maailman sulosin ja hellin ope 2/ 3

rakastunut

nonni ny jatkan sitä edellistä.... kommenteja kiitos...


...ja ville työnsi kovemmin ja kovemmin ja sen ääni alko voimistua kun se ähki... sitte ville laukes ja heti perää laukesin mä
ville jä makaamaan mun päälle vähäks aikaa ennen ku nousi pois...sitten se suuteli mua ja nous ja me ruvettiin pukemaan päälle... sitte ville kysy et tarvisinko kyydin himaa ja mä sanoin et joo... kun me istuttiin villen autossa niin siellä tuoksui aivan villelle... kun me tultiin meidän pihaan niin ville sanoi vain että moikka mä yritin suudella sitä vielä viimesen kerran mut se vaa vetäyty poi mun luota... mä nousin autosta masentuneena mut ilosena osittain...

me oltiin kavereitten kanssa viettämässä iltaa ja otetiin vähän alkoholia ja päätettii ruveta liftaamaa siinä me seisottii peukalot pystyssä jotai puoltuntii ennen ku joku pysähty... autos oli kolme hyvän näköstä nuorta jätkää ja ne otti meidä kyytiin ja kysy minne ollaa matkalla me sanottii et mihinvaa... jonne kuka istu mun vieressä pisti kätensä mun reidelle ja alko suudella mua mä vetäsin pääni äkkiä pois koska en tahtonut jonnen kanssa mitään...sit me pysähyttii jonnekkin rannalle missä ei ollut muita kun me ja noustiin pois autosta me mentiin istumaan laiturille ja jonne tuli mun viereeni ja kysyi haluisinko lähtee senkaa käymää autos juttelemas ja mä hölmönä ajattelin et se tosiaan haluu vaa jutella ja menin mukaa me istuttii taka penkeillä ja jonne alko hivellä mua sen kädellä ja mä sanoin sille et lopeta... jonne ei ottanu kuulevii korviinsakkaa alko yrittää ottaa mun paitaa poissit mä yritin lähtee ja jonne tarras mun hiuksista ja sano et sä haluut sitä kuitenkin mä huusin ja riuhdoin minkä pääsin ja sit mä livautin jonnee poskelle ja karkasin ja juokseín auto tielle ja yritin liftata... sit joku pysähty... se oli ville mä menin kyytii ja rupesin itkee ja ville kysy et mitä tapahtu ja mä kerroin kaiken... ville vei mut kotiinsa ja teki teetä mulle... sit se anto paperii et saisin pyyhityy levinneet meikkini...kiitos mä sanoin ja katsoin villee suoraan silmiin mä en voinu vastustaa kiusausta ja hyppäsin villen sylii ja suutelin sitä ja ville vastas mun suudelmaa... se otti mun housut pois ja riisu ittensä kokonaa ja mä otin mun paidan ja rintsikat pois ja ville alko nuolla mun kovia nännejä ja pisti sormensa mun pilluu ja pyörittwli sitä sielä sit se lopetti ja pisti mut polvillee sen etee ja mä aloin imee sen suurta kivikovaa mulkkua...ville laukees niin kova äänisesti et varmaan koko kortteli heräs... kesti vähän aikaa ennen kun ville rupes hoitelee mua...

9

3671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somebody

      onhan toi ihan hyvä mutta kertosit vähän tarkemmin ei miteen se pani mua ja sain orkun ei siinä kiihotu lähes ollenkaan... MUTTA HEI HARJOTTELE NIIN KYLLÄ SÄÄ OPIT! =)

      • rakastunut

        ei se tarina viel loppunu et sillee se jatkuu yksityis kohtineen


      • Kalu_kovana
        rakastunut kirjoitti:

        ei se tarina viel loppunu et sillee se jatkuu yksityis kohtineen

        Kirjoita lisää pian... !!!!!


      • 4NN3
        rakastunut kirjoitti:

        ei se tarina viel loppunu et sillee se jatkuu yksityis kohtineen

        ...pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet on keksitty. Ois paljon helpompi lukea. Muuten ihan hyvä, vaikkakin yksityiskohtia ois ollut kiva lukea...;)


      • rakastunut
        Kalu_kovana kirjoitti:

        Kirjoita lisää pian... !!!!!

        juups en oo kerenny kirjottaa mut kirjotan viikon päästä


    • katja

      ole kiltti jatka pian lisää

    • minä

      Käytä enemmän pisteitä! Sulla on tosi pitkiä lauseita.
      Lisäks siinä esiintyi melkein kokoajan sana "sitten"...
      Surkeesti kirjotettu.

    • milla

      pöh..sun pitää ehottomasti lopettaa tarinoiden kirjoittaminen..se ei sovi sulle.

    • muija....

      aika tylsä mut ihan kivaa luettavaa....yksinäisillä koti illoilla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe