täällä meillä taas!
Näyttäisi hyvästi siltä, että uusi pentu tulee kuin tuleekin taloon joulun paikkeilla :)
Nyt vaan pitää malttaa hiukan odotella vielä, vaikeeta tulee olemaan ;)
Ilo ylimmillään
5
225
Vastaukset
Onneksi olkoon. Rotua arvailen sitten kun tuut tenttiin:)))
Ei liene vaikea arvaus kumminkaan. Musta ruosteen punaisin merkein! Ja poika kaiken kukkuraksi ;)
muskettisopuli kirjoitti:
Ei liene vaikea arvaus kumminkaan. Musta ruosteen punaisin merkein! Ja poika kaiken kukkuraksi ;)
Nyt sitten tarkkana että molemmat kivekset löytyvät oikeilta paikoilta;)))
Oletko kuullut: Punapäät eivät pääse taivaaseen..o))
- paivansadeko
galleriassasi vakoilemassa tulevan pentusi rotua, mutta sinä olitkin salaperäinen :))
Onnea kuitenkin hattukaupalla pienestä, uudesta ja aivan varmasti suloisesta perheenjäsenestä.on galleriasivukin päivitetty ja auki :)
Kiitos onnitteluista etukäteen...toivottavasti kaikki nyt menee suunnitelmien mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894