Tettekö koskaan tämän näköisiä simejä? MINÄ EN! :D
http://images.somethingawful.com/features/sims2/face.jpg
Onpas komea sim tässä kuvassa ;P
7
636
Vastaukset
Miten noi silmät saa noin suuriksi esim, kun saan vaan puolet tosta CAS-tilassa, en edes BS saa noin isoja :O
- tomppaJr
Teet ensit isot silmät. Sitten klikkaa jotain muuttokohtaa sieltä ylhäältä kun siellä on niitä eri näköisiä valmissosia esim leukoja. Klikkaa sitten esim leukaa. Sen jälkeen menet takaisin tuohon silmänmuuttokohtaan niin tadaa, kaikki palkit ovat taas keskellä joten voit suurentaa silmää (harvinaisen vaikea selittää). Toivottavasti ymmärsit. :D
- kyllä..
harrasta tuon näköisiä simejä pelissäni..naapurustossani vaeltaa vain muotovalioita. :D
- tomppaJr
Erittäin usein. Se on hauskaa! ;D
- minä minä
koska haluan nähdä kuinka kauan ne ovat ton näköisiä siis sukupolvenaja
Kylläpäs oli ihanan näköinen sim! :D Ihan tippa tuli silmään, kun nauroin niin kovaa. :> Kyllähän minäkin tuollaisia simejä teen, jos satun tekemään HRG:tä. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394