Löytyykö Party Lite votiivi"kopioita" mistään

Paf

Hei!

Tietääkö kukaan löytyykö markkinoilta vastaavia nesteytyviä parafiinikynttilöitä kuin PartyLiten votiivit ? Ei tarvitse olla värjättyjä/tuoksuvia...Kunhan ovat halvempia!!!

Ikeastahan löytyy parafiini-tuikkija, ja ne onkin ahkerassa käytössä partyliten lasisomisteissa =)

40

25365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lynn_e

      Vaikka monestakin kaupasta...
      Mm. mitä itselle tulee mieleen niin olen ostanut niitä sisustusliikkeistä (pienistä) jaaaahhh... hemteksistäkö niitä viimeksi ostin :)

      • Paf

        Kiva juttu =) Täytyykin heti mennä katsomaan ! En ollut noista tajunnut etsiäkään.


      • Paf

        Ei ollut ainakaan paikallisessa Hemtexissä parafiini-kyntttilöitä. Eivätkä muistaneet koskaan olleenkaan =(

        Vieläkö löytyisi vinkkejä ... !


    • Jos käytät muita kuin Partyliten kynttilöitä Partyliten somisteissa, voi tuloksena olla somisteen hajoaminen.... sitten ei ko.tuotetta enään korvata takuuna. Partyliten parafiini kynttilöiden palamislämpötila on todistettavasti alhaisempi kuin muiden kynttilöiden....

      • huuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        Tuohon on pakko kommentoida entisenä Partyliten jälleenmyyjänä, että takuu on voimassa Partylitellä vain 6 kk. Ja mikäli käytät somistetta asianmukaisesti, niin se kyllä kestää muitakin kynttilöitä kun vaan Partylitea. Ainakin minulla ovat kestäneet kaikki lasisomisteet erittäin hyvin.

        Itse lopetin aktiivisen toiminnan jälleenmyyjänä koska en pysynyt valehtelemaan/vääristelemään tosiasioita. Somisteet valmistetaan edullisesti kolmansissa maissa ja silloin laadusta ei voida puhua. Hinnat ovat siihen laatuun nähden todella kalliit ja näin ihmisiä kusetetaan. Tein aikoinaan palautuksia hyvin paljon koska koin, että asikaan pitää saada priima laatua. Tarkastin kaikki somisteet aina hyvin tarkkaan ja silloin huomasin että laadusta ei voida todellakaan puhua. Puolassa valmistetaan osa somisteista ja nekin oli suuremmaksi osaksi täyttä paskaa. Jos somiste maksaa 45-150 € koen, että sen on oltava laadukas eli ilman virheitä. Minulle yritettiin keroa, että somisteet tehdään käsin ja tästä johtuu pienet virheet. Nyt ymmärrän, että se ei ole totta. Varsinkin käsinpuhallettu tuote pitää läpäistä tietyt laatukriteerit. Näillä Partyliten somisteilla ei ole tarkkaa laatuvalvontaa. Meillä Suomessa on iittaln tuotteet hyvin arvostettu juuri korkean laadun takia. Myynnissä on toki myös II. laatutuotteet ja silloin se nääkyy myös hinnassa. Minullakin on näitä Iittalan II. laadun tuotteita kotona. Omalla silmällä en kyllä pysty sanomaan miksi kyseinen lasi tai maljakko on II. laatua.


      • huuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        huuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Tuohon on pakko kommentoida entisenä Partyliten jälleenmyyjänä, että takuu on voimassa Partylitellä vain 6 kk. Ja mikäli käytät somistetta asianmukaisesti, niin se kyllä kestää muitakin kynttilöitä kun vaan Partylitea. Ainakin minulla ovat kestäneet kaikki lasisomisteet erittäin hyvin.

        Itse lopetin aktiivisen toiminnan jälleenmyyjänä koska en pysynyt valehtelemaan/vääristelemään tosiasioita. Somisteet valmistetaan edullisesti kolmansissa maissa ja silloin laadusta ei voida puhua. Hinnat ovat siihen laatuun nähden todella kalliit ja näin ihmisiä kusetetaan. Tein aikoinaan palautuksia hyvin paljon koska koin, että asikaan pitää saada priima laatua. Tarkastin kaikki somisteet aina hyvin tarkkaan ja silloin huomasin että laadusta ei voida todellakaan puhua. Puolassa valmistetaan osa somisteista ja nekin oli suuremmaksi osaksi täyttä paskaa. Jos somiste maksaa 45-150 € koen, että sen on oltava laadukas eli ilman virheitä. Minulle yritettiin keroa, että somisteet tehdään käsin ja tästä johtuu pienet virheet. Nyt ymmärrän, että se ei ole totta. Varsinkin käsinpuhallettu tuote pitää läpäistä tietyt laatukriteerit. Näillä Partyliten somisteilla ei ole tarkkaa laatuvalvontaa. Meillä Suomessa on iittaln tuotteet hyvin arvostettu juuri korkean laadun takia. Myynnissä on toki myös II. laatutuotteet ja silloin se nääkyy myös hinnassa. Minullakin on näitä Iittalan II. laadun tuotteita kotona. Omalla silmällä en kyllä pysty sanomaan miksi kyseinen lasi tai maljakko on II. laatua.

        Sen verran haluan aiheeseen viellä lisätä, että Partyliten kynttilät ovat kyllä hyviä ja laadukkaita. Hinta on toki korkea, mutta onneksi tarjouksesta pystyy ostamaan edullisemmin. Oma kritiikki ja syy lopettamiseen on somisteiden heikko laatu ja jatkuva painostus. Myy myy ja myy sekä kasvata oranisaatio!

        Nyt kun lopetin niin minulla on toki edelleen tunnukset olemassa ja tilaan kynttilöitä omaan ja ystävien käyttöön kerran pari vuodessa. Ei tarvi tyrkyttää koko ajan. Koin, että ihmiset alkoi välttelemään meidän perhettä koka pelkäsivät että "taas se yrittää jotain myydä"


    • kynttilöitä

      Atlanttin toiselta puolelta niitä sitten löysin. Olisiko ollut Yankee candle tms... Mutta valitettavasti tuolla konseptilla en Suomesta ole niitä löytänyt.

      • Anita

        Näitä aivan iihania Yankee Candles kynttilöitä löytyy suomesta..Ostoskeskus Sellossa on sisustusliike NV-Interior siellä on laajavalikoima näitä kynttilöitä!Itse olen täysin koukussa näihin.Mutta jos halvemmalla haluaa päästä ja todellakin käyttää näitä kynttilöitä paljon niin menemällä Yankeecandles.com löydät kaikki tarjolla olevat tuotteet ja pääset tilaamaan ne sieltä PALJON HALVEMMALLA ! JättiKynttilät ovat 22,99$ eli alle 20€.International tilaukset joudut soittamaan jenkkiläiseen palvelunumeroon ja henk.koht. tilaamaan.ITse nyt tilannut kaksi kertaa ja Säästänyt rahaa ja valikoima on aivan mielettöman laaja.TOdellakin suosittelen!!


      • Susanna 67
        Anita kirjoitti:

        Näitä aivan iihania Yankee Candles kynttilöitä löytyy suomesta..Ostoskeskus Sellossa on sisustusliike NV-Interior siellä on laajavalikoima näitä kynttilöitä!Itse olen täysin koukussa näihin.Mutta jos halvemmalla haluaa päästä ja todellakin käyttää näitä kynttilöitä paljon niin menemällä Yankeecandles.com löydät kaikki tarjolla olevat tuotteet ja pääset tilaamaan ne sieltä PALJON HALVEMMALLA ! JättiKynttilät ovat 22,99$ eli alle 20€.International tilaukset joudut soittamaan jenkkiläiseen palvelunumeroon ja henk.koht. tilaamaan.ITse nyt tilannut kaksi kertaa ja Säästänyt rahaa ja valikoima on aivan mielettöman laaja.TOdellakin suosittelen!!

        Miten paljon tullia ja rahtia on tilauksiin tullut?


      • Anita
        Susanna 67 kirjoitti:

        Miten paljon tullia ja rahtia on tilauksiin tullut?

        Heips!

        Joo maksujahan siihen päälle tulee jonkin verran.En muistan yt aivan tarkalleen kuinka paljon .. muistini mukaan ostin about 10 kynttilää (suomessa hintaa olisi tullut n. 350€-400€ )ja muuta kräsää niin maksoin niistä alle 100€ ja kuluja päälle tuli posti n 20€ ja rahtimaksuja 40-50€
        ALennus aikoina kannattaa käydä katsomassa.Erinlaisia kamppanjoita on joka kuukausi 2 yhden hinnalla tai kynttilöitä 50%-70% alennuksilla.

        Vielä halvemmalla pääsee jos joku kaveri asuu jenkeissä niin ei muuta kuin pyytää kaverin tilaamaan ja sitten postittamaan.

        Noista rahtimaksuista ja tullimaksuista kannattaa ottaa selvää jos tarkkoja summia haluaa tietää.

        Kun tilaan puhelinpalvelusta niin postimaksuja tulee eurooppaan vähän yli 20 € , tuo summa sisältyi kun esim edellä mainitun tilauksen tein.

        Ehkä joillekin tapa tilata yhdysvalloista on hiukan tyyristä jos esim tilaa pieniä eriä.Isoina erinä taas kannattaa.

        Itse vain niin addiktoitunut näihin ihaniin kynttilöihin


      • Anonyymi
        Anita kirjoitti:

        Näitä aivan iihania Yankee Candles kynttilöitä löytyy suomesta..Ostoskeskus Sellossa on sisustusliike NV-Interior siellä on laajavalikoima näitä kynttilöitä!Itse olen täysin koukussa näihin.Mutta jos halvemmalla haluaa päästä ja todellakin käyttää näitä kynttilöitä paljon niin menemällä Yankeecandles.com löydät kaikki tarjolla olevat tuotteet ja pääset tilaamaan ne sieltä PALJON HALVEMMALLA ! JättiKynttilät ovat 22,99$ eli alle 20€.International tilaukset joudut soittamaan jenkkiläiseen palvelunumeroon ja henk.koht. tilaamaan.ITse nyt tilannut kaksi kertaa ja Säästänyt rahaa ja valikoima on aivan mielettöman laaja.TOdellakin suosittelen!!

        Ai Espoon Sellossako?


    • stefanie

      Kuulkaas!

      Itse en enää Partyliteltä osta mitään ku ovat niin järjettömän kalliita vaikkakin ihania. Kirpputoreilta ja esim. huuto.netistä saa hyväkuntoisia ja uudenveroisia kynttilöitä ja somisteita tosi halvalla. Ja jos kyllästyy niin somisteet voi myydä samaa reittiä pois ja kaikki ovat tyytyväisiä!

    • paf

      En ole vieläkään (laiskalla etsinnällä) löytänyt PartyLiten aidoille votiiveille hyvää vaihtoehtoa =(

      Ikean parafiinikynttilät eivät nesteydy (ainakaan kirkkaaksi) ja eivätkä näytä ollenkaan hyviltä lasin läpi...

      Olen joo ostanut Huutiksesta halvemmalla aitoja votiiveja, mutta nythän sekin on loppuu... Ainakaan konsultit eivät saa sitä harrastaa !

      Mutta kun noita somisteita on tullut hankittua, niin olishan niissä jotain kiva polttaakin, eikös?

      Ja oikeasti esim Uljaat punaisella votiivilla olivat joulupöydässä todella kauniit...

      Sen verran vielä että tuikkivia en kyllä PartyLitelta enää osta. Ikean ajavat saman asian ! Saa myös värillisenä. Toki kippo on hopeanvärinen, mutta saahan sen vaihdettua muoviseen. Jos siis joskus on uhrautunut ostamaan alkuperäisia...

      Mutta vielä hyviä vinkkejä otetaan vastaan ! Siis nesteytyviä parafiinikynttilöitä, ja värillisiä kuitenkin mieluiten =)

      • kynttilän kuluttja

        Kannattaa huomioida parafiinin laatu jos siita valmistettuja kynttilöitä myydään kovin halvalla. Voi olla myrkyllistä. Party liten parafiinihan on elintarvike tason parafiinia ja sydänlangat puhdasta puuvillaa eikä esim langat sisällä lyijyä niinkun normi kynttilät useimmiten, jota saa sitten hengitellä huone ilmassa. Varmasti voivat olla vastaavia mutta kannattaa huoioida myös nuo seikat.


      • RaWell
        kynttilän kuluttja kirjoitti:

        Kannattaa huomioida parafiinin laatu jos siita valmistettuja kynttilöitä myydään kovin halvalla. Voi olla myrkyllistä. Party liten parafiinihan on elintarvike tason parafiinia ja sydänlangat puhdasta puuvillaa eikä esim langat sisällä lyijyä niinkun normi kynttilät useimmiten, jota saa sitten hengitellä huone ilmassa. Varmasti voivat olla vastaavia mutta kannattaa huoioida myös nuo seikat.

        Olemme löytäneet muitakin muovikipossa myytäviä tuikkuja, jotka ovat palaneet aivan uskomattoman hyvin, joskus, hyvin harvoin, niissäkin on saattanut olla joku palamisvika (kitulias palaminen), mutta sellaisia on sattunut meille myös Partyliten tuikkujen kanssa, jotka joskus ovat myös savuttaneet. Ja jotkut näistä muista - tuntemattomista - tuikuista on palaneet jopa huomattavasti kauemmin kuin Partyliten vastaavat kuudesta kahdeksaankin tuntiin. Mitähän myrkkyä voi olla 'halvemmissa' parafiineissa? Ettei olisi edustaja itse vastannut viestiin... Mutta etsiä kannattaa, tämä liike josta aiemmin näitä hankittiin oli sisustus/lahjatavarakauppa, mutta se on nyt lopettanut - ainakin sen kaupan. Mutta aion vielä saada niitä lisää. Etsi vaikka nimellä tuikku - jos parafiinikynttilä ei tuottanut tulosta. Niin taidan tehdä minäkin.


      • löytyipäs!
        RaWell kirjoitti:

        Olemme löytäneet muitakin muovikipossa myytäviä tuikkuja, jotka ovat palaneet aivan uskomattoman hyvin, joskus, hyvin harvoin, niissäkin on saattanut olla joku palamisvika (kitulias palaminen), mutta sellaisia on sattunut meille myös Partyliten tuikkujen kanssa, jotka joskus ovat myös savuttaneet. Ja jotkut näistä muista - tuntemattomista - tuikuista on palaneet jopa huomattavasti kauemmin kuin Partyliten vastaavat kuudesta kahdeksaankin tuntiin. Mitähän myrkkyä voi olla 'halvemmissa' parafiineissa? Ettei olisi edustaja itse vastannut viestiin... Mutta etsiä kannattaa, tämä liike josta aiemmin näitä hankittiin oli sisustus/lahjatavarakauppa, mutta se on nyt lopettanut - ainakin sen kaupan. Mutta aion vielä saada niitä lisää. Etsi vaikka nimellä tuikku - jos parafiinikynttilä ei tuottanut tulosta. Niin taidan tehdä minäkin.

        katsopas tällaisesta osoitteesta:

        http://www.kolumbus.fi/tervakosken.coconut/index.html

        ja mene katsomaan kynttilät-sivua. On parafiinikynttilöitä muovikipoissa. Saa tilattua sähköpostilla. 5,50 €/20 kpl


      • alessa
        löytyipäs! kirjoitti:

        katsopas tällaisesta osoitteesta:

        http://www.kolumbus.fi/tervakosken.coconut/index.html

        ja mene katsomaan kynttilät-sivua. On parafiinikynttilöitä muovikipoissa. Saa tilattua sähköpostilla. 5,50 €/20 kpl

        "tuikkivia" löytyi ainakin Turusta Hansakorttelista sisustusliikkeestä suihkulähteen vierestä. Olisko ollu Sauna Kaira?
        Siellä vielä nyt ale, eli kaikki -40%:a!!!

        Siellä oli parafiinituikkuja samanlaisissa läpinäkyvissä kipoissa.


    • rilli

      Kauppakeskus Sellosta löytyy sisustusliike nv interior jolla on todella loistava valikoima Yankee Candle kynttilöitä. Siellä on myös myynnissä tanskalaisia parafiintuikkuja.

    • masupasu

      Kauppakeskus Sellosta löytyy sisustusliike nv interior jolla on todella loistava valikoima Yankee Candle kynttilöitä. Siellä on myös myynnissä tanskalaisia parafiintuikkuja.

    • muori43

      Miksi pitää saada halvemmalla kopiotuote, koska aito on aina parempi! Hintaa voi olla, mutta hinta-laatu suhde on mielestäni ko. tuotteissa kohdallaan.

    • yksikön päällikkö

      party lite somisteissa ei saisi polttaa muutakuin party liten omia sopiviin somisteihin kuuluvia kynttilöitä! eiköhän ne melkein joka kaupassa kumminkin ole vielä steariinia! :)

    • yksikön päällikkö

      party liten kaikki tuotteet ovat tutkittu ja niillä on myös takuu. eli jos kynttiläsi palaa kituuttamalla tai savuuttaa sen voi palauttaa ja party lite tutkii asian! ja party liten parafiini on tutkittu ja se ei ole myrkyllistä toisin kun voi olla halppis parafiini kynttilät! kannattaisi miettiä myös sitäkin että party liten parafiini palaa huomattavasti pienemmällä lämmöllä kuin halppis kynttilät ja siksi halppis kynttilän seurauksena voi olla somisteen hajoaminen. eli jos joku somisteesi hajoaa halppis kynttilän johdosta party lite takuu ei ole voimassa koska party liten omat kynttilät eivät voi somistetta "polttaa" hajalle!

    • Emelialiini

      Porin BePopin kauppakäytävällä on pieni sisustusliike josta saa ainakin värillisiä parafiini-tuikkuja. Hinta oli muistaakseni 5,90/20kpl ja jos ostaa useamman pussin niin saa 5 e/pss. Väriskaalaa on mistä valita. Heiltä kyselin viimeksi siellä asioidessa onko eroja Party Liten ja heidän parafiinikynttilöiden kesken. He vastasivat että on vain steariinikynttilöitä tai parafiinikynttilöitä. Eikä niiden laaduissa ole eroja. Nämä kynttilät joita he myy ovat kirkkaissa kipoissa. Täytyykin ensi kerralla tiedustella niitä votiiveja.

    • Yankee fani

      Itse olen myös hurahtanut ihan täysin tähän Yankee Candle hullutukseen, löysin Suomesta verkkokaupan joka myy Yankee Candlen tuotteita www.doordeco.fi. Jos tilaa enemmänkin niin tulee säästöä verrattuna sisustuskaupan hintoihin ja sai toivoa myös tuoksuja joita ei ollut kaupassa. Itse pidin kutsut kavereille niin pääsin vielä halvemmalla ;0).Näyttää olevan aika uusi juttu.

      • olleet.

        Nuo yankeesit... 25 euroa kippo? Samaa hintaluokkaa kuin Party litet.

        Mun omasta mielestäni Party Liten kynttilät on ihan siedettävissä hinnoissa, koska palavat kauemmin kuin kaupan steariini versiot, jotka yleensä vielä valuvat pitkin kylkiä.

        Ja laadusta on kivempi maksaa kuin 2-3 h palavista tuikuista. Kiva kun illalla klo 18 pistää tuikun palamaan, niin klo 20 on kaikki sammunut... =(

        En mä nyt kyllä ainakaan noita ihmisiä ymmärrä jotka haukkuu Party litet aivan pystyyn...? Onkohan niillä edes omakohtaista kokemusta kyseisistä tuotteista?

        Kaikki saa ostaa mitä haluaa, miksi haukkua muiden valintoja?


      • kynttilähullu
        olleet. kirjoitti:

        Nuo yankeesit... 25 euroa kippo? Samaa hintaluokkaa kuin Party litet.

        Mun omasta mielestäni Party Liten kynttilät on ihan siedettävissä hinnoissa, koska palavat kauemmin kuin kaupan steariini versiot, jotka yleensä vielä valuvat pitkin kylkiä.

        Ja laadusta on kivempi maksaa kuin 2-3 h palavista tuikuista. Kiva kun illalla klo 18 pistää tuikun palamaan, niin klo 20 on kaikki sammunut... =(

        En mä nyt kyllä ainakaan noita ihmisiä ymmärrä jotka haukkuu Party litet aivan pystyyn...? Onkohan niillä edes omakohtaista kokemusta kyseisistä tuotteista?

        Kaikki saa ostaa mitä haluaa, miksi haukkua muiden valintoja?

        Itse rakastan party liten kynttilöitä, koska saatavilla on aivan ihania tuoksuja, jotka vastaavat aitoa tuoksua, eivätkä aiheuta palaessaan päänsärkyä, ainakaan itselleni. Ovathan ne kalliimpia kuin muut, mutta kestävät useita tunteja kauemmin ja palavat loppuun asti..


      • wooom
        kynttilähullu kirjoitti:

        Itse rakastan party liten kynttilöitä, koska saatavilla on aivan ihania tuoksuja, jotka vastaavat aitoa tuoksua, eivätkä aiheuta palaessaan päänsärkyä, ainakaan itselleni. Ovathan ne kalliimpia kuin muut, mutta kestävät useita tunteja kauemmin ja palavat loppuun asti..

        Sellosta tosiaan löytyy liike mistä saa näitä ihan aitoja. nv interior.
        Parafiinituikut tanskalaiset 20 kpl maksaa 6,50 €,
        yankeen tuikut 12 kpl 12 €, votiivit muistaakseni
        3 €.
        liikkestä voi kyllä kysyä muita jälleenmyyjiä.


      • Anita
        olleet. kirjoitti:

        Nuo yankeesit... 25 euroa kippo? Samaa hintaluokkaa kuin Party litet.

        Mun omasta mielestäni Party Liten kynttilät on ihan siedettävissä hinnoissa, koska palavat kauemmin kuin kaupan steariini versiot, jotka yleensä vielä valuvat pitkin kylkiä.

        Ja laadusta on kivempi maksaa kuin 2-3 h palavista tuikuista. Kiva kun illalla klo 18 pistää tuikun palamaan, niin klo 20 on kaikki sammunut... =(

        En mä nyt kyllä ainakaan noita ihmisiä ymmärrä jotka haukkuu Party litet aivan pystyyn...? Onkohan niillä edes omakohtaista kokemusta kyseisistä tuotteista?

        Kaikki saa ostaa mitä haluaa, miksi haukkua muiden valintoja?

        itselläni kokemuksia molemmista kynttilöistä.
        itse tykästyin enemmän yankee candle tuotteisiin koska palavat pidempään ja tuoksuja on todella laaja skaala saatavana ja sekä tuoksuvat pidempään.
        Hinnoissa mennään aika lailla samoissa summissa paitsi sitten somisteissa partyliten ovat huomattavasti kalliimpia.minulld partylite kynttilät olivat ikävä kyllä pettymys mutta tulihan kokeiltua :D
        Kullakin oma maku kynttilöiden suhteen enkä usko että kukaan täällä haukkuu vaan kertovat omat mielipiteensä kokemuksiensa perusteella.


      • valoa kansalle
        Anita kirjoitti:

        itselläni kokemuksia molemmista kynttilöistä.
        itse tykästyin enemmän yankee candle tuotteisiin koska palavat pidempään ja tuoksuja on todella laaja skaala saatavana ja sekä tuoksuvat pidempään.
        Hinnoissa mennään aika lailla samoissa summissa paitsi sitten somisteissa partyliten ovat huomattavasti kalliimpia.minulld partylite kynttilät olivat ikävä kyllä pettymys mutta tulihan kokeiltua :D
        Kullakin oma maku kynttilöiden suhteen enkä usko että kukaan täällä haukkuu vaan kertovat omat mielipiteensä kokemuksiensa perusteella.

        Olen todennut netin parhaaksi paikaksi erilaisten sisustuskynttilöiden ostoon. 14 pv palautusoikeus, jos tuote ei vastaa sovittua.

        EI AHNETTA KONSULTTIA PAINOSTAMASSA SAA RAUHASSA TUTUSTUA!!!
        Pakko promota muutama linkki

        Laadukkaita kynttilöitä!!!

        www.kynttilatukku.fi
        www.ultimage.fi
        www.daigon.fi
        www.lahtisenvahavalimo.fi
        www.lahjamaailma.fi


      • "myyjä"
        valoa kansalle kirjoitti:

        Olen todennut netin parhaaksi paikaksi erilaisten sisustuskynttilöiden ostoon. 14 pv palautusoikeus, jos tuote ei vastaa sovittua.

        EI AHNETTA KONSULTTIA PAINOSTAMASSA SAA RAUHASSA TUTUSTUA!!!
        Pakko promota muutama linkki

        Laadukkaita kynttilöitä!!!

        www.kynttilatukku.fi
        www.ultimage.fi
        www.daigon.fi
        www.lahtisenvahavalimo.fi
        www.lahjamaailma.fi

        Parafiini kynttilän lämpö on alle 60 astetta ja steariinin yli 80 astetta siinä ero. Parafiini ei sisällä eläinrasvaa niinkuin steariini sen takia ei savuta mustaa savua.

        Paloaikakin on pidempi!

        Tunnen hyvin molemmat tuotteet Cankeen sekä Partyliten käytän molempia!!

        Tuikuista tykkään käyttää muutamaa tuoksuvaa ja loput (yleensä 30-50 kynttilää kerralla) tuoksumatonta tanskalaisia tuikkuja 6,50e/20kpl värejä löytyy 19 vaihtoehtoa.

        ja mitä hintoihin tulee Yankee 30e maksava purkki palaa 150h, 25e purkki 90h, 18e 60h, 14e 40h ja votiivikynttilä 3,20 kpl palaa 15h ja tuikut 12,50 12kpl paketti
        Yankeellä vain tuoksullisia kynttilöitä!!
        Espoon Sello Nv Interior 1krs. (lahja- ja sisustusliike)

        Partylite iso purkki kapea hurricane 29e 90-120h,
        Tynnyripurkki 25e 70h, trumpettipurkki 18e 60h, minikynttiläpurkki 3kpl 31e 40h
        votiivi 2kpl pakkaus johon voi valita 2eri väriä ja tuoksua myös tuoksumaton 15e 12kpl 2laatikossa siis!
        tuikkiva 12kpl 9,20e ja erikois tuoksuja 9,80e
        3-sydänkynttilä palaa yli 200h 50e
        kotimyynnissä vain myynnissä tai konsultilta suoraan!!

        Olen 10-vuoden aikana polttanut todella monen firman kynttilöitä ja todennut nämä parhaaksi omasta ja muiden käyttävien asiakkaiden kanssa!

        Rakkaudesta kynttilään!!!
        olikohan tästä kenellekkään mitään apua..

        Ihania hetkiä kynttilän valossa kaikille!


      • kynttiläpöhkö
        valoa kansalle kirjoitti:

        Olen todennut netin parhaaksi paikaksi erilaisten sisustuskynttilöiden ostoon. 14 pv palautusoikeus, jos tuote ei vastaa sovittua.

        EI AHNETTA KONSULTTIA PAINOSTAMASSA SAA RAUHASSA TUTUSTUA!!!
        Pakko promota muutama linkki

        Laadukkaita kynttilöitä!!!

        www.kynttilatukku.fi
        www.ultimage.fi
        www.daigon.fi
        www.lahtisenvahavalimo.fi
        www.lahjamaailma.fi

        käykää katsomassa myös www.nv-interior.fi


      • tuikkuja

      • Täti
        kynttilähullu kirjoitti:

        Itse rakastan party liten kynttilöitä, koska saatavilla on aivan ihania tuoksuja, jotka vastaavat aitoa tuoksua, eivätkä aiheuta palaessaan päänsärkyä, ainakaan itselleni. Ovathan ne kalliimpia kuin muut, mutta kestävät useita tunteja kauemmin ja palavat loppuun asti..

        Olen myös innokas polttelemaan kynttilöitä, ja olen tehnyt saman huomion:
        Party Liten kynttilät (ainakin tuikut) palavat AIVAN LOPPUUN ASTI, mitä taas esim. Tiimarin ja Rainbow-kynttilät eivät tee.


    • marke41

      Tiimarista löysin samankaltaisia kirkkaissa kupeissa olevia tuikkuja. Kaksi tuoksua oli vanilja ja omena. Kuuden kappaleen pakkaus maksoi 4,50 euroa. Mielestäni aivan yhtä hyviä kuin Partyliten tuikkivat. Vaniljan tuoksuiset kynttilät olivat sopivan miedon tuoksuisia.

    • VOTIIVI

      No nyt on tuoksuttomat votiivit tarjouksessa joten saat aitoja todella edullisesti! Mutta vain rajoitetun ajan!

    • ....

      Olen kynttilän kuluttajan kanssa samaa mieltä nuista halvoista kynttilöistä! Sen huomaa jos perheessä on joku allerginen tai asmaatikko lapsi ja varmasti ei kestä aikuinenkaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon ettei esim. ikean kynttilöitä voi polttaa.

    • samaa tuskaillut jos

      Löytyy hyvä valikoima sisustusparatiisi.com.

      Itse olen sieltä tilannut tuikkuja eikä ole kalliita,mutta en suosittele polttamaan kaikissa patylite somisteissa. Itellä meni rikki kun noita poltin lumpeenkukkasomisteessa,mutta en tietysti voi olla varma johtuko kynttilästä tai sit jostain muusta.

    • ettäsillälailla

      Pohjanmaalla parafiini tuikkuja myy Veljekset Keskinen ja ovat noita samoja tanskalaisia, joita noissa nettikaupoissa näkyy olevan. Itse olen sieltä ostanut, eikä edes Partyliten konsulentti huomannut eroa, kun poltin niitä somisteessa kutsuilla, joten hyvin ovat vastaavia Partyliten kalliitten tuikkivien kanssa.

      Mielestäni Partyliten somisteita voi pitää huonoina, jos eivät kestä muka muita kynttilöitä kuin Partyliten. Itse olen polttanut sellaisissa tavallisia tuikkuja, jotka eivät kärsi nokeentumisesta, muissa olen polttanut noita "halpis"parafiineja. Sama asia kuin Tupperwaren muovikipot, vain tiettyjä saa laittaa mikroon ja vain tiettyjä voi pakastaa, mutta samassa kipossa näitä ominaisuuksia ei ole. Kun ostat kaupasta halvan muovikipon, niin sen voi pakastaa ja laittaa mikroon, eikä mene mksikään.....

    • hein3

      itse poltat mieluiten partylite kynttlöitä. Kynttilöiden tuoksu on aito ja en saa niistä oireita, kuten muista tuoksuista. Lisäksi pidän partyliten tuoksuttomista kynttilöistä. Itse olen pitänyt kutsuja ja ostanut tarjouksesta. Loppuen lopuksi ei ole tullut kalliimmaksi kun normi kynttilät ja tosiaan palaa kauemmin ja loppuun saakka.

    • ellu2

      Minä en muita tuikkuja enää poltakkaan muuta kuin Partyliten tuikkivia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe