Ketju turhuuksille

Possunmunkki

”Älä opeta sikaa laulamaan, haaskaat vain aikaasi ja suututat sian”.

21

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SavonSonni

      Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen pieremällä.

    • jartsev

      Perinteisesti sanotaan Paavilla ja nunnilla olevan jotain turhaa, mutta en mä usko todella tuohon. Tarpeelliseksi saattaa kuitenkin tulla, toisaalta turhaksi sanotaan myös pomon kiitoksia ilman palkan korotusta.

    • , kuin

      sialla tykkilakki.

    • päissään

      Se on toesinnaan jouten ja toisinnaan ei tie mittään.

    • hurskasMies

      Aattelloo mitä aattelloo, aina ajatukset mennee naimiseen.

    • ahdistunut työtön

      turhaa on elää turhaa on kuolla turhaa on kenenkään persettä nuolla

      • masentunutF

        Häpeäpilkku

        * iso näppylä jota häpeää, eli finni
        * vaatteissa oleva tahra, joka on häpeäksi
        * pilkku, joka kirjoitetaan aina väärin
        * se on jalkapallossa vapaapotkun toinen nimi
        * jos aikuinen tekee väärin ja lapset ottavat mallia
        * mustelma
        * ruma hienossa kohdassa
        * luokan keskeinen ilkimys


    • aamuvarhain

      Joka aamulla nauraa, se on illalla haukan perseessä.

    • Tuomasta

      Usko niitä, jotka epäilevät, epäile niitä, jotka ovat löytäneet.

    • Tee itsestäsi siemen

      Hautaa se kiveen

      Kastele kyynelilläsi
      kivi kukkimaan.

      jk. helppoa se on,
      jos sen osaa.

      Hyvää yötä!

    • rahankäyttö

      Yksi kolmasosa viinaan, yksi kolmasosa naisiin ja loput turhuuteen.

    • mies-v57

      Metsän tyttö


      Kaunis olet metsän tyttö,
      kauniimpi kuin kukaan muu.
      Puolukkaa on posket, huulet
      sanat vakaat kertoo suu.

      Valonsäteet sydämeeni
      kasvoiltasi heijastuu,
      iltahetkeen taivaan rantaan
      nousee veikko täysikuu.

      Hurmiossa elän, olen
      tyttöäni katselen
      tekojesi kautta löydän
      mielenrauhan siunauksen.

      Seppeleen teen kulleroista
      kulmillesi sidon sen
      keltakukat kirkkaat säihkyy
      sinimetsän neitosen.

      Hämärtyvä ilta saapuu
      koittaa kirkas valoyö
      unelmien vuode kutsuu
      onnea jo sydän lyö.

      Valveilla nyt olen varmaan
      silmiin katson haaveilen
      hellyyttä koen luona armaan
      aistin lämmön rakkauden.

      • satusinikka

        kun muistit.


      • namisuku

        ...Ihana:)


      • paikkaan

        kyhäelmäsi laitoit; eikös tämä olekin "ketju turhuuksille".


      • mies-v57
        satusinikka kirjoitti:

        kun muistit.

        Niin tärkeä olet,osa mun päivää.
        Mun sisälle tulet,osan mun elämää.

        Sun katseessa lämpö,silmissäs hehkuu.
        Sun jokainen lähtö,tää tuskainen kaipuu.

        Sydämes kauneus,hyvyys sun mielen.
        Sun joka kosketus,lähellä sun jotain olen.

        Kun kuulen sun tulon,sisin mun eloon herää.
        Sä herätät tän olon,susta voimia mä kerään.

        Voimia ja mukavaa oloa päivääsi.


      • mies-v57
        namisuku kirjoitti:

        ...Ihana:)

        Kiitos vain ja kiitos että olet palannut sivulle.Oli jo kovasti ikävä sinua.Nyt voi taas lukea mukavia
        juttujasi.Kiitos.


    • ketju sikisi. Mukavaa, rentouttavaa. Kiitos teille kaikille jotka kirjoititte jotta minäkin sain lukea. Ja nyt lenkille. se on moro

    • Sika...

      Sika takaperin puuhun nousee niin minäkin olen hyvä laulaja.=)

    • Sattumansato

      Sattuuhan sitä, mutta tottuuhan siihen, kun oikein usein sattuu.

    • Join itseni känniin
      unohtaakseni sinut

      mut vaikeeta se on
      näen sinut,


      kahtena!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe