Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

canal anal palaute

palalpala

teillä on monopoli.
meinattiin pojan kanssa katsoa jännittävää jalkapallo ottelua mutta eihän se tule kuin teidän kanavalta.
eli jos haluan nähdä suomen pelejä jatkossa niin joudun myös katsomaan teetä mussolinin kanssa sata kertaa kuukaudessa.
siihen vielä asterix ja obelix sata kertaa.(kyllä,on minulla joskus ollut canali)ja kaikki muu paska hollywoodtuotanto siihe päälle.
mistä minä nyt sen pelin siis katson?poikani haluaisi nähdä sen kun se on historiallisesti suomen tärkein ottelu.
vienkö lapseni siis baariin katsomaan sitä?
kuuntelenko radiosta selostuksen?
iltalehti näyttää myös pelin minuutti minuutilta!!!!!!

näin:
9 min: A. Eremenko nousi ja ampui 18:sta metristä ohi Belgian maalin.
8 min: Armenia-Puola ottelu päättyi Jerevanissa Suomen kannalta edullisesti, kun Armenia voitti 1-0.
7 min: Alexei Jeremenko ampui vaparin, mutta löysähkö kuti jäi Belgian maalivahdin hyppysiin helposti.
6 min: Roman Eremenko kaadetaan 25 metrin päässä Belgian maalista, vapari Suomelle.
5 min: Suomi saa vihdoin painetta, ei mainittavaa tulosta, Belgian maalipotku.
4 min: Jelle Van Damme rikkoi Suomen puolustusalueella, Suomella nopea vastaisku, Markus Heikkinen ampui heppoisesti 30 metristä kohti Belgian maalia.
3 min: Suomi pääsi ensimmäistä kertaa pallon kanssa Belgian kenttäpuoliskolle, kun Jussi Jääskeläinen avasi pitkän pallon ylös.
2 min: Suomen puolustus jälleen vaikeuksissa, Belgia painaa.
1 min: Belgia pitää palloa ja Mpenzalla hyvä maalipaikka; Man Cityn mies puski niukasti ohi Suomen maalin.
Ottelu alkaa, brittituomari Mike Riley puhaltaa pilliinsä.
Joukkueet marssivat kentällä kuuntelemaan kansallislauluja. Olympiastadionin lehtereillä on noin 37 000 katsojaa. Ottelun alkuun neljä minuuttia.

siis mitä helvettii?
näinkö me saadaa lisää harrastajia lajin pariin(baariin)???

miksi teiltä ei saa teidän nettitv palveluun tuota ottelua tilattua?
ei tarvis kattoo teetä mussolin kanssa siinä sivussa(olen nähnyt sen jo)
makuunista saa kuitenkin vuokrattua vain parhaat päältä kun teillä saa kuset ja paskat samassa paketissa.



jos jääkiekon vielä viette(sm liiga meni jo)tarkoitan siis maajoukkue pelejä niin sitten loppuu huumorintajun viimeisetkin rippeet.
minulle ja pojalleni on siis jäänyt enää suurin pudottaja,olet mitä syöt,fst sata kertaa,poikamies eri paikoissa kuten laivalla,saarella,roomassa ja perkele haudassa.

tarviiko sanoa että olen pettynyt?
minun suvussani ei enää yksikään tule tilaamaan asterix ja obelix teetä juomassa mussolinin kanssa.pidän siitä huolen.

ja ei tarvi vastata...ettehän te ikinä.

ps.olette te varsinaisia!!!

22

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LALALAKAKSKSKLALA

      MITÄS ET HOMMAA CANALIN KANAVIA.................

      • lallatilallaa

        varmaa tuli tuossa alotuksessa selväksi


    • livenä netistä
      • saman tien

      • nnviisi

        ..tälläisen tavallisen tollon pitäisi tehdä muuta kuin avata tuo sivu tuosta linkistäsi, että matsi näkyy?
        Tosiaan mukava olisi katsoa, mutta olen sen verran noviisi, vaikka kyllä minä tavallaan sujuvastikin tietyllä tavalla tätä konetta käytän.


      • -sivustolle
        nnviisi kirjoitti:

        ..tälläisen tavallisen tollon pitäisi tehdä muuta kuin avata tuo sivu tuosta linkistäsi, että matsi näkyy?
        Tosiaan mukava olisi katsoa, mutta olen sen verran noviisi, vaikka kyllä minä tavallaan sujuvastikin tietyllä tavalla tätä konetta käytän.

        Mene sivustolle:
        http://asiaplatetv.com/aptv_today.htm

        Siellä vasemmassa laidassa on otsikko "P2P Software", klikkaa sieltä ainakin Sopcast, TVAnts ja TVU (toki muitakin saatat tarvita). Lataa ohjelmat koneellesi ja asenna ne.

        Kun sitten hiukan ennen haluamasi urheilutapahtuman alkua menet esim. tuolle yllä mainitulle AsiaPlate -sivulle ja klikkaat sopivaa linkkiä, niin alkaa näkyä (jos on näkyäkseen). Kannattaa pitää useampia p2p-ohjelmia valmiiksi asennettuina, kun koskaan ei voi olla varma, mitkä kanavat minkäkin p2p-ohjelman kautta näkyvät.

        Futista, NHL:n, NBA:n ja NFL:n matseja olen katsonut usein.


      • nnviisi
        -sivustolle kirjoitti:

        Mene sivustolle:
        http://asiaplatetv.com/aptv_today.htm

        Siellä vasemmassa laidassa on otsikko "P2P Software", klikkaa sieltä ainakin Sopcast, TVAnts ja TVU (toki muitakin saatat tarvita). Lataa ohjelmat koneellesi ja asenna ne.

        Kun sitten hiukan ennen haluamasi urheilutapahtuman alkua menet esim. tuolle yllä mainitulle AsiaPlate -sivulle ja klikkaat sopivaa linkkiä, niin alkaa näkyä (jos on näkyäkseen). Kannattaa pitää useampia p2p-ohjelmia valmiiksi asennettuina, kun koskaan ei voi olla varma, mitkä kanavat minkäkin p2p-ohjelman kautta näkyvät.

        Futista, NHL:n, NBA:n ja NFL:n matseja olen katsonut usein.

        ...selkeistä ohjeista. Ainakin yritän kunhan tässä illan mittaan ehtii kotiin.


      • lullul
        -sivustolle kirjoitti:

        Mene sivustolle:
        http://asiaplatetv.com/aptv_today.htm

        Siellä vasemmassa laidassa on otsikko "P2P Software", klikkaa sieltä ainakin Sopcast, TVAnts ja TVU (toki muitakin saatat tarvita). Lataa ohjelmat koneellesi ja asenna ne.

        Kun sitten hiukan ennen haluamasi urheilutapahtuman alkua menet esim. tuolle yllä mainitulle AsiaPlate -sivulle ja klikkaat sopivaa linkkiä, niin alkaa näkyä (jos on näkyäkseen). Kannattaa pitää useampia p2p-ohjelmia valmiiksi asennettuina, kun koskaan ei voi olla varma, mitkä kanavat minkäkin p2p-ohjelman kautta näkyvät.

        Futista, NHL:n, NBA:n ja NFL:n matseja olen katsonut usein.

        ..tuo E-mail ja password antaa noiile kun lataa tuon SopCastin?


      • ainakin
        lullul kirjoitti:

        ..tuo E-mail ja password antaa noiile kun lataa tuon SopCastin?

        aina kun avaan sopcastin, kirjaudun anonyyminä sisään. Onnistuin itse muuten saamaan shanghai sportsin sopcastin kautta näkyviin, en taida uskaltaa sulkea sitä ennen suomen matsia ettei tuu mitää ongelmia ja jää matsi näkemättä... t.Tiina


      • varmasti
        ainakin kirjoitti:

        aina kun avaan sopcastin, kirjaudun anonyyminä sisään. Onnistuin itse muuten saamaan shanghai sportsin sopcastin kautta näkyviin, en taida uskaltaa sulkea sitä ennen suomen matsia ettei tuu mitää ongelmia ja jää matsi näkemättä... t.Tiina

        Tuleeko ottelu Shanghai GSports -kanavalta?


      • olen

      • ei siis
        -sivustolle kirjoitti:

        Mene sivustolle:
        http://asiaplatetv.com/aptv_today.htm

        Siellä vasemmassa laidassa on otsikko "P2P Software", klikkaa sieltä ainakin Sopcast, TVAnts ja TVU (toki muitakin saatat tarvita). Lataa ohjelmat koneellesi ja asenna ne.

        Kun sitten hiukan ennen haluamasi urheilutapahtuman alkua menet esim. tuolle yllä mainitulle AsiaPlate -sivulle ja klikkaat sopivaa linkkiä, niin alkaa näkyä (jos on näkyäkseen). Kannattaa pitää useampia p2p-ohjelmia valmiiksi asennettuina, kun koskaan ei voi olla varma, mitkä kanavat minkäkin p2p-ohjelman kautta näkyvät.

        Futista, NHL:n, NBA:n ja NFL:n matseja olen katsonut usein.

        tarvitse mennä edes nettisivulle jos tietää mitä kanavaa haluaa katsoa, ohjelma vaan auki koneelta ja sieltä valitsee haluamansa kanavan. Noista kolmesta suosittelisin TVUplayeriä.


      • sellaisenkin
        ei siis kirjoitti:

        tarvitse mennä edes nettisivulle jos tietää mitä kanavaa haluaa katsoa, ohjelma vaan auki koneelta ja sieltä valitsee haluamansa kanavan. Noista kolmesta suosittelisin TVUplayeriä.

        hyvän jutun TVUplayerissä että kuvaruudun saa suurennettua, ei tarvi tihrustaa :)


    • Jorkkelis

      Tuosta kuuluisi saada Canal paketit 10 vuodeksi ilmaiseksi ja valinta kuukauden/vuoden palautteeksi. Asiaa koko tilitys.

    • AhmedLahna

      Noin sitä pitää, olen samaa mieltä..
      Mitä helvettiä tekee ihminen niillä muilla paskaohjelmilla, jos ei vaan kiinnosta kuin nämä futispelit?

      Käsittämätön tilanne..
      Ahneet paskahousut...

    • Katselija.

      ..oletko ja saman voi kysyä muiltakin,että oletteko te muka jalkapallon ystäviä en oikein usko sitä sillä minkä ihmeen takia teidän pitää saada tuollainen ammattiurheilu näkymään aina ILMAISEKSI jos te olette jalkapallo faneja mitä epäilen niin silloin te maksatte mielellään sen sinne mistä se näkyy tai menette paikanpäälle katsomaan livenä sitä peliä mistä tykkäätte ei niitä ilmaiseksi kukaan pysty näyttämään ainakaan jos haluatte kunnon kuva koon ja tasoa lähetykseen.

      Ja Canalilta ne tulee suorina lähetyksinä ja sieltä tulee myös tosi paljon muita huippu pelejä monen maan futisliigapelit ja NHL.ää,Elitserien,SM-liigaa myöten ja kolmelta urheilukanavalta voi valita suosikki joukkueesi tai jos joskus haluat vaikka katsoa luonto-ohjelmia niin niitäkin tulee todella paljon.

      Minä en elokuvia katso montaakaan kuukaudessa,joten sen takia en ole tilannut Canal viihdepakettia.

      • hhhhhhhhhhhhhhh

        siksi mä en tilaakkaan canalia kun sieltä tulee teetä mussolinin kanssa 100 kertaa kuukaudessa.
        en mä pelkkien karsintapelien takia halua koko paskaa itellein.


      • Katselija.
        hhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        siksi mä en tilaakkaan canalia kun sieltä tulee teetä mussolinin kanssa 100 kertaa kuukaudessa.
        en mä pelkkien karsintapelien takia halua koko paskaa itellein.

        ..pelkkien karsintapelien vuoksi sitä ole tilannut ja toisekseen silloin 10 vuotta sitten kun aloitin Canalilla niin ei ollut yhtään Suomen peliä kanavilla.
        Kyllä mulla on kriteerinä myös muut ohjelmat kuin urheilu ,jotta 45 € kannattaa maksaa kuukaudesta mutta tuossa justiin laskin,että yhtä suoraa peliä kohti kun lasketaan futikset ja lätkät koko vuonna niin maksan 0.80 € per.peli aika halpaa vai mitä ja sitten saan kaupantekijäisiksi kymmeniä muita kanavia ja suurin osa niistä on tosi hyviä.


      • esitysaikoja
        Katselija. kirjoitti:

        ..pelkkien karsintapelien vuoksi sitä ole tilannut ja toisekseen silloin 10 vuotta sitten kun aloitin Canalilla niin ei ollut yhtään Suomen peliä kanavilla.
        Kyllä mulla on kriteerinä myös muut ohjelmat kuin urheilu ,jotta 45 € kannattaa maksaa kuukaudesta mutta tuossa justiin laskin,että yhtä suoraa peliä kohti kun lasketaan futikset ja lätkät koko vuonna niin maksan 0.80 € per.peli aika halpaa vai mitä ja sitten saan kaupantekijäisiksi kymmeniä muita kanavia ja suurin osa niistä on tosi hyviä.

        nyt tulee eläintohtori kolmosta kerrakseen.
        ykkönen tais olla ihan ok.mut et kolmas osa jo tehty ja nyt ainoastaan canalilta.
        tässä esitysajat:

        marraskuu
        09.55 to 22/11

        11.20 su 25/11

        joulukuu
        06.25 su 2/12

        12.25 ti 4/12

        06.40 ma 10/12

        18.45 ti 11/12

        22.35 la 15/12

        15.50 to 20/12

        12.25 ma 24/12

        04.40 ke 26/12

        21.00 pe 28/12


      • jimmyyyyyyy
        Katselija. kirjoitti:

        ..pelkkien karsintapelien vuoksi sitä ole tilannut ja toisekseen silloin 10 vuotta sitten kun aloitin Canalilla niin ei ollut yhtään Suomen peliä kanavilla.
        Kyllä mulla on kriteerinä myös muut ohjelmat kuin urheilu ,jotta 45 € kannattaa maksaa kuukaudesta mutta tuossa justiin laskin,että yhtä suoraa peliä kohti kun lasketaan futikset ja lätkät koko vuonna niin maksan 0.80 € per.peli aika halpaa vai mitä ja sitten saan kaupantekijäisiksi kymmeniä muita kanavia ja suurin osa niistä on tosi hyviä.

        marraskuu
        18.30 to 22/11

        14.05 pe 23/11

        12.25 su 25/11

        joulukuu
        04.30 su 2/12

        14.40 to 6/12

        19.45 la 8/12

        08.00 su 9/12

        18.55 ke 12/12

        08.10 to 13/12

        01.45 ti 18/12

        21.00 ti 18/12

        14.50 pe 21/12

        06.35 ti 25/12

        15.10 ti 25/12

        00.20 la 29/12

        09.40 la 29/12




        joskus näemmä tulee 2 kertaa samana päivänäkin elokuva.

        ja välillä ihan kivoja aikojakin esim:06.35 ti 25/12

        jos vaikka aamulla kattelis leffoja.


      • Katselija.
        esitysaikoja kirjoitti:

        nyt tulee eläintohtori kolmosta kerrakseen.
        ykkönen tais olla ihan ok.mut et kolmas osa jo tehty ja nyt ainoastaan canalilta.
        tässä esitysajat:

        marraskuu
        09.55 to 22/11

        11.20 su 25/11

        joulukuu
        06.25 su 2/12

        12.25 ti 4/12

        06.40 ma 10/12

        18.45 ti 11/12

        22.35 la 15/12

        15.50 to 20/12

        12.25 ma 24/12

        04.40 ke 26/12

        21.00 pe 28/12

        ...ja vastaavat on ainakin meillä koko perheen katsotuimpia ohjelmia ja minun mielestä parhaita urheilun jälkeen oikein kyynel tulee silmään kun näkee kuinka eläimiäkin kohdellaan raakamaisesti ja kun nämä tohtorit tekevät kaikkensa pelastaakseen niiden hengen ja poistaa eläimen kärsimykset ja vielä kun ne sijoitetaan uusiin koteihin niin se on vasta mukavaa katseltavaa.


    • sssssssssssssssssssssssssssss

      Hei,



      ja kiitos yhteydenotostasi.



      Urheilulajien lajiliitot ovat saaneet tehdä sopimuksia otteluidensa lähetysoikeuksista. Onneksemme CANAL -ohjelmayhtiö on saanut ne moneen suosittuun urheilulajiin, josta tilaajamme ovat tyytyväisiä.



      Suomen jalkapallonmaajoukkueen otteluita saamme välittää kanavillamme, mutta valitettavasti emme omista välitysoikeuksia WEB-TV:n kautta näihin peleihin.



      Terveisin,

      CANAL Asiakaspalvelu / Paula

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe