Rakastan Tuoksujen maailmaa=D
Ihania Tuoksuvesiä, voiteita, saippuoita, talkkeja, suihkugeelejä jne ym.
Minulle itselleni tällä hetkellä ovat rakkaita Tuoksuvedet Eden ja Anais Anais:)
Kirjoitin tällä hetkellä, koska minulla tuoksut vaihtelevat koko ajan.
Elämän Tuoksuista ihanimpia ovat minulle: Puhtaan syötetyn vauvan tuoksu, koiranpennun pään tuoksu, Mieheni tuoksu kun hän tulee puhtaana suihkusta tai saunasta, kahvintuoksu (nuotiolla), ilma sateen jälkeen, tuore laku salmiakki toffee ja suklaa, puhdas Rakastelun tuoksu...näitä on vaikka kuinka=)
Mikä on Sinulle Rakas ja Mieleinen tuoksu?=)
Tuoksutpa Tosi Hyvälle=)
77
2102
Vastaukset
- muistat
Tuoksulla on tarkka muisti. Tuoksumuisti.
- namisuku
...paikkansa, monesta kivasta ja vahemmän kivasta
hetkestä voi jäädä tietty tuoksu mieleen.
Pitkäksikin aikaa joskus jopa loppuelämäksi=)
- minäkin tuoksuista
tykkään. Ne on tytöillä mukavia, haisevat kivoilta. Kyllä minäkin välillä töherrän partaani jotain, "että olisin edes jotenkin kiihottava". Vaimo vaan sitä mieltä, että ei tuoksu kuin kainalohiki.
Varsinainen päsmäri. Ei suostu edes viereen, ellen ensin suihkuun. Kerran sain komennon saunaankin, erehdyin ovessa. Se olikin naisten sauna eikä viereinen miesten. Oli minulla vielä uikkarit jalassa, mutta alkoivat ihmettelemään, onpa karvainen ja ihan lauta naiseksi.
Ulos vain ja toiselle, sinne "tissittömien" puolelle.- namisuku
...Miehetkin tuoksuista pitävät;)
Vaimokkeet tuppaavat välillä "kiukutella" ja ajaa mies"polonsa" "jatkuvasti" pesulle..heh..
Siihen vastataan sitten, justhan mä viime viikolla kävin ja vaihdoin kalsaritkin..no ei...
- HTZA
Kun olet vihtonut lemmikkisi kunnolla ja hän kipaisee uimaan on mukava laskeutua, sillä aikaa, ylälauteelle pitkäkseen, heittää lisää löylyä ja kuunnella tunnelmaa nenällään. On se vaan niin hieno tuoksu.
- namisuku
...tunnelmaa nenällään, mukavasti sanottu=)
Sinun tunnelmasi tuoksui tänne asti... - HTZA
namisuku kirjoitti:
...tunnelmaa nenällään, mukavasti sanottu=)
Sinun tunnelmasi tuoksui tänne asti...Saunan jälkeen vähän grillaamista, halaamista, suukottelua, mitä niitä nyt sitten olikaan.
Neito juoksee ulkohuusiin, panet pitkäksesi sänkyyn, se tunne tulee nenääsi silloinkin, aamulla kun kaunotar nousee keittämään kahvia ja sinä jäät vielä loikoilemaan se on siellä vieläkin!!!
Juodessasi kahvia, tyllerö toisella puolella pöytää, ei tarvitse edes katsoa häntä.Siellä se tuoksu on, aamukahvin seassa.
Outoa? Eikö olekin? - namisuku
HTZA kirjoitti:
Saunan jälkeen vähän grillaamista, halaamista, suukottelua, mitä niitä nyt sitten olikaan.
Neito juoksee ulkohuusiin, panet pitkäksesi sänkyyn, se tunne tulee nenääsi silloinkin, aamulla kun kaunotar nousee keittämään kahvia ja sinä jäät vielä loikoilemaan se on siellä vieläkin!!!
Juodessasi kahvia, tyllerö toisella puolella pöytää, ei tarvitse edes katsoa häntä.Siellä se tuoksu on, aamukahvin seassa.
Outoa? Eikö olekin?...yläkertaan, tuoksulla on voimakas muisti=)
- HTZA
namisuku kirjoitti:
...yläkertaan, tuoksulla on voimakas muisti=)
Jatketaanko?
- namisuku
HTZA kirjoitti:
Jatketaanko?
...jatketaan, mutta et syö heti:/ Pureskele ainakin kunnolla:)
- HTZA
namisuku kirjoitti:
Jos, kerta, noin lyhyesti vastaat minun syvämietteisiin ajatuksiini, niin pureskelen, kauankin.....
:) - HTZA
namisuku kirjoitti:
eli teininä, meiltä molemmilta nyrjähti jalka, otin hänet syliini siinä soisella rannalla ja jalkani upposi, minihame vaan heilahti kun hän putosi käsivarsiltani...
jatkuu, tarvittaessa, seuraavassa numerossa.. - tuoksui
HTZA kirjoitti:
Jos, kerta, noin lyhyesti vastaat minun syvämietteisiin ajatuksiini, niin pureskelen, kauankin.....
:)leikkaussali ja sairaalantuoksu viereisessä huoneessa kuulu uuden elämän huuto.Saatoin ihan tuntea vastasyntyneen vauvan tuoksun.Juuri leikattu nurmikko maan tuoksu.valkoipulin tuoksu.puhtaiden petivaatteiden tuoksu.
- HTZA
tuoksui kirjoitti:
leikkaussali ja sairaalantuoksu viereisessä huoneessa kuulu uuden elämän huuto.Saatoin ihan tuntea vastasyntyneen vauvan tuoksun.Juuri leikattu nurmikko maan tuoksu.valkoipulin tuoksu.puhtaiden petivaatteiden tuoksu.
lyödäkseen, huonojen elintapojen vuoksi saamani "flimmerin", takaisin rytmiin,muistan lörpötelleeni henkilökunnalle ihan "tajuttomasti".
Jatkoin samaa suunsoittoa kunnes hoitsut sanoivat että homma on tehty. Siinä sitten, kerrankin, hiljenin, kun he nauroivat minulle.
Että oli kauheeta!
Matkalla takaisin, heidän työntäesään sänkyä, osastolle, sain paljon tuoksuja takaisin elämästä. Tuttuja tosin, kaikki. - Suttura
HTZA kirjoitti:
Saunan jälkeen vähän grillaamista, halaamista, suukottelua, mitä niitä nyt sitten olikaan.
Outoa? Eikö olekin?...jos et ole niistänyt nenääsi. :)
- namisuku
tuoksui kirjoitti:
leikkaussali ja sairaalantuoksu viereisessä huoneessa kuulu uuden elämän huuto.Saatoin ihan tuntea vastasyntyneen vauvan tuoksun.Juuri leikattu nurmikko maan tuoksu.valkoipulin tuoksu.puhtaiden petivaatteiden tuoksu.
...maailma on monimuotoisen valtava=)
Ulkona kuivattu pyykki auringonpaisteessa..
Mäntysuovalla pestyt matot kesäpäivänä...
Mainitsemasi ihana tuoksu, puhtaat raikkaat petivaatteet..nam - namisuku
HTZA kirjoitti:
lyödäkseen, huonojen elintapojen vuoksi saamani "flimmerin", takaisin rytmiin,muistan lörpötelleeni henkilökunnalle ihan "tajuttomasti".
Jatkoin samaa suunsoittoa kunnes hoitsut sanoivat että homma on tehty. Siinä sitten, kerrankin, hiljenin, kun he nauroivat minulle.
Että oli kauheeta!
Matkalla takaisin, heidän työntäesään sänkyä, osastolle, sain paljon tuoksuja takaisin elämästä. Tuttuja tosin, kaikki...tuoksut vetävät joskus kiinni elämään, vaikka syvistä syövereistä=)
Oletko ajatellut tai ehkä jo kirjoitellutkin kolumneja lehtiin tai johonkin? Meinaan, on niin näppärää sinun "kynän"käyttösi=) - namisuku
HTZA kirjoitti:
eli teininä, meiltä molemmilta nyrjähti jalka, otin hänet syliini siinä soisella rannalla ja jalkani upposi, minihame vaan heilahti kun hän putosi käsivarsiltani...
jatkuu, tarvittaessa, seuraavassa numerossa.....ihmeessä, mielenkiintoista:)
- HTZA
namisuku kirjoitti:
..tuoksut vetävät joskus kiinni elämään, vaikka syvistä syövereistä=)
Oletko ajatellut tai ehkä jo kirjoitellutkin kolumneja lehtiin tai johonkin? Meinaan, on niin näppärää sinun "kynän"käyttösi=)melkein kaikki aineeni luettiin tai jouduin itse lukemaan muille. :)
Kirjoitan edelleen siellä sun täällä, ihan asiaakin. Olen ollut vetämässäkin joitakin lehtiä, vaikka se ei ole ammattini, harrastus vain.
Kiitos. - HTZA
namisuku kirjoitti:
...ihmeessä, mielenkiintoista:)
pitäen jalkansa siveästi yhdessä ei hän voinut vaikuttaa asiaan ollenkaan, vaan kaunis nilkka uppoutui muinaisen puun, suossa kivettyneen, juuren alle ja vääntyi.
Nenäni murskatessa neitseellisen Rahkasammalpinnan ja suuni kurlaten suohon varoitusta: "Varo!", tunsin toisen juurakon oman jalkani ympärillä. Sekin oli kivettynyt ja peräänantamaton. Kipu sai minut vetäisemään kiivaasti henkeä.
Suon tuoksu ja maku pureutui lähtemättömästi mieleeni.
Sieltä sitten laahustimme kotiin kuin ne kaksi rampaa sotilasta siinä kuuluisassa maalauksessa.
Kädet, suloisesti, toistemme ympärillä. - namisuku
HTZA kirjoitti:
melkein kaikki aineeni luettiin tai jouduin itse lukemaan muille. :)
Kirjoitan edelleen siellä sun täällä, ihan asiaakin. Olen ollut vetämässäkin joitakin lehtiä, vaikka se ei ole ammattini, harrastus vain.
Kiitos....vaan:)
Ajattelin vielä että jostain kynä saa käskynsä..;) - namisuku
HTZA kirjoitti:
pitäen jalkansa siveästi yhdessä ei hän voinut vaikuttaa asiaan ollenkaan, vaan kaunis nilkka uppoutui muinaisen puun, suossa kivettyneen, juuren alle ja vääntyi.
Nenäni murskatessa neitseellisen Rahkasammalpinnan ja suuni kurlaten suohon varoitusta: "Varo!", tunsin toisen juurakon oman jalkani ympärillä. Sekin oli kivettynyt ja peräänantamaton. Kipu sai minut vetäisemään kiivaasti henkeä.
Suon tuoksu ja maku pureutui lähtemättömästi mieleeni.
Sieltä sitten laahustimme kotiin kuin ne kaksi rampaa sotilasta siinä kuuluisassa maalauksessa.
Kädet, suloisesti, toistemme ympärillä...ihankuin Stephen king..nauraa..
- HTZA
namisuku kirjoitti:
..ihankuin Stephen king..nauraa..
Jostain kai hänkin on oppinsa saanut?
Muuten, tapahtuma on ihan tosi, niin kuin muutkin juttuni, sinulle sitä vähän "dramatisoin", sinä kun tunnut pitävän kivoista tarinoista.
Saatanpa edetä tästä esi-aikuistarinoihin, ja siitäkin eteenpäin jos jaksat vielä lukea? - HTZA
HTZA kirjoitti:
Jostain kai hänkin on oppinsa saanut?
Muuten, tapahtuma on ihan tosi, niin kuin muutkin juttuni, sinulle sitä vähän "dramatisoin", sinä kun tunnut pitävän kivoista tarinoista.
Saatanpa edetä tästä esi-aikuistarinoihin, ja siitäkin eteenpäin jos jaksat vielä lukea?Tien teossa oli ammuttu kalliota.
Kiven murtuessa oli siihen lohjennut aika syvä kolo, siihen, toisiinsa tiiviisti nojautuneet ihmiset eivät näkyneet tielle.
Kova oli kovaa vasten.... - HTZA
Suttura kirjoitti:
...jos et ole niistänyt nenääsi. :)
Sinä romanttinen hupsu!
Siitä alkaen olen säästänyt kaikki takit ja puserot.
Enkä koskaan tule pesettämään niiden vasenta hihaa.... - namisuku
HTZA kirjoitti:
Tien teossa oli ammuttu kalliota.
Kiven murtuessa oli siihen lohjennut aika syvä kolo, siihen, toisiinsa tiiviisti nojautuneet ihmiset eivät näkyneet tielle.
Kova oli kovaa vasten.......ja haluan, kuulla lopunkin=P
(kipittää iltapuhteisiin)
Palailee tähän TuoksuvesiGalleriaan myöhemmällä:) - Suttura
HTZA kirjoitti:
Sinä romanttinen hupsu!
Siitä alkaen olen säästänyt kaikki takit ja puserot.
Enkä koskaan tule pesettämään niiden vasenta hihaa....Hanki nenäliina, niin ei tarvitse hihaan niistää!
:)) - HTZA
Suttura kirjoitti:
Hanki nenäliina, niin ei tarvitse hihaan niistää!
:))käy usein niin että takki on, aluksi, päällä vaan nenäliina unohtuu aina tai sitten se sotkeutuu luksusbaarien luottokorttikuittien sekaan ja joutuu roskiin.
Takki ei katoa niin helposti. Pusero kyllä joskus... - HTZA
namisuku kirjoitti:
...ja haluan, kuulla lopunkin=P
(kipittää iltapuhteisiin)
Palailee tähän TuoksuvesiGalleriaan myöhemmällä:)Tien teossa oli ammuttu kalliota.
Kova oli kovaa vasten....
Arkana hamuilivat kädet, arkana pälyilivät silmät,toiset toivoen löytävänsä, toiset peläten näkevänsä.
Korvat herkkinä etsivä löysi, tunteet herkkinä unohtui kaikki.
Musta kieleke oli saavuttanut hetkensä, se tuntui paisuvan, sen kärki koveni, se melkein tuntui työntyvän ikikalliosta ulos, ja se osui maaliinsa!!
"Kulta", henkäisi neito, "Mitä nyt?" huohotti urho.
"Minä en voi, tässä, selkään sattuu".
Hitain, nilkoissa estävin housuin, askelin, pari nilkutti kuin "Hattivatit", kallion toiselle puolelle missä avautui järven rantaan laskeva nurmi, niin uusi ja neitseellinen, kun heitä varten luotu.
Pää järvestä poispäin yhtyivät nuoret, katsoi mustasta vedestä "Näkki".
Sen silmät ennustivat pahaa, ne ennustivat avoliittoa.
Hyvästä olosta lörpöttelevä neito häiritsi hiukan pojan mietteitä, mutta vain vähän. Hänen ajatuksensa olivat jo kääntyneet "Näkin" hallitsemalle järvelle. Sen mustiin syvänteisiin.
"Kunhan teen tuolle lapsen, saan rauhassa ottaa sen suuren hauen".
- HTZA
ja minut taas diskataan.
Mutta vanhuuttaan ammutun pystykorvan nahasta tehdyt rukkasetkin haisevat oudolta märkinä.
Ja totta se on. Vaikka kuinka kiukutellaan.
On sekin koira ollut jollekin, jotenkin läheinen.- Mikä meteli
tuosta syntyisi?
Rukkaset , viimeinen palvelus isännälle, arvokkaat ja muistikuvia sisältäneet. - HTZA
Mikä meteli kirjoitti:
tuosta syntyisi?
Rukkaset , viimeinen palvelus isännälle, arvokkaat ja muistikuvia sisältäneet.minulla on turhanpäiväinen mutta tärkeä tapa panna "porukka ruotuun", kaikki eivät sitä kertakaikkiaan kestä.
- ei kiellä
HTZA kirjoitti:
minulla on turhanpäiväinen mutta tärkeä tapa panna "porukka ruotuun", kaikki eivät sitä kertakaikkiaan kestä.
liikoja luulemasta.
- HTZA
ei kiellä kirjoitti:
liikoja luulemasta.
Ja paljon enemmän kun täällä.
- tai älä.
HTZA kirjoitti:
Ja paljon enemmän kun täällä.
Minäkin olen lukenut lukemattomia kirjoja.
- HTZA
tai älä. kirjoitti:
Minäkin olen lukenut lukemattomia kirjoja.
Vaikka olet paljon lukenut? Minun juttujani?
- namisuku
...ulolta (vanha sanonta) märästä koirasta.
Eikä tervitse olla edes vanha tai kuollut.
Tiedä sitten lähtisinkö tekemään kuolleesta koirastani rukkasia..:(
- Pirre*
en raahtisi pestä vaatteitakaan siitä.
Toinen on metsätyön, - pihkan ja tuoreen kaadetun puun tuoksu..ne on niitä oikeita tuoksuja..- HTZA
Helsinkiläinen partavesi ajaa saman asian.
Dieselbussien ja Versace:n yhdistelmä on, parin kaverini mielestä vastustamaton. - Pirre*
HTZA kirjoitti:
Dieselbussien ja Versace:n yhdistelmä on, parin kaverini mielestä vastustamaton.tuoksuista, en käryistä..:)
- Suttura
HTZA kirjoitti:
Dieselbussien ja Versace:n yhdistelmä on, parin kaverini mielestä vastustamaton.Versacea keikkabussissa? Jäk!
- HTZA
Pirre* kirjoitti:
tuoksuista, en käryistä..:)
alkaen olen Stadissa asunut, 1969 alkaen käynyt perhokalassa pitkin pohjois-Scandinaviaa.
Tervaksen tuoksut, hikisen Nylon-pusakan riekaleilla olen sytyttänyt nuotion. Paistanut "Trangialla" kummallisia Norjan kaloja, jotka jäivät kyllä syömättä.
Mökillä tehnyt outoja komposteja, pessyt lattian takan ja uunin edestä kummallisilla aineilla.
Käryjä on kertynyt.
Kaikki haisevat elämältä. - HTZA
Suttura kirjoitti:
Versacea keikkabussissa? Jäk!
Kaunis tyttö "Kaivon" edessä, tuoksuu diesel bussille ja Versace; lle.
- Pirre*
HTZA kirjoitti:
alkaen olen Stadissa asunut, 1969 alkaen käynyt perhokalassa pitkin pohjois-Scandinaviaa.
Tervaksen tuoksut, hikisen Nylon-pusakan riekaleilla olen sytyttänyt nuotion. Paistanut "Trangialla" kummallisia Norjan kaloja, jotka jäivät kyllä syömättä.
Mökillä tehnyt outoja komposteja, pessyt lattian takan ja uunin edestä kummallisilla aineilla.
Käryjä on kertynyt.
Kaikki haisevat elämältä.Tonttusaippua, sekin tuoksuu..öitä nyt.
- Suttura
HTZA kirjoitti:
Kaunis tyttö "Kaivon" edessä, tuoksuu diesel bussille ja Versace; lle.
...kun oon, mikä on "kaivo"?
- namisuku
..kun näistä tuoksuista olemme kirjoitelleet, on yllättävän paljon sellaisia tuoksuja joista useat pitävät:)
Jep, pihka, terva ja kaadettu puu:) - namisuku
HTZA kirjoitti:
Dieselbussien ja Versace:n yhdistelmä on, parin kaverini mielestä vastustamaton...ihan jees..joskus oli miehillä mennen ja old spice..Farenheit..nyt tommy..escadan magnetism tosi ihana ja vinkiksi pukinkonttiin miehelle, lacoste, diorin homme...
- namisuku
HTZA kirjoitti:
Käryjä on kertynyt.
Kaikki haisevat elämältä....sinun textistä perhokalastuksen? En ole kokeillut mutta joskus kokeilen:)
Olen muuten Hullu Onkija..heh..
Kala valmiina ruokana tuoksuu herkulliselle.nami.
Kuten sitruuna ja tilli ynnä yrtit:) - tunkiokin
namisuku kirjoitti:
..kun näistä tuoksuista olemme kirjoitelleet, on yllättävän paljon sellaisia tuoksuja joista useat pitävät:)
Jep, pihka, terva ja kaadettu puu:)Ja vain sinä pidät naimisen tuoksusta!
- namisuku
tunkiokin kirjoitti:
Ja vain sinä pidät naimisen tuoksusta!
...tuoksussa (tuoksuissa) on eroa;)
Ihana, Puhdas Rakastelu Tuoksuu Tosi Hyvältä, Kiihoittaa, ettenkö sanoisi...vai?
Mielestäni tunkio Haisee:/ - HTZA
namisuku kirjoitti:
...sinun textistä perhokalastuksen? En ole kokeillut mutta joskus kokeilen:)
Olen muuten Hullu Onkija..heh..
Kala valmiina ruokana tuoksuu herkulliselle.nami.
Kuten sitruuna ja tilli ynnä yrtit:)Graavaapa joku kerta pala lohta siten että Tillin sijasta laitat ohuita Purjosipulirenkaita.
Kerro miltä maistui. - HTZA
namisuku kirjoitti:
...tuoksussa (tuoksuissa) on eroa;)
Ihana, Puhdas Rakastelu Tuoksuu Tosi Hyvältä, Kiihoittaa, ettenkö sanoisi...vai?
Mielestäni tunkio Haisee:/Nuorehko, jäntevä, sopivan kokoinen tunkio-kastemato tuoksuu hyvälle kosteassa tunkiossa.
Vanha, kalpea, veltohko savimato, kuivassa onkalossa taas ei tuoksu oikein miltään.
:)
Itsestään selvää on, tietysti, kumpi enemmän houkuttelee mehevää saalista. - namisuku
HTZA kirjoitti:
Graavaapa joku kerta pala lohta siten että Tillin sijasta laitat ohuita Purjosipulirenkaita.
Kerro miltä maistui....kokeillut sitä sun tätä, mutta tillin aromi mielyttää veri mats:)
Graaville olen aiVan Myyty..Njami
- eloveenatar
Hajuveteni,Diorin Coco Mademoiselle,puhtaat pyykit,mäntysuopa,kevään vihreät lehdet,valkosipuliruoat,koiranpennun ja vauvan tuoksu,ruusu,vanilja,kardemumma,kahvi jne.
Eilen oli pakko ostaa ihania saippuoita,ihan vaan ihanien tuoksujen mukaan.
Voi-niitä on niin paljon!- maissi55
paljon,
pienet vauvat, puhdas iho, aamukahvi, kevät, metsä, suo, pulla, uuniruuat, ulkona kuivatut pyykit, tilli, sitruuna, vanilja, pihka, terva, juhannusruusu, kielo, vaahtera kukkiessaan jne
ja tietysti oma hajuveteni, vaihtuu mielialan ja tunnelman mukaan - namisuku
..tuoksujen maailmassa...valitettavasti myös hajujen:(
Onko coco mielestäsi tumman vai vaalean tuoksu?
Esim. opium ja poison ovat tummille? - namisuku
maissi55 kirjoitti:
paljon,
pienet vauvat, puhdas iho, aamukahvi, kevät, metsä, suo, pulla, uuniruuat, ulkona kuivatut pyykit, tilli, sitruuna, vanilja, pihka, terva, juhannusruusu, kielo, vaahtera kukkiessaan jne
ja tietysti oma hajuveteni, vaihtuu mielialan ja tunnelman mukaan...mitä hajuvesiä?:)
- vahvoja
namisuku kirjoitti:
..tuoksujen maailmassa...valitettavasti myös hajujen:(
Onko coco mielestäsi tumman vai vaalean tuoksu?
Esim. opium ja poison ovat tummille?Hajuveden tuoksuja enää saan pään kipeeks niistä jotain tosi mietoo.Nenäni on niin herkkä tuoksuille et töissäkin oon saanun nimen p-haistaja.
- namisuku
vahvoja kirjoitti:
Hajuveden tuoksuja enää saan pään kipeeks niistä jotain tosi mietoo.Nenäni on niin herkkä tuoksuille et töissäkin oon saanun nimen p-haistaja.
...olen ollut "ikäni" vahvoille tuoksuille "allerginen", ja tuntuu että vahvistuu vaan ajan myötä:(
Varsinkin josku joukkoliikenteen dösissä ja metrossa jos jollakin on tosi vahvaa tuoksua tulee pää kipeäksi ja huono olo:/
Ilman tuoksuja en osaa olla, joten käytän "miedompia":) - maissi55
namisuku kirjoitti:
...mitä hajuvesiä?:)
Nina Riccin Air du Temps on kulkenut mukana melkein koko elämäni
Escadan Signature sopii myös ihoni tuoksun,
Jackspot niin ja olen Rosamorin suurkuluttaja:) - namisuku
maissi55 kirjoitti:
Nina Riccin Air du Temps on kulkenut mukana melkein koko elämäni
Escadan Signature sopii myös ihoni tuoksun,
Jackspot niin ja olen Rosamorin suurkuluttaja:)...sanoit taikasanan "ihoni" tuoksuun, jokainen iho reagoi eri tavalla eri hajusteisiin:) Jos lähden valitsemaan tuoksuvettä itselleni, koitan pidättäytyä vain parissa-kolmessa tuoksunäytteessä:/
Vaikka se on välillä tosi vaikeeta:(
Rosamor on minulle vieras, onko mieto tuoksu?
Joskus oli myös Caleshe(Hermeksen) kuten myös madame Rochas kovia sanoja:) En tiedä kirjoitinko oikein:/ mutta souvat.
Nuorena tyttönä käytin Vivanttea, aivan ihana, lopetettu Bernerin tuote.grrr.. Raikas ja puhdas, pitäisi saada uudestaan markkinoille=))
Venäläiset parfyymit tuoksuvat mielestäni ummehtuneelle, ne ei vaan iske:/ - HTZA
maissi55 kirjoitti:
paljon,
ja tietysti oma hajuveteni, vaihtuu mielialan ja tunnelman mukaanNiin minunkin hajuveteni.
;) - maissi55
HTZA kirjoitti:
Niin minunkin hajuveteni.
;)...sinun hajuvetesi tuoksu
...siihenkin olen rakastunut
;) - maissi55
namisuku kirjoitti:
...sanoit taikasanan "ihoni" tuoksuun, jokainen iho reagoi eri tavalla eri hajusteisiin:) Jos lähden valitsemaan tuoksuvettä itselleni, koitan pidättäytyä vain parissa-kolmessa tuoksunäytteessä:/
Vaikka se on välillä tosi vaikeeta:(
Rosamor on minulle vieras, onko mieto tuoksu?
Joskus oli myös Caleshe(Hermeksen) kuten myös madame Rochas kovia sanoja:) En tiedä kirjoitinko oikein:/ mutta souvat.
Nuorena tyttönä käytin Vivanttea, aivan ihana, lopetettu Bernerin tuote.grrr.. Raikas ja puhdas, pitäisi saada uudestaan markkinoille=))
Venäläiset parfyymit tuoksuvat mielestäni ummehtuneelle, ne ei vaan iske:/...Rosamor on mieto ja ei edes mikään kallis tuoksu.
Jokaisen iho tosiaankin reagoi ihan eri tavalla tuoksuihin. Käytin kerran erästä tuoksua, joka ihollani muuttui tupakansavulle, tosin en itse sitä huomannut, mutta kuulin huomautuksia, että oletko...
Matkoilla sorrun useasti hajuvesiin, en kansainvälisiin merkkeihin vaan ihan paikallisiin ja ostan niitä jopa ihan kauniin pullon vuoksi.
Ne tuoksut voivat olla hyvinkin voimakkaita ja erikoisia, ettei niitä osaa edes käyttää. - namisuku
maissi55 kirjoitti:
...Rosamor on mieto ja ei edes mikään kallis tuoksu.
Jokaisen iho tosiaankin reagoi ihan eri tavalla tuoksuihin. Käytin kerran erästä tuoksua, joka ihollani muuttui tupakansavulle, tosin en itse sitä huomannut, mutta kuulin huomautuksia, että oletko...
Matkoilla sorrun useasti hajuvesiin, en kansainvälisiin merkkeihin vaan ihan paikallisiin ja ostan niitä jopa ihan kauniin pullon vuoksi.
Ne tuoksut voivat olla hyvinkin voimakkaita ja erikoisia, ettei niitä osaa edes käyttää....Sinulle:)
Minullakin on joskus taipumus ostaa hajuvesiä kauniiden pullojen vuoksi:)
Harmittaa kun kaikki kalliit pullot ovat kertakäyttöpulloja:/
- tuoksuu
En tiijä kun kunnon tervaspuun tuoksu.Se vaekuttaa ihan herkistävästi keskushermostoon asti.
Suap syvämmen sykkimmään rauhallisemmin ja mielen savunlaella leijummaan.- namisuku
.. ollut koskaan tervan valutuspaikalla:/
Tervan tuoksu on kyllä muuten tuttu:) - jartsev
Kyllä tervaspuun tuoksu, nuotion sauhu, juuri keitetty pannukahvi ja suopursu tuovat mieleeni rauhallisen metsälammen leiri-illan ystävän kanssa:) Vautsi! kuinka upeaa!
- Pirre*
namisuku kirjoitti:
.. ollut koskaan tervan valutuspaikalla:/
Tervan tuoksu on kyllä muuten tuttu:)haistellut koskaan tervaslastua, eli sellaisesta tervaksisesta puusta vuoltua puusiivua?
- namisuku
Pirre* kirjoitti:
haistellut koskaan tervaslastua, eli sellaisesta tervaksisesta puusta vuoltua puusiivua?
...jossain maalla nuorena..muistaisin mökillä pälkäneellä:)
- Pirre*
namisuku kirjoitti:
...jossain maalla nuorena..muistaisin mökillä pälkäneellä:)
hyvälle, ei meinaa raahtia polttaakaan niitä..:)
- Tulipupu
jartsev kirjoitti:
Kyllä tervaspuun tuoksu, nuotion sauhu, juuri keitetty pannukahvi ja suopursu tuovat mieleeni rauhallisen metsälammen leiri-illan ystävän kanssa:) Vautsi! kuinka upeaa!
pienessä kipossa esim ikkunalaudalla on hyvä hajunsyöjä. Opin sen syöpäsairaalassa ja terminaalipotilaiden hoidossa.
- namisuku
Tulipupu kirjoitti:
pienessä kipossa esim ikkunalaudalla on hyvä hajunsyöjä. Opin sen syöpäsairaalassa ja terminaalipotilaiden hoidossa.
Oikeassa=)
- Luonnollisinta
"Elämän Tuoksuista ihanimpia ovat minulle: Puhtaan syötetyn vauvan tuoksu, koiranpennun pään tuoksu, Mieheni tuoksu kun hän tulee puhtaana suihkusta tai saunasta, kahvintuoksu (nuotiolla), ilma sateen jälkeen, tuore laku salmiakki toffee ja suklaa, puhdas Rakastelun tuoksu...näitä on vaikka kuinka=)"
Tuossahan totuus jo tulikin, luonnolliset tuoksut ilman keinotekoisia hajusteita ovat miellyttävimpiä. Lapsuudesta jäänyt hajumuistiin keväinen kylvöpelto, jossa runsaasti talvella levitettyä karjan lantaa, sitä kaipaan.- namisuku
...siihen keväisen kyntöpellon tuoksuun sisältyy Sinulle paljon jotakin Todella Kaunista ja Rakasta;)
Itse en pidä lannan tuoksusta:/
- Anonyymi
Tuoksu tullut käsissä napin tuoksu terveydenhuolto
- Anonyymi
Sama minä.Mutta ne tuoksut on kaikki samaa srjaa.nainen haisee kuin kissan kusi: Vartalon ja histen pesuaineiden tuoksu eri.Sitten vartalon ja kasvojen rasvat eri tuoksuiset.Hiuksin laitetan muotoiluvahtoa sekin eri ja lopuksi hiuslakka sekin eri.Kaiken krunatan hajuvedellä: Ihan oikeasti on koktaili.Lisäksi pyykin pesuaine ja huuhtelu aine eri: Saadaan koko paketista kissan kusen haju kun hajuvedet pälle.Joten käytä kaikki edellämainitut tuotet tai pesuaineet hajusteeton ja sitten kun haluat tuoksua joltain: On hajuveden tuoksu ja se on puhdas.Kun ei muita koktaileja hajun mukanasi kehossasi vaateissasi.Unohdat tupakan sekin haisee ,kostealla säällä kuin kuolut raato.Haluatko sitä?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217