pojat hei?

jokku.

No mun on vain pakko saada tietää, mitä ihmiset ajattelee minusta nyt.

Elikkäs olin vielä puolivuotta sitten ns kiltti tyttö, kaikin puolin. Olen sitä yhä, mutta moni asia on muuttunut. En ensinnäkään ole enää neitsyt (en todellakaan!). Olen harrastanut seksia useamman tuntemattoman pojan kanssa. Jostainhan mun sitä läheisyyttä oli saatava, joten hain sitä sit seksin avulla, ja se kyllä toimiikin. Samalla huomaan että sosiaaliset taitoni ovat kehittyneet, koska olen joutunut puhumaan näiden poikien kanssa kasvotusten. Vaikka olen yhä se hiljainen, en ole saanut vieläkään kavereita, niin huomaan silti olevani rohkeampi kuin ennen. Minua ei enää ahdista ihmisten seura niin paljon ja olen hieman puheliaampi.

Ainoa asia mikä mua vaivaa, on todellakin se, että minua kai pidetään nyt sitten horona (tosin kukaan ei tiedä, että olen harrastanut näitä irtosuhteita, joten ei se mikään semmonen ''yleinen'' tieto ole). En koskaan (nyt nuorena siis) tule saamaan sitä ''unelmien poikaa'' itselleni, koska sellaiset mistä pidän, ovat sellaisia hiljaisia ja uljoja ja tuskin kokeneet paljon mitään tyttöjen kanssa. He eivät ymmärrettävästi halua ketään minunlaistani tyttöä, joka on jakanut monellekkin ihmiselle.
Voisin kuvitella, että muuten voisin olla ihan kelpo tyttö jollekkin..Aattelin vaan, että tässäkö tää sit oli...Enkö todellakaan kelpaa enää kellekkään sellaiselle minkä minä kepuuttaisin?

Vaikka en niinkään pidä irtosuhteista, siis ajatuksena, ne ovat kuitenkin tottakai tosi nautinnollisia kokemuksia :D ilman muuta :D ..mutta haluaisin seurustella oikeasti, en mitään pelkkiä lyhyitä seksisuhteita. Mutta mistä mä ees löytäisin semmosen pojan, jolle kelpaisin? Kaikki semmoset ''kokeneemmat'' pojat on ihan liian pelimiehiä mulle, mutta sitten kaikki kiltit naapurinpojat on liian kokemattomia, eivätkä kelpuuttaisi mua. Eipä taida nuorisosta löytyä semmosta kilttiä ja uskollista poikaa, joka olis kokenutkin paljon, mutta haluais todella seurustella..tai eihän sillä kokemuksella ole mitään väliä, mutta kukaan kokematon tuskin haluaisi minua. :/

et tämmöstä. Ikää mulla on vähän, mutta ihan tarpeeksi.

11

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Ensin pidetään näitä "avointen ovien päiviä" ja sitten tullaan tänne kyselemään, mitä ihmiset siitä ajattelee.

Harva poika haluaa oikeasti seurustella tuollaisen jakorasian kanssa.

• ..........

No huorahan sinä olet. Voi sitä raukkaa, joka erehtyy kanssasi seurustelemaan ja sitten saa tietää asiasta.

Ja kiltit ja kokeneet pojat ovat kilttien tyttöjen kanssa ja pysyvät heidän kanssaan.

• nuoripoikuli

En minä ainakan tunne ketään poikaa joka välttäis "jakorasioita", tai sit kyseessä on joku erityisen vajakki yksilö. Ja muutenkin ei pitäis tuntea mitään syyllisyyttä siitä, että nauttii seksistä, oli se sit tutun tai tuntemattoman kanssa. En osaa selittää ollenkaan et mistä johtuu että kovaäänisimmät nuoret nykyään tuntuvat epäarvostavan irtosuhteita ja suorastaan tekee siitä fobian. Ehkä se on joku seurakuntanuorijuttu tai pelko tulla "huoraksi". Älytöntä.

• jth9pjh

panisin, mutta en ottas tyttökaveriks mistää hinnasta...

• lolleddd..
        jth9pjh kirjoitti:

panisin, mutta en ottas tyttökaveriks mistää hinnasta...

Vittu te pojat olette ääliöitä, ahhaha. Pojat voivat siis panna niin paljon kun huvittaa, mutta tytöt eivät? Teidät pojat pitäs kaikki laittaa kiikkuun, saatana. On se nyt niin hirveää kun joku on munansa työntänyt tyttöystävääsi ennen sinua. Ja luuletteko että meistä on niin helvetin kiva kuulla kun teidän munanne on käynyt monen huoran pillussa ja perseessä. Pojat kyl voisin unohtaa tästä lähin kokonaan, olleksi olen bi- seksuaali, sääliksi vain käy heteronaisia, jotka joutuvat miehiin tyytymään.

• Jomppelii

Minä en ainakaa saa siitä mitään niksejä siitä vaikka oletkin ollut yhdynnässä monien kanssa.Ehkä se on keino vapautua todellisuuden tunteesta tilaan jossa saa vain nauttia.Ymmärrettäväähän sen pitäisi olla tytöilläkin vaikka itse olen poika ja siitä ei pitäisi tuomita jos harrastaa irtosuhteita oli sitten nainen,mies.Minä en ainakaan tule tuomitsemaan sinua sen perusteella ja nämä miehet ketkä niin tekee eivät ansaitse sinua.Nämä pojat joihin osoitat kiinnostusta mene vain rohkeasti puhumaan niille ja kertomaan tunteistasi annan sellaisen vinkin josset ole varma siitä niin älä hyppää ensimmäisenä sänkyyn.Nyt sitä itseluottamusta kehiin, tulet varmasti löytämään jonkun ihanan pojan aikanaan.Olet vain asialla ja pois tollaiset ajattelutavat että et kelpaisi kellekkään.Minun mielestäni kokemuksella ei ole väliä,ite en ole vielä seksiä harrastanut.Mielestäni asia on ihan okei jos tyttö sanoo harrastaneensa seksiä aikaisemmin,olisin siitä iloinen.Sanon sen noin kun itekkin ajattelen samalla tavalla enkä haluaisi kelleekkään mulle tätä samaista tunnetta koska se ei ole kiva tunne. Anyway.En nyt tiedä sainko puettua kaikkia ajatuksia sanoiksi mitä sun teksti toi mieleen, mutta jos kaipaat juttuseuraa lisää [email protected] .

• En kyllä ihan ole samaa mieltä siitä, että "kokenut" tyttö ei kelpaisi hiljaisille ja ujoille, siis kokemattomille, pojille. Luulisin, että ongelma on pikemminkin päinvastainen: kokematon poika ei yleensä kelpaa kokeneemmalle tytölle ja jos tällainen tyttö lähestyy tällaistaa poikaa, poika alkaa epäillä, että "riittääkö" hän tuollaiselle tytölle. Kannattaa muistaa, että hiljaisuus ja ujous ovat ihmisessä ominaisuuksia, joihin on todella vaikea itse vaikuttaa ja siten ne ovat vain luonteenpiirteitä, joista ei välttämättä voi päätellä mitään muuta kyseisen henkilön kiinnostuksenkohteista. Ujokin voisi haluta tehdä samoja asioita kuin rohkeammat, mutta hän ei välttämättä uskalla lähestyä toisia ihmisiä yhtä helposti.

• Poikaysiysiysiysi

Lähetäänpä tästä: Minä vuonna olet syntynyt ja missä päin Suomea asut?

• vesinokkaeläin...
        Poikaysiysiysiysi kirjoitti:

Lähetäänpä tästä: Minä vuonna olet syntynyt ja missä päin Suomea asut?

-88, Vantaa

• --kukkuu.

Jos kukaan ei tiedä sinun irtosuhteistasi, miksi pojankaan pitäisi tietää niistä? Sehän on oma asia, millaista seksielämää viettää, joten jos sinusta tuntuu että joku hiljainen poika ei tykkäisi sinun jakotaipumuksistasi, niin ei hänen myöskään tarvitse tietää. Voithan sanoa, että sinulla on ollu poikaystävä ja siksi olet kokenut. Älä lannistu!

• No uskoisin että suurinosa näistä hiljaisista ujoista pojista olisi voinut toimia samoin ehkä itsekkin olisin. Mutta pojille/miehille seksiseuran saanti on niin paljon vaikeampaa että uskoisin että ei se ujo ja hiljainen sitä useimmiten saa aikaiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      198
      11773
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5549
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2857
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      15
      2484
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2455
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2023
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1949
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1911
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1727
    10. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      34
      1670
    Aihe