SAS:n Dash-koneita Blue1:lle?

PTMS

9

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blööllä

Koneet olisi hyvä vahvistus Blue1:lle. Yhtiöllä on tällä hetkellä pulaa ko. kokoluokan kalustosta.

Dash-8 koneet on todettu täysin turvallisiksi. Viimeinen vaaratilanne, joka johti koko konetyypin hyllyttämiseen pysyvästi SAS:lla, oli täysin eri tyyppiä kuin aiemmat tilanne. Kyseessä oli väärän varaosan asentaminen laskutelineeseen huollossa. Kaikki koneet on nyt tarkastettu ja niden on todettu olevan täysin kunnossa. SAS ei jatka imagosyistä enää itse liikennöintiä ko. konetyypillä. Koneen valmistaja ja muut samaa konetyyppiä käyttävät lentoyhtiöt ovat arvostelleet SAS:n päätöstä.

• ollut aivan

mieletön munkki näissä laskuteline hässäköissä. On ollut hiskarvan varassa, ettei vainajia ole syntynyt. Kuvitteleppa kun tollainen kone kääntyy laskussa kyljelleen ja alkaa pyöriä ympäri...en koskaan astu dashiin. Itse lentäjätkin ovat kommentoineet nauhoille "nämähän on näitä koneita..."

• asiakkaita

matkustajana ainakin loukkaannun. Turvattomat koneet saadaan turvalliseksi maalaamalla uusi logo peräsimeen. Ja sitten vielä työnnetään koneet balttiaan ja Suomeen. Näin ne ruotsalaiset arvostaa suomalaisia!! Törkeetä, varmasti tulee isot lööpit iltapäilehtiin!! Hyvä SAS!

• Lööök

Suurin osa Dasheista menisi lehtitietojen mukaan Norjaan. Eli ei kyse ole mistään koneiden työntämisestä Suomeen ja Baltiaan. Sitä paitsi SAS kiistää kaikki tällaiset kaavailut.

Kyse ei ole mistään turvattomasta konetyypistä. Muut lentoyhtiöt, esim. Lufthansan tytäryhtiö, lentävät niillä jatkuvasti. Itse ottaisin mielummin silmätikuksi Finnairin Embraerit, joiden kanssa on ollut valtavasti teknisiä ongelmia.

• Matkasaarnaaja
        Lööök kirjoitti:

Suurin osa Dasheista menisi lehtitietojen mukaan Norjaan. Eli ei kyse ole mistään koneiden työntämisestä Suomeen ja Baltiaan. Sitä paitsi SAS kiistää kaikki tällaiset kaavailut.

Kyse ei ole mistään turvattomasta konetyypistä. Muut lentoyhtiöt, esim. Lufthansan tytäryhtiö, lentävät niillä jatkuvasti. Itse ottaisin mielummin silmätikuksi Finnairin Embraerit, joiden kanssa on ollut valtavasti teknisiä ongelmia.

Nyt puhutaan ihan eri luokan tapahtumista.

• koneitaan kunnolla
        Lööök kirjoitti:

SAS kiistää tietysti kaikki! Ei kai kukaan halua kertoa ettei ole huoltanut koneitaan kunnolla!!!!

• on.....

Omien koneiden kanssa laskutelineongelmia ja sitten vielä lisättäisiin siihen päälle träshit.

Nimim. kaksi x takaisin lähtökentälle laskutelineen varoituksen vuoksi.

Träsheissähän ei ole laskutelineet ainoo viranomaisia kiinnostava vika.

• ei huomautettavaa

Ilmailuviranomaiset ovat todenneet Dash-8 koneet täysin turvallisiksi koneiksi. Tutkinnan ajan ne olivat lentokiellossa EU:n alueella.

• Dashhh
        ei huomautettavaa kirjoitti:

Ilmailuviranomaiset ovat todenneet Dash-8 koneet täysin turvallisiksi koneiksi. Tutkinnan ajan ne olivat lentokiellossa EU:n alueella.

Kokeile, miltä tuntuu olla Dash-pilotti:

http://www.dr.dk/p3admin/dash/index.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe