http://www.boarding.no/art.asp?id=29070
Tuon jutun mukaan 20% SAS:n hyllyttämistä Dash-8 koneista tulisi Blue1:n käyttöön. SASilla oli kai 22 konetta, joista siis 4-5 tulisi Blue1:lle.
SAS:n Dash-koneita Blue1:lle?
9
1110
Vastaukset
- Blööllä
Koneet olisi hyvä vahvistus Blue1:lle. Yhtiöllä on tällä hetkellä pulaa ko. kokoluokan kalustosta.
Dash-8 koneet on todettu täysin turvallisiksi. Viimeinen vaaratilanne, joka johti koko konetyypin hyllyttämiseen pysyvästi SAS:lla, oli täysin eri tyyppiä kuin aiemmat tilanne. Kyseessä oli väärän varaosan asentaminen laskutelineeseen huollossa. Kaikki koneet on nyt tarkastettu ja niden on todettu olevan täysin kunnossa. SAS ei jatka imagosyistä enää itse liikennöintiä ko. konetyypillä. Koneen valmistaja ja muut samaa konetyyppiä käyttävät lentoyhtiöt ovat arvostelleet SAS:n päätöstä.- ollut aivan
mieletön munkki näissä laskuteline hässäköissä. On ollut hiskarvan varassa, ettei vainajia ole syntynyt. Kuvitteleppa kun tollainen kone kääntyy laskussa kyljelleen ja alkaa pyöriä ympäri...en koskaan astu dashiin. Itse lentäjätkin ovat kommentoineet nauhoille "nämähän on näitä koneita..."
- asiakkaita
matkustajana ainakin loukkaannun. Turvattomat koneet saadaan turvalliseksi maalaamalla uusi logo peräsimeen. Ja sitten vielä työnnetään koneet balttiaan ja Suomeen. Näin ne ruotsalaiset arvostaa suomalaisia!! Törkeetä, varmasti tulee isot lööpit iltapäilehtiin!! Hyvä SAS!
- Lööök
Suurin osa Dasheista menisi lehtitietojen mukaan Norjaan. Eli ei kyse ole mistään koneiden työntämisestä Suomeen ja Baltiaan. Sitä paitsi SAS kiistää kaikki tällaiset kaavailut.
Kyse ei ole mistään turvattomasta konetyypistä. Muut lentoyhtiöt, esim. Lufthansan tytäryhtiö, lentävät niillä jatkuvasti. Itse ottaisin mielummin silmätikuksi Finnairin Embraerit, joiden kanssa on ollut valtavasti teknisiä ongelmia. - Matkasaarnaaja
Lööök kirjoitti:
Suurin osa Dasheista menisi lehtitietojen mukaan Norjaan. Eli ei kyse ole mistään koneiden työntämisestä Suomeen ja Baltiaan. Sitä paitsi SAS kiistää kaikki tällaiset kaavailut.
Kyse ei ole mistään turvattomasta konetyypistä. Muut lentoyhtiöt, esim. Lufthansan tytäryhtiö, lentävät niillä jatkuvasti. Itse ottaisin mielummin silmätikuksi Finnairin Embraerit, joiden kanssa on ollut valtavasti teknisiä ongelmia.Nyt puhutaan ihan eri luokan tapahtumista.
- koneitaan kunnolla
Lööök kirjoitti:
Suurin osa Dasheista menisi lehtitietojen mukaan Norjaan. Eli ei kyse ole mistään koneiden työntämisestä Suomeen ja Baltiaan. Sitä paitsi SAS kiistää kaikki tällaiset kaavailut.
Kyse ei ole mistään turvattomasta konetyypistä. Muut lentoyhtiöt, esim. Lufthansan tytäryhtiö, lentävät niillä jatkuvasti. Itse ottaisin mielummin silmätikuksi Finnairin Embraerit, joiden kanssa on ollut valtavasti teknisiä ongelmia.SAS kiistää tietysti kaikki! Ei kai kukaan halua kertoa ettei ole huoltanut koneitaan kunnolla!!!!
- on.....
Omien koneiden kanssa laskutelineongelmia ja sitten vielä lisättäisiin siihen päälle träshit.
Nimim. kaksi x takaisin lähtökentälle laskutelineen varoituksen vuoksi.
Träsheissähän ei ole laskutelineet ainoo viranomaisia kiinnostava vika.- ei huomautettavaa
Ilmailuviranomaiset ovat todenneet Dash-8 koneet täysin turvallisiksi koneiksi. Tutkinnan ajan ne olivat lentokiellossa EU:n alueella.
- Dashhh
ei huomautettavaa kirjoitti:
Ilmailuviranomaiset ovat todenneet Dash-8 koneet täysin turvallisiksi koneiksi. Tutkinnan ajan ne olivat lentokiellossa EU:n alueella.
Kokeile, miltä tuntuu olla Dash-pilotti:
http://www.dr.dk/p3admin/dash/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta
Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee4061623- 1051308
Miksi koulut pakottavat
Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja1171245Miksi jollain jää "talvi päälle"
Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli1731220- 441007
- 63916
Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!
Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s91844Se katse silloin
Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt32836Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024
Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit0830Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?
8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni189759