Osaisko jou tääl kertoo kuinkan paljon kx 80
VM -87 kawaan menee moottoriin öljyä ja minkälaista sinne saa laittaa,käykö tavallinen
2 tahti öljy vai pitääkö olla jotain erikoisöljyä?
Kx 80 moottorin öljy?
3
5428
Vastaukset
- Tumppi_1982
Moottoriöljyähän noissa ei ole, vaan moottorin alakerran voitelu tapahtuu bensan joukkoon sekoitetulla (laadukkaalla) 2T-öljyllä.
Sen sijaan vaihteistossa on oma öljynsä jota tässä ilmeisesti tarkoitat.
2T-öljy ei ole sopivaa vaihteistoon tai ei ainakaan parasta mahdollista.
Vaihteistoon voi laittaa laadukasta 4-tahti moottoripyöräöljyä, esim Castrol GPS.
Itse käytän kuitenkin juuri mp-vaihteistoihin tarkoitettua öljyä. Esim Motulin Api GL-5 luokituksen täyttävää öljyä.
GL-5-luokan öljy sisältää eniten kulumisenesto EP-lisäaineita joka ainakin itselleni antaa "sielunrauhan"
Yleensä vaihteistoon menee reilu ½litraa. Yleensä lohkon kyljessä on tarkistus-proppu, eli avaa se ja kaada öljyä kunnes öljyä valuu reiästä ulos. Pyörän tulee olla suorassa! - kawasaki kx 80cc
Itse käytän omassa kawassa Shell advance Grear sae 10w-40, API GL-3, mitä saa hankittua ihan moottoripyörä liikkeestä kun pyytää vain. Itse käytin aluksi ihan norm kone öljyä joka ei oikein sopinut hyvin koneelle, koska kytkin voi palaa kuten itselläni taisi käydä kun kytkin on hyvin huono ollut sen jälkeen. ;(
- NEEKERI5555555555555
SHING HUAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255