Läskien maa

Suomi on

25

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun painoindeksi 25,6

      • Elikkäs

        25,6=Lievä ylipaino.


      • Elikkäs kirjoitti:

        25,6=Lievä ylipaino.

        Juups, 2½ kiloo ylipainoo...ei paha... ;))


      • Pukeli

        Painoindeksini 20.3


      • Risellarisella,suomen suosi...
        Pukeli kirjoitti:

        Painoindeksini 20.3

        Olet riisitautinen tai sitten kuivankäppänä. xD


      • >*_*<
        Risellarisella,suomen suosi... kirjoitti:

        Olet riisitautinen tai sitten kuivankäppänä. xD

        anna olla hernekepin, rypytkin näkyy suurempina ja paremmin


      • Pukeli
        >*_*< kirjoitti:

        anna olla hernekepin, rypytkin näkyy suurempina ja paremmin

        läskiä lisää, vaan kun ei, niin ei.


      • Pukeli kirjoitti:

        Painoindeksini 20.3

        No höh...sullahan on ihan normaalipaino...


      • Pukeli
        Sikra kirjoitti:

        No höh...sullahan on ihan normaalipaino...

        läskit vaan vähän väärissä kohdissa, mikä sinänsä pikkujuttu. Ylävartalo lihavuus on kyllä kauhean vaarallista. Kahdella mun tutulla on sokeritauti ja yksi tuttu kuoli kaksi vuotta sitten, kun sai akuutin shokin.
        Miksi syödä itsensä niin lihavaksi, että haiman verenkiero vaikeutuu?


      • Elikkäs
        Sikra kirjoitti:

        Juups, 2½ kiloo ylipainoo...ei paha... ;))

        Ei todellakaan paha. Tuon verran pitää naisella ollakin:-D


    • Mikä se on?

      Plösöjä ollaan, indeksi 35! Liian paljon ruokaa,
      liian vähän liikuntaa, vaikka aikaa kyllä olisi,
      mutta...huoh! :o

    • amerikassa

      Kohta on läskiä kuin amerikassa konsanaan.
      Aikuisiän diabetes uhkaa myös lihavia erityisesti.

    • Heloisa

      Indeksi 26.3. Aloituksessasi unohdit viinan. Se ei ole yksistään syrjäytyneiden ongelma, vaikka usein liitetään vain heihin. Vaaditaan kieltolakia kymmeneksi vuodeksi. Sitten olisi tarkastelun aika, onko ollut hyötyä.

    • pikkasen pläski
      • Pukeli

        toi tukka on niin kummallinen vai onko sitä tuolla taempana ollenkaan?


    • ;))))))

      Normaalipainoinen muka olen, vaikka vatsassani navan alla kelluu läskivara uimarengas;)) joopa, joo, kyllä mun painosta 10kg vois ihan helposti puottaa ja sitten olisin vasta tyytyväinen itseeni, mutta luonto on niin heikko ja makea vetää puoleensa;) Ei tyytyväinen itseensä:(

    • 21,5

      Ei valittamista ;O)

      Kansanterveydellisestä aikapommista kuiteskin sen verran,että ihan sama sitä toisaalta on miten elämänsä taitaa viettää tai missä painoissa viimekädessä.Geenit ne taitaapi määrätä loppupeleissä...

      Laihoja,hyväkuntoisia,itsensä hoitaneita hyvin kurjine vaivoineen löytyy.Ihan samoin kuin toisinpäin eli lihavia ,röökaavia,vähemmän itsensä "huoltamiseen" paneutuneita terveitä ja hyvinvoivia löytyypi.
      Vaivat ne riesakseen saapi,jos on saadakseen,teki mitä teki .

    • ihan mukava.

      26,5 eli aika sopiva. Mutta kun se paino on yläakselilla. Puserot kokoa 44-46 ( kuppi E tai EE) ja farkut 29-33 tuumaa, riippuu vähä merkistä. Revi siitä sitte !

    • Vaakaan ja painoindeksiin hurahtaneiden pitää kuitenkin muistaa, että lihas painaa itse asiassa enemmän kuin läski. =)

      Mutta kyllähän noita pahasti ylipainoisia on näköjään hälyttävän paljon... En ole vielä päässyt sinne asti, painoindeksi on 19,9, eikä meillä niin hirveästi ole suvussa ylipainoa... Mutta aika näyttää.

    • onneksi olen saanut hieman pois. Painoindeksi 29,3.

    • mitoilla normaalien rajoissa :)
      23.5...vaan löysää kyllä omasta mielestä ihan liikaa ;)...ja se ei auta asiaa, että pulla/suklaa maistuu NIIN hyvälle!
      Tupakkiakin kuluu...

    • indeksit ?

      26,5. Ongelma (?) onkin se, että kuppikoko E ja EE. farkut 29-33 tuumaa merkistä riippuen. Paino siis yläakselilla.

    • indeksini

      yli 40

    • tania 78

      Onko tuo laskuri ihan ok ??

      Itse diabeetikkona ja painoani tarkkailevana...
      ??
      Juuri laihduin 7kg ja painoindeksin mukaan olen "ihannepinossani" eli painoindeksi ALLE 22 !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe