final contact oy

800

onko kyseistä yrityksestä millaisia kokemuksia?

13

7357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontakt

Pahaenteinen nimi ainakin ;)

• ilipo-poeka

Nämä keskustelusivuilla olevat vastaukset ovat vähän epämääräisiä.. Mää olen ainakin huomannut että monissa keskusteluissa firmojen työntekijät kehuu taivaaseen ja jotkut koko alaan katkeroituneet (yleensä huonot myyjät/muuten surkeet työntekijät) haukkuvat minkä ehtivät.. Vinkkinä siis:

Käy tutustumassa eri firmoihin, eti mollista tai googleta eri yrityksiä.. esim. täällä oulussa on Final Contactin lisäksi:

Pasamyynti, Mediapex, ppmedia,Jaromatic, 02100-numeropalvelu jnejne..

Käy jokaisessa haastattelussa, kysy ainakin näistä:

-palkkauksesta (miten koostuu, koska maksetaan jne..)
      -työ-ajoista (onko lauantait ja sunnuntait vapaita, miten pitkiä päiviä..)
      -soittolistoista (onko niitä vai käytetäänkö puhelinluetteloa) jne...

Kun olet löytänyt mieluisen paikan,pidä peukkuja että pääset sinne. (se on suhteellisen heleppoa, yleensä jos on järkiä päässä ja käyttäytyy fiksusti pääsee puhelinmyyntifirmaan töihin)

Saatuasi paikan, pyydä kirjallinen työsopimus.

Mene töihin ja suorita työsi parhaasi mukaan.

Palkkapäivän tullessa, pyydä palkkakuitti.

Mikäli valitsemassasi firmassa kaikki nämä asiat (tärkeimpänä tottakai palkka) tulevat oikein ja ajallaan ja olet palkkaasi tyytyväinen: jää töihin.

Kuten tossa alussa sanoin, nämä keskustelujen vastaukset on aika epämääräisiä ja yleensä hyvin kärjistettyjä.. Puoleen tai toiseen (firma on aina joko superhyvä tai läpipas%a) joten en näihin itse luottaisi, riippumatta mikä firma on kyseessä.

Onnea työnhakuun!

• darwin88

Menin kesätöihin Final Contactiin toukokuussa ja olen vieläkin siellä töissä! mukavaa porukkaa ja hyviä bileitä!

• Darwin88
        darwin88 kirjoitti:

Menin kesätöihin Final Contactiin toukokuussa ja olen vieläkin siellä töissä! mukavaa porukkaa ja hyviä bileitä!

Jatkan tänäkin kesänä :) Osa-aikaisena talvi vierähti ja nyt taas täydellä höyryllä eteenpäin. Saa nähdä kuka voittaa pääpalkinnon tuffissa :)

• Todellakin

Ei mitään hyvää sanottavaa. Lupaillaan hyvää palkkaa ja paskat....

• mertsi87

montakohan säkin vain myit, meniköhän nolla vai yksi.. :)

• bönböböö
        mertsi87 kirjoitti:

montakohan säkin vain myit, meniköhän nolla vai yksi.. :)

Tienasin viime kuussa Final Contactilla 400 euroa ja olin töissä viisi iltavuoroa, eli 30h.. siitä jokainen laskee paljonko sain palkkaa :)

En ole mikään ihmemyyjä, teen kaupan tuntiin vauhtia.

Lisäksi tykkään noista pienistä kisoista mitä on, eli vaikka kilpailun palkinto ja kisa kestäisi vaan päivän "päivän paras voittaa XXX -palkinnon" tuntuu siltä että on "pakko" saada se, saan niistä itse hirveästi puhtia :)

• feesukkeli
        bönböböö kirjoitti:

Tienasin viime kuussa Final Contactilla 400 euroa ja olin töissä viisi iltavuoroa, eli 30h.. siitä jokainen laskee paljonko sain palkkaa :)

En ole mikään ihmemyyjä, teen kaupan tuntiin vauhtia.

Lisäksi tykkään noista pienistä kisoista mitä on, eli vaikka kilpailun palkinto ja kisa kestäisi vaan päivän "päivän paras voittaa XXX -palkinnon" tuntuu siltä että on "pakko" saada se, saan niistä itse hirveästi puhtia :)

täyspäiväne ja viime kuus 2144.6e

• Joopa joo
        feesukkeli kirjoitti:

täyspäiväne ja viime kuus 2144.6e

Niin minun palkka on vieläkin tulematta. Olin lähes kuukauden töissä ja palkka menossa ulosottoon.

• tyhmäöl

Mitähän tää kyseinen yritys myi? Lehtiä? tms?

• tyrhjbtbj

ite oon ollu vasta pari päivää, mutta on ollu tosi mukavaa porukkaa ja palkka on ilmeisesti 35 e päivässä jos oon kiinteä. mollin sivuilla luvattiin 1260 e /kk jos on täyspäiväinen mutta ei se ihan nii mennytkään vaan tuo olikin keskiarvo... mutta on 700 e/kk kesätyöläiselle ihan hyvä palkka kun ei tarvi vielä mitään vuokria maksella tai muuta...

• MoneyMoney..

NOT! Palkkaa saa anella polvillaan ja eipä sekään riitä. Raastuvassa tavataan!

• provisio määräytyy

suoraan tehtyjen kauppojen mukaan :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3384
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2555
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      372
      2488
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1720
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1385
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      966
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      915
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      742
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      694
    Aihe