Moottorisänky reistailee

mamma mia2

Moottorisänky ei ole vuosiin toiminut kunnolla. Varsinkin pääpuolen nostot ovat epävarmoja, esim. pysähdyksiä, jonka jälkeen katkeileva nousu tai paluu alkuasentoon. Joskus menee viikkoja ilman ongelmia, joskus sänky toimii aamulla, mutta illalla ei. Onko sinulla vast. ongelmia ja mitä myyjä ja/tai H-huolto on tehnyt tai sanonut, onko vaihdettu tai korjattu jotain? Onko veloitettu käynnistä tai toimenpiteestä?

4

7391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehnyt normaali

      huollot siihen nostomekanismiin.
      Nostomekanismi pitää huoltaa vuoden tai puolen välein, jotta ei nitise ja natise eikä muutenkaan temppuile, ohjeet pitäis tulla sängyn mukana.
      Voihan toi moottori vedellä viimeisiään....

      • mamma mia2

        Hei, kiitos vastauksesta. Tulipa vallan uutta tietoa. Minulla on Hästens Adjustable v:lta 99 eikä se ole toiminut koko aikana kunnolla säätimen vaihdoista huolimatta. Myyjää asia ei kiinnosta. Kun sängystä irtosi pyörä eikä myyjän huolto osannut korjata asiaa, kävi H:n huoltomies hoitamassa homman. Hän tarkisti, että moottori on OK. Hän arveli, että vika on sähköboksissa tai säätimessä. Sänky toimi kuitenkin moitteetta, niinkuin se joskus tekee pitkiäkin aikoja. Pyysi soittamaan, jos reistailee. Tein näin ja hän näki nyt, miten nostojen aikana on katkoja ja pysähdyksiä, peruutuksia se ei nyt tehnyt hänen nähtensä. Hänen mukaansa sänky toimii normaalisti!!! Miksi kukaan ei koko aikana ole sanonut, että sellainen se m.sänky on. Siinä minä olin sitten lyötynä, tämäkö on normaalia. Niin on, oli vastaus. - Mutta eihän mikään laite saa näin toimia. Käyttäytyykö kaikkien m.sängyt näin? - Mistään huollosta tai ohjeista ei ole ollut tietoa.


    • Unde

      Mullakin Hästens ei toiminu kun vähän aikaa uutena !!

    • Anonyymi

      Minun sänkyni on toiminut pitkään kunnolla, kunnes pieni muovinen osa muuten jykevässä rautaisessa moottorissa hajosi/kului puhki. Mistään ei löydy tietoa korjaajista. Sängyn merkki on unohtunut, mutta nyt moottorin ollessa pöydällä näkee, että muovinippelin voisi vaikka 3D-tulostaa, jos vain korjaaja löytyisi. Masiina on vankkaa saksalaista tekoa, mutta muovisen osan laatu ihmetyttää... Kuka osaisi neuvoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe