Voisiko joku suositella akupunktiohoitoa antavaa, miel lääkäriä Kanta-Hämeen alueelta. Suuntana Hämeenlinna-Forssa-Loimaa. Kauemmaksikin olen valmis lähtemään, jollei lähempää löydy.
Kiitos jo etukäteen!
Hoitajaa
3
492
Vastaukset
- Sieltä löytyy:
Hieroja jäsenkorjaaja, kiinalaisen lääketieteen terapeutti J. Virtanen.
puh.: (03)-7183082 tai 040-7255200
Ota yhteyttä! - Hämeestä
Heinolaan 150 km matkaa, liian kaukana. Löytyisiköhän lähempää, ja mistä kannattaisi kysyä/löytäisi jonkunsortin listaa näistä hoitajista? Siis ihan kiinalaista lääketiedettä opiskelleista eikä vaan yhden viikonloppukussin käyneistä.
- heidi78
Itsekään en tiedä muuta kuin Lahdesta vastaavia opettajia ja että kuulema Turussa on, kannattaa soittaa vaikka Lahteen Aron Timolle ja kysyä sieltä teiltä päin hoitajaa jos vaikka heidän koulustaan joku siellä päin toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670