Onko ihmiset todella noin tyhmiä!
Että menee heikoille jäille henkeänsä kauppaamaan!!!
Saatana jokavuosi samahomma!
Ei voi ymmärtää moista tyhmyyttä!
Luonto korjaa pois
4
1016
Vastaukset
- tyhmä.
-olemme kaverin kanssa pilkillä käyneet jo kahtena päivänä,jään paksuus 4-5 sm,taito on tämäkin ,jo kouluaikana mentiin sulan reunaa,ei hukuttu.200 g mmaisia ahvenia tuli tänäänkin.on köydet ,naskalit ym muut vermeet mukana,JYVÄSKYLÄSTÄ,10 km länteen.
- tyhmä ole
Sähän olet ihan viisas!
Ne ovat tyhmiä jotka hukkuvat!
Jos varustautuu asianmukaisesti,voi mennä mihinvaan!
- aaappeee
Heikot sortuu ja vain parhaat jäävät jäljelle....
- Ei kidutusta.
korjata kaikki kalojen kiduttajat. Pilkkiminen on kalojen kiduttamista. Olisiko mukavaa,jos ihmistä joku iso olento kiskois suusta koukulla ylös ja sitten repäisisi koukun irti ja jättäis hangelle kuolemaan hitaan tuskaisen kuoleman?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013