täällä meillä taas!
Näyttäisi hyvästi siltä, että uusi pentu tulee kuin tuleekin taloon joulun paikkeilla :)
Nyt vaan pitää malttaa hiukan odotella vielä, vaikeeta tulee olemaan ;)
Ilo ylimmillään
5
233
Vastaukset
Onneksi olkoon. Rotua arvailen sitten kun tuut tenttiin:)))
Ei liene vaikea arvaus kumminkaan. Musta ruosteen punaisin merkein! Ja poika kaiken kukkuraksi ;)
muskettisopuli kirjoitti:
Ei liene vaikea arvaus kumminkaan. Musta ruosteen punaisin merkein! Ja poika kaiken kukkuraksi ;)
Nyt sitten tarkkana että molemmat kivekset löytyvät oikeilta paikoilta;)))
Oletko kuullut: Punapäät eivät pääse taivaaseen..o))
- paivansadeko
galleriassasi vakoilemassa tulevan pentusi rotua, mutta sinä olitkin salaperäinen :))
Onnea kuitenkin hattukaupalla pienestä, uudesta ja aivan varmasti suloisesta perheenjäsenestä.on galleriasivukin päivitetty ja auki :)
Kiitos onnitteluista etukäteen...toivottavasti kaikki nyt menee suunnitelmien mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303