Minua kyrsii niin maan....
Eikö täällä tosiaankaan ole ketään joka sais mun päivää piristettyä? Edes joku, jolla olis jotain edes vähänki mielenkiintoista sanottavaa? Ei edes pienintäkään provoa ole ollu maisemissa aikoihin. Höh! :(
Muutako tykkään susta, rakastan heteroa työkaveriani, en tykkääkkään enään olla rakastamani naisen kans naimisissa (vaikka vielä rakastankin häntä yli kaiken) jne. YÄK!
Missä on kaikki Suomen älykkäät, hauskat, itsevarmat ja kauniit lesbot? Kun eivät ainakaan täällä näytä olevan! Kertokaa mulle? Mä haluuuun TIETÄÄÄÄ.....
Suomalaiset lesbot
13
2367
Vastaukset
- misäs
se ohikulkenu hetero äijäkin luuraa, kun ei edes se ole ollu nipistelemässä ja ärsyttämässä tän palstan tyttöjä? ;)
- huua
>> Eikö täällä tosiaankaan ole ketään joka sais mun päivää piristettyä?
- sullekkin! :)
Yökyöpelipä hyvinkin, en kylläkään vapaaehtoisesti... Köyhän kun ei oo varaa valita, tai sit on!
Ai et olenko mä elämääkin tylsempi, no olen olen, siksihän mä täällä kyselenki missä kaikki "jännät" neidot piileksii. Olispa sit mullakin teille jotain mielenkiintoista kerrottavaa... ;) tiedä vaikka sit piristäisin teidän päivää tai miksei yötäkin... - huua
sullekkin! :) kirjoitti:
Yökyöpelipä hyvinkin, en kylläkään vapaaehtoisesti... Köyhän kun ei oo varaa valita, tai sit on!
Ai et olenko mä elämääkin tylsempi, no olen olen, siksihän mä täällä kyselenki missä kaikki "jännät" neidot piileksii. Olispa sit mullakin teille jotain mielenkiintoista kerrottavaa... ;) tiedä vaikka sit piristäisin teidän päivää tai miksei yötäkin...onnistunutkaan provoomaan sua sun mieliks ... Tai siis et suostunu provosoitumaan. :DD Hemmetin fiksua musta - oikeesti!!
Kuule, mä ehdotan että ruvetaanki itte jänniks! Mites sä nyt määritteletkään "jännän"? - Catsy_666
huua kirjoitti:
onnistunutkaan provoomaan sua sun mieliks ... Tai siis et suostunu provosoitumaan. :DD Hemmetin fiksua musta - oikeesti!!
Kuule, mä ehdotan että ruvetaanki itte jänniks! Mites sä nyt määritteletkään "jännän"?Ei näy huuaa, pelkkä kysymysmerkki vaan.
Onneksi otin kuvan offline. Tiedän, että linnuilla on siivet ja toinen hetki niitä näkee ja toinen hetki ei. - huua
Catsy_666 kirjoitti:
Ei näy huuaa, pelkkä kysymysmerkki vaan.
Onneksi otin kuvan offline. Tiedän, että linnuilla on siivet ja toinen hetki niitä näkee ja toinen hetki ei.visiitillä kokkeeks. Vai sieppasit, hah? Vaan huua lentelee kuitenkin yhä, missä lenteleekin. En ole muuten se huuhkis, joka teatterin katolta hoksattiin ... Syyssoitimeni on ihan muualla.
Eikös jotkut kristillisten piirien edustukset aikoinaan nk. lähetystyötä Afrikan mantereella tehdessään kohdanneet sellaisia paikallisia, jotka luulivat valokuvan vangitsevan sielun ja karttelivat siksi kameraa? No, mun sielu kokee kyllä olevansa edelleen vapaa, vaikka varattu onkin.
- odottaa että joku
piristäisi sun päivää, ne passiiviset naiset jotka odottaa on just kun hunajaa,tai sitten ei.
- lesbokaunis
täällä! ajattelen päivisin ihan samaa. masentavaa.
- Lesbo
mä voisin harrastaa lesbo seksiä niin villiä haluun nähä kun mun rintoja nuollaan!!!!!
- monaa
kuullosta hyltä mutta sanko sun numero voin soitaa sulle kun viikonloppuna nähdään siin
- JännäLesbo
Lesboja on joka lähtöön. Itse löysin tasan vuosi sitten täältä oman jännän kultani.
Uskon siis että kyll meitä jänniä lesboja jotka osaavat piristää sunki päivän on paljon, mutta kaikki eivät osaa tulla tänne tai uskalla. Ehkä se tietty odottaa sun jännää juttua sun lähellä. Avaa silmät mailmalle ja annan sen värien loistaa.
P.S: Kesällä kaikki on vähän jännempää - bondibeach83
Hah no näillä keleillä kaikki vähänkään normaalit hengailee ulkona eikä näpyttämässä koneillaan himassa! Ihan vaan vinkiks...
- ei pihalla
nyt kyllä katotaan lätkää ja juodaan kaljaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968