SILK ROAD online.

:_pelaaja_:

Kun omistaa rosvopuvun ja on liittyny rosvoihin nii mitä pitää tehä?Miten mä voin metsästää(hunter)?.Pitääkö mun tappaa toisii pelaajii jolla on se ihme lippu vai?


Kertokaa pliis joku.Oon 20lvl ja oon noob,enkä tiiä oikee paljoo.

10

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfhfg

      Eli otat oman rahtielukan ja menet tapporyöstämään lastia rahtaavia kauppiaita... (En tiedä tarkalleen mihin rosvon pitää lasti viedä, en koskaan pelannut rosmona)
      Voit varmaan arvata että rosmopelaajat eivät ole kovin suosittuja ;)

      Vain hunter-pelaajat metsästävät... rosvoja. (eli pysy kaukana)

      • :_pelaaja_:

        mutta onko ne lastia raahaavat kauppiaat pelaajii vai mitä ne on.mä tiiän kyl minne lasti pitää viedä mutta itse lkastin hankkiminen onkin hankalampaa,että voisko joku joka pelaa rosvona nii kertoo missä niitä lasteja on.(ei välttämättä tarvi olla rosvo)


      • joku...
        :_pelaaja_: kirjoitti:

        mutta onko ne lastia raahaavat kauppiaat pelaajii vai mitä ne on.mä tiiän kyl minne lasti pitää viedä mutta itse lkastin hankkiminen onkin hankalampaa,että voisko joku joka pelaa rosvona nii kertoo missä niitä lasteja on.(ei välttämättä tarvi olla rosvo)

        Jos on ostannu sen ihme merchant lipun nii eiks sit pidä viiä joku lasti jonnee,mut minne?.kertokaa joku mistä saa lastin ja minne ne pitää viiä.


      • asdm
        :_pelaaja_: kirjoitti:

        mutta onko ne lastia raahaavat kauppiaat pelaajii vai mitä ne on.mä tiiän kyl minne lasti pitää viedä mutta itse lkastin hankkiminen onkin hankalampaa,että voisko joku joka pelaa rosvona nii kertoo missä niitä lasteja on.(ei välttämättä tarvi olla rosvo)

        Siis pelaat rosona ja et tiedä mistä saisit lastin
        no kauppiaat ovat toisia pelaajia jotka vievät lastia ja saavat rahaa siittä .sinun pitää kytätä jossain paikkassa ja ootta että joku kauppias lähtee viemään lastia kaupungista toiseen no hyökkäät kauppiaaseen ja yrität voittaa (huom) melkein kaikilla kauppiallla on hunter eli suolejia joka suojaa rosvoilta matkan ajan hunter on myös nettipelaaja jos kauppias vie vain 1 tähden lastia niin et voi hyökätä häneen kun kauppias vie lastia
        hänen kimppuun hyökkää tietokone rosvoja.


      • :_pelaaja_:
        asdm kirjoitti:

        Siis pelaat rosona ja et tiedä mistä saisit lastin
        no kauppiaat ovat toisia pelaajia jotka vievät lastia ja saavat rahaa siittä .sinun pitää kytätä jossain paikkassa ja ootta että joku kauppias lähtee viemään lastia kaupungista toiseen no hyökkäät kauppiaaseen ja yrität voittaa (huom) melkein kaikilla kauppiallla on hunter eli suolejia joka suojaa rosvoilta matkan ajan hunter on myös nettipelaaja jos kauppias vie vain 1 tähden lastia niin et voi hyökätä häneen kun kauppias vie lastia
        hänen kimppuun hyökkää tietokone rosvoja.

        siis mun pitää oottaa et joku kauppias alkaa viemää lastia toiseen kaupunkii.mutta kun mä sen olen tappanu,nii otanks mä sen tiputtaman lastin talteen ja vien sen rosvopomolle?.ja saaks thief palkkaa tappamisest ja ryöstämisest?ja paljon se saa?


        mutta sitten kun onkin kauppias.haluun kysyy tän siks koska oon ollu joskus kauppias mut en oo osannu viiä mitää lastia ja mä saatan joskus alkaakii takas kauppiaaks,eli mistä kauppias saa oman lastinsa ja mihin se pitää viedä(laittakaa vastaus jompaa kumpaa tai molempii)ja et kuinka paljo kauppias saa palkkaa? kiitti jos vastasit kysymykseeni


      • sdfdfsdf
        :_pelaaja_: kirjoitti:

        siis mun pitää oottaa et joku kauppias alkaa viemää lastia toiseen kaupunkii.mutta kun mä sen olen tappanu,nii otanks mä sen tiputtaman lastin talteen ja vien sen rosvopomolle?.ja saaks thief palkkaa tappamisest ja ryöstämisest?ja paljon se saa?


        mutta sitten kun onkin kauppias.haluun kysyy tän siks koska oon ollu joskus kauppias mut en oo osannu viiä mitää lastia ja mä saatan joskus alkaakii takas kauppiaaks,eli mistä kauppias saa oman lastinsa ja mihin se pitää viedä(laittakaa vastaus jompaa kumpaa tai molempii)ja et kuinka paljo kauppias saa palkkaa? kiitti jos vastasit kysymykseeni

        Joka kaupungissa on joku merchant tms. (joku semmoinen partaukko jokatapauksessa) npc jolta voi ostaa silkkiä/nahkoja yms rahtitavaroita. (Pitää olla rahtielukka mukana ennenkuin ostaminen onnistuu.)

        Tämän jälkeen talsit toiseen kaupunkiin jonka merchantille voi myydä ostamasi kamat.

        Rahdin tähdet määräytyvät sen mukaan kuinka paljon lastia otat. Aluksi ehdottomasti pelkkiä 1 tähden kuormia!


      • :_pelaaja_:
        sdfdfsdf kirjoitti:

        Joka kaupungissa on joku merchant tms. (joku semmoinen partaukko jokatapauksessa) npc jolta voi ostaa silkkiä/nahkoja yms rahtitavaroita. (Pitää olla rahtielukka mukana ennenkuin ostaminen onnistuu.)

        Tämän jälkeen talsit toiseen kaupunkiin jonka merchantille voi myydä ostamasi kamat.

        Rahdin tähdet määräytyvät sen mukaan kuinka paljon lastia otat. Aluksi ehdottomasti pelkkiä 1 tähden kuormia!

        Mutta kuinka paljon palkkaa kauppias saa esim. 1 tähen kuormasta?kiitti jos vastasit.


    • KinKazuya

      Siis rosvopuvun saa rosvo kylästä jonne pääsee teleportilla. Tai aloituskylästä.. Kysytte joltain neuvoa kun pelasin noin vuosi sitten joten anteeksi kun en muista kadun nimeä tai osaa neuvoa sinne. Nainen kuitenkin telettää sut rosvokylään jos annat sille jtn 2-5k..
      Sitten Rosvon työ... Rosvo saa lastin tappamalla Merchanttaajia jotka kuljettvata tavaraa kaupungista toiseen.. Merchanttaaja = Pelaaja joka on pukenut tradettajan lipun joka tienaa rahaa kuljettamalla tavaraa pisteestä A pisteeseen B.. Hunter suojelee merchanttaajia ja saa siitä palkkaa.. Tottakai hunter suojelee tradettajia tappamalla rosvoja.. (Thief).. Rosvo ja Hunter voivat taistella keskenään mutta jos se on vain testausta kumpi on parempi suosittelen duelia..

    • Plomppu

      Moi!

      Elikkä Thiefin eli rosvon tehtävä on tappaa Huntereita (saattaa olla pikkusen hankalaa 20 tasosena), tai tradereita.

      Hunter:Eli Hunttereiden tappaminen on periaatteessa sama asia kun pvp, eli juoksentelet ympäri maita ja mantuja nii eiköhän sieltä joku Hunter löydy =).Hunttereihin voit hyökätä sen tasosta riippumatta.

      Trader: Eli traderit vie tavaraa paikasta A paikkaan B, mitä enemmän niillä on tavaraa hevosen/kamelin selässä sitä enemmän niillä, on niin sanottuja "tähtiä". Jos traderilla on 1 tähti niin et voi hyökätä siihen, joten on etsittävä trader jolla on 2-5 tähteä (yleensä hunter suojelemassa).Jos olet saanut tapettua traderin ja näät sen tavarat maassa sinun täytyy ottaa hevonen/kameli ja poimia tavarat kyytiin, seuraavaksi painat olikohan se joku "bandit return scroll" tai joku sen tapasen päälle ja odotat että Palaat thiefien kaupunkiin =). Myyt tavarat siellä olevalle ukkelille ja saat vähä Massia.

      Toivottavasti tosta nyt jottain apuva oli =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe