KESKIYÖN KATSEET

♥♥¤¤00¤¤♥♥¤ ~~Q~~ ¤♥♥¤¤00¤¤♥♥


Huone täynnä
valkoisia hetkiä

Pöydällä unohdetut pikarit


~ Katseet ~

jotka vain keskiyö sytyttää


~ Kosketus ~


Portti paratiisiin auki

Ja lootuksenkukat kukkii


♥♥¤¤00¤¤♥♥¤ ~~Q~~ ¤♥♥¤¤00¤¤♥♥

13

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Tää Sun runo kolisee täysillä!
      Se olis herättäny mut jos en olis valmiiks ollu jo... ;D
      UPEA !

      Tää lähtee ny hankkimaan semmoset kaukonäkemyskiikarilasitt joilla voi vaklata mitä ihmettä se Murukulta puuhailee siellä... *hih* - häh ?? kirjottelee runoja !! - onpa hieno harrastus =)
      - Muuruuu *kailottaa*, mittee Sie puuhastelet siä valakoses huanees??? Siirry vähä, mää e oikei erota kuka siä Sun kaa o !!
      - Kivoja kukkasii Sulla ;D

      • *MURUKULTA*

        Mitäkö puuhsatelen?... Ekka tappelin Keijun kaa,,, Sitten tappelin 3 senttisen hiiren kaa!! Tietty! *hieroo rystysiä*
        Nyt se nukkuu kiltisti kellotaulussa, punaisella tyynyllä, kynttilän hiljaa lämmittäessä ja valaisemassa ansittua unta ....*huoh*
        Ja seuraavaksi..*viilaa kynsiään*,,,,Mistä tuo tuoksu tulee..?.. Aahhh!..
        Lootuksenkukkia...kin voisi..vaikka sinisiä... vaaleanpunaisia hellin vedoin..mmmm.. Oujeee! ;þ


    • Marin Frist

      Siis hiisi, tulitikkuja ei saa räplätä keskellä yötä!!!!!

      *katseet, jotka vain keskiyö sytyttää*

      Taisin ymmärtää väärin, eihän tikuilla
      ole mitään
      tekemistä tämän kanssa.
      Kun vajoan mietimään tätä runoa, niin
      *lootuksen kukat* alkavat kukkia.:)
      Sinä sait minut nirvanaan! ;))

      • *MURUKULTA*

        Joo, yöllä pitää nukkua ja sikeesti! Sehän nyt on selvä!
        Ja päivälläkin on hyvä nukua ja vähän iltapäivällä,,, puhumatta iltaunista.. Nukkuminen on hyvä tapa nähdä unia,,,mmmm?.. Ja herätä kukkien tuoksuun....;)

        Tuli mieleen kerrattain heräsin ja haistoin mielettömän ihanaa kukkientuoksua,
        eikä kukkia ollut mailla ei halmeilla, ..vähintäänkin mielenkiintoista, vai mittee! :]


    • *Rakkaudenlahja*

      jokin sytyttää ja myös sen liekin sydämeen.Tässä runossa oli niin paljon joka toi runon viestin perille siis kiitos!

      • *MURUKULTA*

        Se jokin vain tulee ja sanat haihtuu,
        'Se jokin' asuu silmissä ja tulee katseessa toisen luo! ;D


    • kaaru

      Piirsit eteeni huoneen
      katseet jotka keskiyö sytytti
      Kosketuksen melkein tunnen ihollani
      Niin elävä on runosi

      Kiitos:)))

      • *MURUKULTA*

        Mukavaa kuulla että sait kuvana,,, pehmeää hämärää, vain katse ja pikarit ja rakkauden huumaava tuoksu.. Oujee!...


    • padme_amidala

      Sinulla on taito minimaalisella määrällä sanoja vangita lukija taianomaisen kauniiseen tunnelmaan, joka runostasi huokuu.
      Kiitos hetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        Jiizuz kemppainen! Mitä se oikein kirjoittaa!
        Mutta josko noin koet, hypin niin että lumet tippuu puista, niin iloinen olen! :D


      • Pekka*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Jiizuz kemppainen! Mitä se oikein kirjoittaa!
        Mutta josko noin koet, hypin niin että lumet tippuu puista, niin iloinen olen! :D

        runo tämäkin taetaa olla.
        Jottae lemmenjuomooko nuissa
        kupissa on ollu?
        Entäs se portti taevaaseen?
        Et taejja tarkottoo niitä ihtesä pommittajia
        Irakin mualla vuan sitä yhtä mukavata asijata?
        Minä kun en näetä uuvenaekasia kotkotuksia
        ymmärrä mutta toevotan jokatappauksessa
        sinulle hyvvee illanjatkoo...


      • *MURUKULTA*
        Pekka* kirjoitti:

        runo tämäkin taetaa olla.
        Jottae lemmenjuomooko nuissa
        kupissa on ollu?
        Entäs se portti taevaaseen?
        Et taejja tarkottoo niitä ihtesä pommittajia
        Irakin mualla vuan sitä yhtä mukavata asijata?
        Minä kun en näetä uuvenaekasia kotkotuksia
        ymmärrä mutta toevotan jokatappauksessa
        sinulle hyvvee illanjatkoo...

        No sitä ihtteesähän se on!..Ekkö muista..?... No voi halavattu! Sie ja siun muisti! Muistappa ny, siit on meleki tarkkaa viikko, ku lähetit tuohon nuapur-Tertull näyte-erän...
        No, myö siin kyl sitä mixtuura vähä testattiiki kahen...korkillinen vuaan... tujua ol, vuaan silläkö tul se suluhanen sielt eteläs kottii hyö.. Noooh.. en nii kerro, jos et tiiä.. vuaan se Terttu tul seuravana arkena ja kertoloi ja kehu et ol simmost jotta...en kerro vielkää, jos et tiiä...
        Mut jottain mie kuitennii kerron tuos runolos... Vuaan ku et sie tunnu siitkää mittää ymmärtävän,,, mie en oikein tiiä mitä siul sannois, ko eihän sitä ny täs kehtoo alakee mittään räpöstee.. Kai sie ny etes sen ymmärret? Hä? :D

        Sekki tul mielee, jotta eikö noit itteesäpommittajil voitas vaik kerran kuus järjestöö simmoseen raketti, jotta kaik halukkaat vuaan sinne ja pam persuuksille ja taivuaal, heippa.. eipä viattomat joutus kärsiin!

        Mut jotta ympäristö ei tiääl kovast joutus kärsiin, mannäänkö saunaan! ;) Myö ainai mään, notta illatsuja sit ja voip sitä mixtuuraa laittoo vaik joulupakettiin....mie oon ollunna kiltti..;þ


    • Yötirpunen**

      *wow* valkoista niin puhdasta
      ja aitoa rakkautta koko runosi täynnä lootuksenkukkineen ja paratiisineen
      katseineen ja kosketuksineen,,,,

      kop, kop,,kop,,aukeaako ovet paratiisiin?
      milloin,,, milloin,,, silloin,,silloin,,,

      kiits muru ja rakkaudellista päivän jatkoo**

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe