Siis, kuka esittää englanninkielisen pokemonin tunnarin? Se kuulostaa ihan Michael Jacksonilta :s Tää asia on vaivannu jo pitemmän aikaa mut missään ei lue kuka sen esittää.. Tietäiskö joku? 8D
Pokemon -tunnari?
7
3106
Vastaukset
- --tunnari
Eihän Pokémon-tunnarissa mitään lauleta? Super Smash Bros. Meleessä Pokémon-tunnusmusiikissa ainakin joku kuoro laulaa.
- Michael Jackson
Meinaan siis tv-sarjan englanninkielistä tunnaria :D Ekalta kaudelta eli Indigo-liigan tunnari. Kuuntele vaikka youtubessa, se laulaja kuulostaa ihan Michael Jacksonilta O_o
- Vesiapina
Michael Jackson kirjoitti:
Meinaan siis tv-sarjan englanninkielistä tunnaria :D Ekalta kaudelta eli Indigo-liigan tunnari. Kuuntele vaikka youtubessa, se laulaja kuulostaa ihan Michael Jacksonilta O_o
Sen voin sanoa ettei todellakaan ole Michael Jackson, ja ei todellakaan kuulostakkaan siltä. :)
Kuunteleppas joku Jacksonin biisi, sillä ei ole lähellekään noin käheetä ääntä, sanoisinko että jopa noin "miehekästä" ääntä, vaikka Michaelhan on yksi maailman parhaista artisteista.
Joo, tosiaan en kyllä löytänyt kuka sen laulaa, mutta ei ole Michael, sen voin sanoa. - RingK
Michael Jackson kirjoitti:
United States Opening
Title: Pokémon Theme
Vocalist: Jason Paige
Episodes used: 1-85
Source: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pokémon_theme_songs
- vali
SUOMALAINEN laulaja, ei se originaali
- morkolöl
Anssi Känsälä, niin ainakin joku fiksu mua tällaisen YouTube-vidin kommenteissa valisti: http://www.youtube.com/watch?v=ZS1I9tsjeiU&lc=_PAmU_MYcAgX-gVVoXL-Uk-D7kLn8-xYB7nFY2-VEaM&feature=inbox : )
Vissiin laulanut Tabaluganki tunnarin.- Löytö!
Oooooh, tämä ohjelma, tämä tunnari 8O Oli ihan kauhea hitti lapsena, ja joskus olen myöhemminkin miettiny et mikähän se hyvä biisi silloin oli! Tuhannet kiitokset kun johdatit meidät vuosien jälkeen uudelleen yhteen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777