Olen uusien moniteholasien uusi käyttäjä.
Hämmästelen sitä että minun ns ajo ja tv katselulasien kenttä vaakasuorassa on niin
kapea.Kun esim katselee 26" tauluteeveetä
niin sivut jäävät suuttuisiksi.Eikö nykytekniikalla
saada koko lasien alue samaksi.
Alareunassa on sitten tämä lukulasi vahvuus,joka taas sitten sohvassa vaatii istumista kun tikku p ssa eli eipäs nojata.
moniteholasit
7
1728
Vastaukset
- olet käyttänyt
Kuinka kauan olet katellu uusilla monitehoillasi. Minulla meni pari viikkoa ennekuin pääsin niitten kaa kunnolla sinuiksi. Pian niihin tottuu ja itella aukes aivan uudet näkymät, kun ei tarvi enää esim. kaupassa tirkistellä tuotteiden päivämääriä ja tuoteselosteita .....
- Hyvät vai halvat?
Näkökeskuksen ja aivojen sopeutuminen moniteholinssien aiheuttamiin vääristymiin on hyvin yksilöllistä. Hommaa käyttäjän kannalta helpottaa se että linssit ovat asennettu valmistajan antamien ohjeiden mukaan. Valitettavan usein reunahionta ja asennukset tehdään hieman "sinne päin". Se ei toimi . Asennuksen tulee olla jus´t eikä melkein. On mielestäni käsittämätöntä että nettihankintana, itse tussilla silmänkohta merkillä töherrettynä käyttäjäkunta edes kykenee laseillaan toimimaan???
Toinen tärkeä pointti on linssien laatu.
Ostitko Hyvät vai halvat ?
Itse olen käyttänyt molempia, ja väitän että tyytyväinen asiakas on hankalin asiakas. Hän tietää kuinka hyvät moniteholinssit voivatkaan olla...- rolle14
Ostin Specsaversin,maksoivat 225 e,ja toiminta eli
juuri tämä kohdistus tapahtui ruuhkaisessa avo-
myymälässä tussilla,jäi silloin jo vähän epäily
hutiloimisestä.Valitus 3 viikon jälkeen.
"VASTAUS:näihin pitäisi tottua."
Miten tottuu siihen että kenttä on suttuinen sivuista kun ilman laseja kenttä on tasainen,joko
epäselvä tai selvä. - selvisi
rolle14 kirjoitti:
Miten tottuu siihen että kenttä on suttuinen sivuista kun ilman laseja kenttä on tasainen,joko
epäselvä tai selvä.eli ostit ne halvat monitehot... moniteholinsseissä on suuria eroja, mitä halvemmat niin sitä huonompi optiikka (eli siis katselualueet on kapeat ja sivualueet vääristävät). Sama asia kuin vertaisi ladaa ja mersua, lada on halvempi ja molemmilla pääsee paikasta a paikkaan b. Mutta miksi se mersu on kalliimpi?
- Hyvät vai halvat
rolle14 kirjoitti:
epäselvä tai selvä.Valitettavaa että kävi näin. Surullisinta on se mikäli Specsavers tyyppiset halpaketjut kykenevät höynäyttämään tämän pienen kansan. Vanhaa linssiteknologiaa myydään edullisesti ja annetaan ymmärtää että tuote on ensiluokkaista.
Ämpärimuovista puristettuja kehyksiä "handmade" tuotteina. On muistettava ettei kaikki mikä kiiltää ole kultaa.
Liikeidea halpasilmälasien osalta on onnistunut maissa joissa populaatiota on liki 80milj. Asiakasvirrat ovat niin suuria. Mikäli yksi pettyy, seuraava repii jo ovenkahvaa suuren säästön toivossa...
- Norjassa sekä Ruotsissa kuluttajat ovat olleet kriittisiä ja liikeidea tällä Brittihäiriköllä on tökkinyt pahasti.
Toivotaan että Suomalaiset ymmärtävät asian myös. Silmälasit ovat pitkäaikainen kulutushyödyke. Laatuun kannattaa panostaa. - halvat voi olla hyvät
Hyvät vai halvat kirjoitti:
Valitettavaa että kävi näin. Surullisinta on se mikäli Specsavers tyyppiset halpaketjut kykenevät höynäyttämään tämän pienen kansan. Vanhaa linssiteknologiaa myydään edullisesti ja annetaan ymmärtää että tuote on ensiluokkaista.
Ämpärimuovista puristettuja kehyksiä "handmade" tuotteina. On muistettava ettei kaikki mikä kiiltää ole kultaa.
Liikeidea halpasilmälasien osalta on onnistunut maissa joissa populaatiota on liki 80milj. Asiakasvirrat ovat niin suuria. Mikäli yksi pettyy, seuraava repii jo ovenkahvaa suuren säästön toivossa...
- Norjassa sekä Ruotsissa kuluttajat ovat olleet kriittisiä ja liikeidea tällä Brittihäiriköllä on tökkinyt pahasti.
Toivotaan että Suomalaiset ymmärtävät asian myös. Silmälasit ovat pitkäaikainen kulutushyödyke. Laatuun kannattaa panostaa.Minä ostin instrusta monitehot ja ne maksoi 824 euroa ja olivat hankalat pitää. Käytin niitä monta kertaa siellä optikolla ja se sanoi vaan , että pitää totutella. En voinut katsoa niillä kunnolla kuin eteenpäin. Jos vähänki yritin sivulle katsoa niin en nähny kunnolla. No päissään sitte hukkasin ne ja menin sen silmälasireseptin kaa Specsaversiin ja sieltä sain kunnon lasit. Yli 300 maskoivat ja nyt näen kunnolla. Niissä Instrun laseissa oli jotai pielessä, mutta kun ovat hukassa niin en voi todistaa mitään. Harmi. Ja tää silmälasiresepti oli oikein silmälääkärin kirjoittama.
- kahdet....
halvat voi olla hyvät kirjoitti:
Minä ostin instrusta monitehot ja ne maksoi 824 euroa ja olivat hankalat pitää. Käytin niitä monta kertaa siellä optikolla ja se sanoi vaan , että pitää totutella. En voinut katsoa niillä kunnolla kuin eteenpäin. Jos vähänki yritin sivulle katsoa niin en nähny kunnolla. No päissään sitte hukkasin ne ja menin sen silmälasireseptin kaa Specsaversiin ja sieltä sain kunnon lasit. Yli 300 maskoivat ja nyt näen kunnolla. Niissä Instrun laseissa oli jotai pielessä, mutta kun ovat hukassa niin en voi todistaa mitään. Harmi. Ja tää silmälasiresepti oli oikein silmälääkärin kirjoittama.
Olen ostanut kahdet moniteholasit ja en opi niillä katselemaan. Meni paljon rahaa hukkaan. Nyt minulla on erikseen kauko- ja lukulasit.
näillä pärjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995