Puuttuva palsta....

jjljljlkj

Tosi jännää että missään ei ole paikkaa jossa lapsentekokykyiset ja -haluiset miehet ja naiset voisivat sopia keskenään asioista.

Treffipalstoilla kierrellään ja kaarrellaan, asia tulee esille vasta kuukausien päästä. Eikä tämäkään keskustelupalsta oikea paikka ole.
Homot ja lesbot ovat tavallaan vähiten arkoja, mutta nekin ovat heti kaivamassa muumimukia esiin.

Ja kun asian pitäisi olla mitä luonnollisin, jos sekä mies että nainen haluavat lapsen niin se laitetaan alulle reippaasti ja hyvässä yhteisymmärryksessä.

4

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi kysyntää

Naiset haluavat lapsia. Pääsääntöisesti miehet eivät. Ja ne miehet jotka haluavat, pariutuvat kyllä kivuttomasti ilman ongelmia. Kysyntä on niin suuri.

• jjjlkjlkj (mies)

Asia on juuri toisinpäin.

Naiset haluavat parisuhteen, asunnon, auton, pysyvän työpaikan jne. minkä jälkeen voidaan harkita lapsen hankkimista. Jos nainen puhuu lapsen hankkimisesta miehelle ja mies vastaa että tämähän on hyvä idea, nainen menee vaikeaksi ja keksii jonkun syyn poistua hiljaa taka-alalle.

Miehet haluavat lapsia.

• Mikä vois olla palstan nimi? "Lahjoittajat"?!

Ei tarvis sinkkunaisen lähtee epätoivolla pokaan baarista yhdenillanhoitoja raskaakstulemisen toivossa, ja maineenmenetyksen ja tautien pelossa..
      Kaikilla (useimmilla?) ei myöskään oo varaa mennä yksityiselle ja maksaa koko lysti itse, ilman kelan tukia.
      Kyllä, ois ainakin taloudellisesti hyödyllistä, ja sais vähän enemmän tietoo (naamatusten, ehkä jopa "navatustenkin" :D) lapsen isästä kun pituuden, painon ja hiusten ja silmien värin..

Ja tottakai muutenkin aiheeseen liittyen vois kysyä ja kommentoida kyseisellä palstalla.

Täytys tosiaan ehdottaa ylläpidolle!

• ketjun aloittaja

Etenkin pikkupaikkakunnalla tuo maineen menetys voi olla isokin ongelma.

Kun raskaaksitulon todennäköisyys on parhaimmillaankin yksi kuudesta, siinä joutuu käymään läpi koko paikkakunnan kaljasiepot.

Paljon parempi on etsiä sellainen mies joka suostuu hommiin vapaaehtoisesti ja tietoisena siitä mistä on kyse.

Palstan nimi voisi olla joku muu, ei tuossa lahjoittamisesta tai luovuttamisesta ole kyse vaan yhteistyöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2754
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2007
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      46
      1554
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1161
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe