siellä fisher's lagoonilla on sellane tehtävä joka näkyy joskus punasella maassa mut siinä lukee et the clockin coc isn't ready jet tai jotai tommosta jos joku tietää liittyykö se leatherfaceen ja siinä laiturilla on se pyörätuoli jossa on aika 0.04 tai joku semmone en muista mut jos joku tietää noista nii kertotokaa


    • näin itte

      kun menet jason houseen niin mene puku houneeseen missä voit vaihtaa vaatteita niin sitten katso peiliin niin sitten kun kello on 00.04 niin näet cj äidin haamun. toi on totta näin itte.

      • S33H7FI9

        tere onko kukaan päässy 69 arealle ,koska oon ite ollu siel onko siellä mitään errikoist sinne pääsee las vegasin autokoulun aidast siit mutka kohast muista ottaa jetpac. Ai niin voiks joku kertoo tarkalleen mitä mun pitää tehä ceaser viaplano tai jotain sinne päin tehtäväs


      • fsx pelaaja myös gt

        ai pcllä mä en oo nähnyt ps2 ainakaan


      • ufo
        S33H7FI9 kirjoitti:

        tere onko kukaan päässy 69 arealle ,koska oon ite ollu siel onko siellä mitään errikoist sinne pääsee las vegasin autokoulun aidast siit mutka kohast muista ottaa jetpac. Ai niin voiks joku kertoo tarkalleen mitä mun pitää tehä ceaser viaplano tai jotain sinne päin tehtäväs

        no siina ceacerin tehtävässä pitää siirtää niit pampuloita just oikeeseen aikaan


      • woozie
        ufo kirjoitti:

        no siina ceacerin tehtävässä pitää siirtää niit pampuloita just oikeeseen aikaan

        URpot se on cesar vialpando!


    • Mies joka muisteli makkaraa

      Ha! LeatherFace on ainakin totta löysin sen tänään ps2 versiossa jääkiekko maskikin oli ja kaikki!
      jos haluatte kuvia ilmoittakaa tässä keskustelussa!!
      Ps. Ehdin ottaa vain yhden kuvan se tappo mut nopeasti. :)

      • M|KK0

        Joo, itte etin bigfoottia ja leatherfacea löysin 2 Ghost caria. En muuta.. Voitko lähettää mulle kuvan siitä leatherfacesta Osote on [email protected]

        ps. Saisko joltain tarkan kuvan paikasta jossa on nähnyt leatherfacen tai bigfootin...


      • Mies joka muisteli makkaraa
        M|KK0 kirjoitti:

        Joo, itte etin bigfoottia ja leatherfacea löysin 2 Ghost caria. En muuta.. Voitko lähettää mulle kuvan siitä leatherfacesta Osote on [email protected]

        ps. Saisko joltain tarkan kuvan paikasta jossa on nähnyt leatherfacen tai bigfootin...

        http://youtube.com/watch?v=Swlx0dFOXqc



        siinä video BigFootista tai mikä nyt sitten onkin.
        Käyn joku päivä kännykällä ottaas kuvan siitä leatherfacesta ja sen olin paikasta. Toi bigfoot vai mikä onkaan löytyy back O Beoyndista vai mikä olikaan joku sellanen.


      • GTA SA :D :) FANI !!!

      • GTAMYTH1

        Mä haluaisin kuvii kun ei oo tullu löydettyy tota nahkanaamaa.


      • G.T.S

        Mis näit sen haluun ottaa sen kaa moottorisaha kilpailun.


      • Cullin

        Vitut ole totta. Ja jos on, niin se on modattu PS2:selle.


    • kslkiwob

      oon nähny sellasen auto ringin jonka keskelle menin ja joku tuli ja puukotti mut enkä enää muista mis se auto rinki on

      • M|KKo

      • tauno225
        M|KKo kirjoitti:

        kattokaa meidän video http://youtube.com/watch?v=FYcZDNuQAqs siin on jotai myyttei :PPP ratetkaa ja kommatkaa :)

        mä menin sinne missä on niitä auton romuja mutta ne ei lähtenyt ajamaan! huijausta!


      • fuck you
        tauno225 kirjoitti:

        mä menin sinne missä on niitä auton romuja mutta ne ei lähtenyt ajamaan! huijausta!

        no ne kaikki ei liikukaan koska voi nähdä panopticonin lähellä liikkuvia tai paikallaan olevia autoja!!!


      • ufo

        oon ite nähny bigfootin . Näin sen kun olin ajelemassa pyörällä se tuli suoraan mun eteen!! ja rupes härnää tein äkkiii ase koodin ja rupesin ampuu :) miten löydän moottorisahamurhaajan??


        tää on ps2 tapahtuma!!


      • u f o
        ufo kirjoitti:

        oon ite nähny bigfootin . Näin sen kun olin ajelemassa pyörällä se tuli suoraan mun eteen!! ja rupes härnää tein äkkiii ase koodin ja rupesin ampuu :) miten löydän moottorisahamurhaajan??


        tää on ps2 tapahtuma!!

        tietääkö kukaan miten saan biokaivoon sen saakutin zombie löysin biokaivon ekanmaan kylästä


      • n u
        u f o kirjoitti:

        tietääkö kukaan miten saan biokaivoon sen saakutin zombie löysin biokaivon ekanmaan kylästä

        voih ! mä kin haluaisi tietää ton en itekkään älyy kun ekana kertana kun löysi sen se oli siel ei enäåä


      • SAATR
        ufo kirjoitti:

        oon ite nähny bigfootin . Näin sen kun olin ajelemassa pyörällä se tuli suoraan mun eteen!! ja rupes härnää tein äkkiii ase koodin ja rupesin ampuu :) miten löydän moottorisahamurhaajan??


        tää on ps2 tapahtuma!!

        joo sama mul mullekki mut mä en tarvinnu ase koodii koska mul oli AK 47


    • G.T.S

      Oon läytäny ghost caarin.

      • Cullin

        Toi bigfoot taitaa olla totta vain PS2 versiossa ilman modaamista. Leatherface näyttänee olevan feikkiä. Itte nähny ghost carei, säkit, ufoja, hl2 sorkkarauta area 69, graffitit LS yöllä.


      • joku99999999999
        Cullin kirjoitti:

        Toi bigfoot taitaa olla totta vain PS2 versiossa ilman modaamista. Leatherface näyttänee olevan feikkiä. Itte nähny ghost carei, säkit, ufoja, hl2 sorkkarauta area 69, graffitit LS yöllä.

        mitä ihmeellistä LS yöllä


      • junnu999999999999999
        joku99999999999 kirjoitti:

        mitä ihmeellistä LS yöllä

        ite oon nähny ghost cars ja area 69 ps 2


      • pläyer
        junnu999999999999999 kirjoitti:

        ite oon nähny ghost cars ja area 69 ps 2

        täs on jotain tietoja:
        ghostcars: oikeita
        bodybags: oikeita
        pyörätuoli: oikea
        Ufot: rockstar ilmoitti laittaneensa aluksi "ehkä ufoja", mutta sanoi myöhemmin poistaneensa ne tosin joitain tiedostoja saattoi silti jäädä peliin....
        leatherface: 100% modi eli ei totta
        bigfoot: hmm oon nähnyt ps2 sen joskus tai ainakin luullut nähneeni? mutta yleensä pc videoissa se on modi mut oon nähnyt myös ps2 videoita siitä.

        onhan niitä monia muita mut tuossa noi yleisemmät.


      • fwdfsdfsdfsdfd
        pläyer kirjoitti:

        täs on jotain tietoja:
        ghostcars: oikeita
        bodybags: oikeita
        pyörätuoli: oikea
        Ufot: rockstar ilmoitti laittaneensa aluksi "ehkä ufoja", mutta sanoi myöhemmin poistaneensa ne tosin joitain tiedostoja saattoi silti jäädä peliin....
        leatherface: 100% modi eli ei totta
        bigfoot: hmm oon nähnyt ps2 sen joskus tai ainakin luullut nähneeni? mutta yleensä pc videoissa se on modi mut oon nähnyt myös ps2 videoita siitä.

        onhan niitä monia muita mut tuossa noi yleisemmät.

        siis voiskos joku sanoo missä se muka on se peili homma ja se pyörä tuoli siis mistä sen pyöratuolin löytää?


      • tututututu
        fwdfsdfsdfsdfd kirjoitti:

        siis voiskos joku sanoo missä se muka on se peili homma ja se pyörä tuoli siis mistä sen pyöratuolin löytää?

        mun kamu sano et jos jonku tiety talo vierestä kävelee ni joku läski putoo sielt katolt??


      • tutututu
        tututututu kirjoitti:

        mun kamu sano et jos jonku tiety talo vierestä kävelee ni joku läski putoo sielt katolt??

        koitin sitä ko mennää jason housee klo 00.04 ja pukuhuoneesee ja peili etee ni ei tuu oli vaa nii jännää mut vastatkaa ihmees toho edellisee kyssää =)


      • p

        ni mäki oo löytäny ghost caaran ja eikä ollu kummonen EASTER EGG.
        oon myös löytäny bigfootin (EI MODI)


      • woozie
        fwdfsdfsdfsdfd kirjoitti:

        siis voiskos joku sanoo missä se muka on se peili homma ja se pyörä tuoli siis mistä sen pyöratuolin löytää?

        en tarkalleen muista mutta se on kummiski se on yhen maalais kylän laitamilla (siin vieres menee joki) jasiel on pieni puinenmökki ja laituri jossase pyörötuoli on


    • osmovaris

      Siis mistä löytyy ps2 niitä auto rinkejä,ufoja,big footeja mie oon jo löytäny pyörätuolin,haamu autot,ruumis säkit ja haamu cityn.

      • p

        ufoja näkyy taivahalla koko ajan ne kiertelee sie ja sit ne kääntää suuntaa ja kiertää udelleen itte laitoin lentävät auto koden ja hyppäsin vahingossa ufon päälle eiks oo kivaa:)varoitus:jos et ymmärrä alä lue koko shsaissee


      • Housuissas
        p kirjoitti:

        ufoja näkyy taivahalla koko ajan ne kiertelee sie ja sit ne kääntää suuntaa ja kiertää udelleen itte laitoin lentävät auto koden ja hyppäsin vahingossa ufon päälle eiks oo kivaa:)varoitus:jos et ymmärrä alä lue koko shsaissee

        jos sillä taivalla lentää jotain niin ne on lentokoneita urpo...


      • woozie

        Mis on haamu city?


    • Onpas täälä herkkäuskoista porukkaa. Ensinnäkin, PS2:sta on erittäin vaikeeta modata (tietääkseni), ja muutenkin isojalka ja liitörfeis ovat täyttä buulshittiä. Molemmat ovat modeja varsinkin PC:llä. Ja ufot taivaalla ovat vain pieniä valopalloja jotka tosin liikkuu hydraakin nopeemmin, eli niitä on aika mahdoton saada kiinni. Haamuautot on toki oikeita, mutta en ole kohdannut yhtäkään semmosta mikä lähtis jahtaamaan pelaajaa. Ja CJ:n äidin haamu on myös täyttä shaissee (eli modi). Yhdessä kylässä oleva biokaivo on oikea, mutta sieltä ei ilmesty koskaan mitään. Yhdessä videossa tosin joku näytti sieltä yöllä tulevan vihreetä valoo. Ruumissäkit löytyy aavikolta vähän matkaa Verdant Meadowsta länteen päin (aavikon lentokentältä). Yks toinen buulshitti mitä oon lukenu on muistaakseni Las Barransissa keskiyön aikaan kuultavan laukkaavien hevosien ääniä, mut niin paljon kun oon sitäkin tutkinu, sekin on shaissee.

      • p

        CJ:n äidin haamu ei ole shaishee sen löytää vanhasta autio talosta los santosin maaseudulta ja sitte sanoo:CJ you are live.come here i dont hurt you. ja sitte ku mä menin sen lähelle se tappo mut yhdellä lyönnillä.ja se koko BIGFOOT juttu on kyllä aikalailla shaissee myös LEATHERFACE ON SHAISEE.ruumis säkit on totta ja U.F.O:t/Tommy Versettii!


      • p
        p kirjoitti:

        CJ:n äidin haamu ei ole shaishee sen löytää vanhasta autio talosta los santosin maaseudulta ja sitte sanoo:CJ you are live.come here i dont hurt you. ja sitte ku mä menin sen lähelle se tappo mut yhdellä lyönnillä.ja se koko BIGFOOT juttu on kyllä aikalailla shaissee myös LEATHERFACE ON SHAISEE.ruumis säkit on totta ja U.F.O:t/Tommy Versettii!

        mitä mitä mitä !miinusta vaaan kukaaan ei tykkäää


      • GTA + MINE fan

        Kysymys?
        MISTÄ VOI LÖYTÄÄ UFOJA???


      • EEEEEÄSSSSSS
        GTA + MINE fan kirjoitti:

        Kysymys?
        MISTÄ VOI LÖYTÄÄ UFOJA???

        PERSEESTÄS!


    • MyStErY fan.

      Moro! en löydä mistää leathereita vaikka kuinka oon niitten tontil ja hiippilen.! mut kertoaa kaikki mitä ootte löytäny!!PS. BIGFOOT ON TOTTA,SAM HOUSER LAITTOI BIGFOOTIN PELIIN!! JONKA PELAAJA VOI LÖYTÄÄÄ 1/10 MAHDOLLISUUUDELLA!" eli 10 prossaa%

      • SPS

        BIG FOOT ON MODI VITTU VAINOHARHASIIHAN TE OOTTE! Ite oon löytänyt sen kun asensin sen bigfoot modin! ELI SE ON 0% mahdollisuus löytää se ilman modia. Ja ammattilais modaajat ovat yrittäneet löytää tätä bigfoot tiedostoa mutta ei kukaan ole löytänyt sitä! Ja Leatherface on myöskin modi!!! Teitä ollaan kusetettu kunnolla!! kyllä mäki uskoin että Bigfoot on totta mutta nyt olen älynnyt että se ei ole totta. Rockstar on itsekkin vannonut että sitä Bigfoottia ei OLE!!!!


    • MC

      ootteko nähneet taivaalla yöllä tähtikuvion joka on R ja oikeessa ala kulmassa on kirkas tähti joka viittaa sanaan STAR. Näyttä rockstarin elin pelin tekijä firman logolta.....

    • p

      kun sam houser laittoi bigfoottin peliin dan houser käski poistaa sen tiedot ja muut jutut,mutta sam H laittoi bigfootista modin kostoksi

    • san andreas hullu

      mä olen nähnyt aave autoja ja ne eivät liiku lähellä paitsi kerran yks haamu auto ajo puuta päin ja se kaasutti paikoillaan kun menin lähelle multa lähti enkkuu ja lähin pois sitten tulin takaisin ja se oli pois siitä lähhttien en oo päässy lähelle liikkuvaa haamu autoa. t: gta san andreas hullu

    • san andreas hullu

      ketä tietää miten pääsee zombi labotorion sisälle, se on toisessa maassa

    • henkka_98

      menkää tämöseen paikkaan siel on karttoja mihin on merkitty esim bigfoot mis se on nähty tai semmoine kun mis ufot on nähty sen paikan nimi on siis sivusto anksun grand theft auto san andreas

    • p

      leather facen talon löytää maa seudulta san fierossa

    • :D:D:D:D:D::D::D:D

      HAIN oon nähny :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D: (modattu) :D:D:D:D

    • apua!

      Nyt kerrotte ja nopiaan, miten tehdään santun tehtävä: Wrong side of the tracks? Läski ei ammu niitä ja kaikkeen on koitettu! tää ko. tehtävä on siis se jossa ukot pitää ampua junan päältä....

      • ''ä''

        ootko käyttänyt koodeja? Jos oot niin kannattas alottaa uus peli. Jos ei auta niin asenna peli uuestaan. Jos sekään ei auttanut niin kokeile toisella koneella.

        Tai sitte sillä on liian huono teko äly :D


      • p
        ''ä'' kirjoitti:

        ootko käyttänyt koodeja? Jos oot niin kannattas alottaa uus peli. Jos ei auta niin asenna peli uuestaan. Jos sekään ei auttanut niin kokeile toisella koneella.

        Tai sitte sillä on liian huono teko äly :D

        miten nä ny tähän liittyy


      • mä läpäsin koko pelin jo


      • Carl Johnson
        gta-san-andreas kirjoitti:

        mä läpäsin koko pelin jo

        Mää kahesti ja kolmatta tulee oon jo san fierrossa.


      • Carl Johnson

        Heleposti dä sen teet khyl se big smoke niit ampuu hos pysyt mahollisimman paljo radan reunas.


      • woozie
        Carl Johnson kirjoitti:

        Mää kahesti ja kolmatta tulee oon jo san fierrossa.

        Ähäkutti mä oon viidennes kerras menossa :DD


    • ED jonne

      ooks kukaan nähny ghost graffitia.sellane löytyy los santosin hautaus maan seinästä.ilmestyy noin 00:00

      • Carl Johnson

        Mää en khyl oo nähäny mut vois ehk joskus käyä kahtoon.


    • hfhfhfh

      mä oon. oon kans nähny ghost carsseja.

    • OMG

      olen nähnyt big footin! sen jälkee kun se tappo mut se seuras mua kaupunkiin!! :0

    • zoz
    • pitäis varmaan kokeilla sitä cj äitii mut se kuoli kun cj oli san fierros ja sit se äiti kuoli los santosissa

      • chinalainen

        cj:n äiti kuoli mun muistaakseni liberty city:s mut en oo varma mul on gta 3 gta san andreas ja gta liberty city stories mut sanon ettei liberty cityy kannat ostaa. jos menee koodeil viimisee kaupunkii ni ei pysty lentää niil lentsikoil.


      • chinalainen
        chinalainen kirjoitti:

        cj:n äiti kuoli mun muistaakseni liberty city:s mut en oo varma mul on gta 3 gta san andreas ja gta liberty city stories mut sanon ettei liberty cityy kannat ostaa. jos menee koodeil viimisee kaupunkii ni ei pysty lentää niil lentsikoil.

        ja se on muutenki huono


    • HAHAHA

      Mullekn on tapahtunu ku tolle OMG:lle mut se vaa käveli siellä ja puhu naisen äänellä :D

    • carl Johnson

      Oon löytäny ainaki 3 erilaista autua jotka on hajalla valmiiksi, ja jos ne maallauttaa
      nii ne on edelleen rikki.
      Ja oon kans tehtävässa wu zi mu nähny semmosen auton joka ajelee itsekseen

      • woozie

        Se on tod oon nähny sen 4 kert. jo (koska oon pelaanu sen 4 kertaa läpi


    • GTA SA peluri

      Mistä löytää Ps2:Sessa Bigfootin,Leatherfacen tai Jason Voorheese ilman modeja?pliis vastatkaa!

    • myytimies

      tää on sitte ps2 tapahtuma
      eli menin metsään sinne shady creekiin ja siellä oli se puu mökki
      niin menin sinne ja kuulin mootorisahan ääntä ja yhtä äkkiä vittu lähin jouksee ja bigfoot hyppäs kalliolta alas ja lähti seuraamaan mua ammuin sitä mutta se ei kuollut eli siis onko Sam laittanut sen vaan ps2 versioon ja bigfoothan oli betassa ja mun tyypi kävelee saman lailla betassa ja sillä on samat animaatiot kun mitkä oli betassa ja mä oon lyötänyt beta jalankulkioita ja autoja eli what!!!!!!!!

    • Tottapuhuvatyyppi

      Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä? Playstation 2:osella eioo nahkanaamoja,isojalkoja jne. Kaikki mitä puhutte on kusetusta. Ja "ghostcar:it" hah :DD neon rikkinäisiä autoja jota on vain hylättyinä..niiden ei ole tarkoitus hyökätä. :D ja semmonen vielä että kaikki taino monet mythit on modattuja.

    • En Puhu paskaa

      Hei. Puhun nyt totta, mysteerit mitä olen huomannut playstation 2:osella, jotka ovat totta..niin siis ovat :D nämä: Ruumisäkit jne..yleiset..mutta uusimmat ovat: Käytin kerran superhyppy koodia pyörällä ja ylläri sillon oli yö ja kun olin ilmassa niin näin siellä valkoisen haamutytön. Olen löytänyt myös bigfootin ja leatherfacen sekä alienin. :) en puhu paskaa

    • TheAppleKings

      Voi taristaa pelin koodista.

    • Anonyymi

      Toimiva Skoda Octavia on myyteistä pahin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe