Moottorisänky reistailee

mamma mia2

Moottorisänky ei ole vuosiin toiminut kunnolla. Varsinkin pääpuolen nostot ovat epävarmoja, esim. pysähdyksiä, jonka jälkeen katkeileva nousu tai paluu alkuasentoon. Joskus menee viikkoja ilman ongelmia, joskus sänky toimii aamulla, mutta illalla ei. Onko sinulla vast. ongelmia ja mitä myyjä ja/tai H-huolto on tehnyt tai sanonut, onko vaihdettu tai korjattu jotain? Onko veloitettu käynnistä tai toimenpiteestä?

6

8591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehnyt normaali

huollot siihen nostomekanismiin.
      Nostomekanismi pitää huoltaa vuoden tai puolen välein, jotta ei nitise ja natise eikä muutenkaan temppuile, ohjeet pitäis tulla sängyn mukana.
      Voihan toi moottori vedellä viimeisiään....

• mamma mia2

Hei, kiitos vastauksesta. Tulipa vallan uutta tietoa. Minulla on Hästens Adjustable v:lta 99 eikä se ole toiminut koko aikana kunnolla säätimen vaihdoista huolimatta. Myyjää asia ei kiinnosta. Kun sängystä irtosi pyörä eikä myyjän huolto osannut korjata asiaa, kävi H:n huoltomies hoitamassa homman. Hän tarkisti, että moottori on OK. Hän arveli, että vika on sähköboksissa tai säätimessä. Sänky toimi kuitenkin moitteetta, niinkuin se joskus tekee pitkiäkin aikoja. Pyysi soittamaan, jos reistailee. Tein näin ja hän näki nyt, miten nostojen aikana on katkoja ja pysähdyksiä, peruutuksia se ei nyt tehnyt hänen nähtensä. Hänen mukaansa sänky toimii normaalisti!!! Miksi kukaan ei koko aikana ole sanonut, että sellainen se m.sänky on. Siinä minä olin sitten lyötynä, tämäkö on normaalia. Niin on, oli vastaus. - Mutta eihän mikään laite saa näin toimia. Käyttäytyykö kaikkien m.sängyt näin? - Mistään huollosta tai ohjeista ei ole ollut tietoa.

• Unde

Mullakin Hästens ei toiminu kun vähän aikaa uutena !!

• Anonyymi

Minun sänkyni on toiminut pitkään kunnolla, kunnes pieni muovinen osa muuten jykevässä rautaisessa moottorissa hajosi/kului puhki. Mistään ei löydy tietoa korjaajista. Sängyn merkki on unohtunut, mutta nyt moottorin ollessa pöydällä näkee, että muovinippelin voisi vaikka 3D-tulostaa, jos vain korjaaja löytyisi. Masiina on vankkaa saksalaista tekoa, mutta muovisen osan laatu ihmetyttää... Kuka osaisi neuvoa?

• Anonyymi

Up.

• Anonyymi

Up.
      Onko sinulla vast. ongelmia ja mitä myyjä ja/tai H-huolto on tehnyt tai sanonut, onko vaihdettu tai korjattu jotain? Onko veloitettu käynnistä tai toimenpiteestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7031
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4786
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      55
      2676
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2188
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1138
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1133
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1033
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      856
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      853
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      783
    Aihe