Ostaisin kyllä auton minäkin

mutta on...

On niin kalliita ferrarit.
Muusta en huoli.

10

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nehän on melkein jokainen keräilyesineitä, kyllä niiden arvo säilyy paremmin, kuin muiden tavisautojen.

    • yhtäkkiä

      Anoppi ja appiukko ajelivat muinoin pitkin kyliä rollaattoreillaan.
      Toisella oli punainen ferrari ja toisella musta "ykkös" mersu.

      Joten älä sinäkään huoli, laatu kannattaa pitää aina korkealla, läpi elämän.

    • halpa auton roppana vaan. Kulkee kun pikkasen huolletaan ja kunnostetaan. Mitä sitä turhia verrareista haaveilemaan jos ei kerran rahkeet riitä.

      • Corollahan =

        Koneeltaan vahva menopeli. Parin viikon päästä sillä on 10v. päivät.
        Pesetän ja vahoitan sen käsipesulla huoltsikalla.
        Mittarilukema 88.000 km pitää kun uutena ostin.
        Se harmittaa kun pitää avaimella lukita.

        Taivaassa piruperkele tilaan 6 mersua.


      • Corollahan = kirjoitti:

        Koneeltaan vahva menopeli. Parin viikon päästä sillä on 10v. päivät.
        Pesetän ja vahoitan sen käsipesulla huoltsikalla.
        Mittarilukema 88.000 km pitää kun uutena ostin.
        Se harmittaa kun pitää avaimella lukita.

        Taivaassa piruperkele tilaan 6 mersua.

        taivaassa riittää, eikös ne mersumiehet melkein kaikki joudu sinne alakerran lämpöisiin!:))

        Meillä tuli viime katsastusvälissä 117000 km, yhteen autoon.
        Ikää sillä vajaa seitsemän vuotta ja tällähetkellä mittarissa yli 550tuh km.
        Meinaan pitää sen hamaan loppuun ja tavoite olis saada miljoona täyteen samalla moottorilla.

        Vielä ei tarvitse öljyä huoltovälillä lisäillä ja kori on galvanoitu, joten se kyllä kestää maailmaa vastaa.


      • mersullakin
        emw34 kirjoitti:

        taivaassa riittää, eikös ne mersumiehet melkein kaikki joudu sinne alakerran lämpöisiin!:))

        Meillä tuli viime katsastusvälissä 117000 km, yhteen autoon.
        Ikää sillä vajaa seitsemän vuotta ja tällähetkellä mittarissa yli 550tuh km.
        Meinaan pitää sen hamaan loppuun ja tavoite olis saada miljoona täyteen samalla moottorilla.

        Vielä ei tarvitse öljyä huoltovälillä lisäillä ja kori on galvanoitu, joten se kyllä kestää maailmaa vastaa.

        ajaa kun vähänkään viitsii huolta pitää, eihän huoltamatta mikään auto pitkään kestä.
        Mersuni mittariin on jo kilometrejä kertynyt runsaat 600 tuhatta, eikä tarvitse öjynvaihdon välillä lisätä, vaihdan öljyt aina 10 tuhannen välein,samoin öljysuodattimen.


      • mersullakin kirjoitti:

        ajaa kun vähänkään viitsii huolta pitää, eihän huoltamatta mikään auto pitkään kestä.
        Mersuni mittariin on jo kilometrejä kertynyt runsaat 600 tuhatta, eikä tarvitse öjynvaihdon välillä lisätä, vaihdan öljyt aina 10 tuhannen välein,samoin öljysuodattimen.

        sanottiin etei köyhän kannata huonoa ostaa.

        Piti aikoinaan -77/78 vuodenvaihteessa vaihtaa neljä vuotta vanha 240D m-b uuteen "ihmedieseliin" vw- golf:n.

        Oli pakkaspäivä ja esittely auto seissyt ulkona jonkin aikaa.
        Käyntiinhän se kyllä hyrähti, mutta koelauta ja ratti tärisi moottorin kanssa samaa tahtia.
        Lenkin ajoin ja totesin, taidan pitää entisen, saa siittä ainakin ratista kiinni ilman auton sammuttamista.:))
        Myös pakkasella ko. auton kori nitisi ja natisi kovin.


    • minäpä.,.,.

      en myy :))

      • eikö totta!,;)

        Mullon melkein ferrari kanssa, sama valmistusmaa ja jos ei ihan hevoslogo nokallaan, niin lohikäärme kummiskin.


    • namisuku

      ...okei...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe