”Älä opeta sikaa laulamaan, haaskaat vain aikaasi ja suututat sian”.
Ketju turhuuksille
21
689
Vastaukset
- SavonSonni
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen pieremällä.
- jartsev
Perinteisesti sanotaan Paavilla ja nunnilla olevan jotain turhaa, mutta en mä usko todella tuohon. Tarpeelliseksi saattaa kuitenkin tulla, toisaalta turhaksi sanotaan myös pomon kiitoksia ilman palkan korotusta.
- , kuin
sialla tykkilakki.
- päissään
Se on toesinnaan jouten ja toisinnaan ei tie mittään.
- hurskasMies
Aattelloo mitä aattelloo, aina ajatukset mennee naimiseen.
- ahdistunut työtön
turhaa on elää turhaa on kuolla turhaa on kenenkään persettä nuolla
- masentunutF
Häpeäpilkku
* iso näppylä jota häpeää, eli finni
* vaatteissa oleva tahra, joka on häpeäksi
* pilkku, joka kirjoitetaan aina väärin
* se on jalkapallossa vapaapotkun toinen nimi
* jos aikuinen tekee väärin ja lapset ottavat mallia
* mustelma
* ruma hienossa kohdassa
* luokan keskeinen ilkimys
- aamuvarhain
Joka aamulla nauraa, se on illalla haukan perseessä.
- Tuomasta
Usko niitä, jotka epäilevät, epäile niitä, jotka ovat löytäneet.
Tee itsestäsi siemen
Hautaa se kiveen
Kastele kyynelilläsi
kivi kukkimaan.
jk. helppoa se on,
jos sen osaa.
Hyvää yötä!- rahankäyttö
Yksi kolmasosa viinaan, yksi kolmasosa naisiin ja loput turhuuteen.
- mies-v57
Metsän tyttö
Kaunis olet metsän tyttö,
kauniimpi kuin kukaan muu.
Puolukkaa on posket, huulet
sanat vakaat kertoo suu.
Valonsäteet sydämeeni
kasvoiltasi heijastuu,
iltahetkeen taivaan rantaan
nousee veikko täysikuu.
Hurmiossa elän, olen
tyttöäni katselen
tekojesi kautta löydän
mielenrauhan siunauksen.
Seppeleen teen kulleroista
kulmillesi sidon sen
keltakukat kirkkaat säihkyy
sinimetsän neitosen.
Hämärtyvä ilta saapuu
koittaa kirkas valoyö
unelmien vuode kutsuu
onnea jo sydän lyö.
Valveilla nyt olen varmaan
silmiin katson haaveilen
hellyyttä koen luona armaan
aistin lämmön rakkauden.- satusinikka
kun muistit.
- namisuku
...Ihana:)
- paikkaan
kyhäelmäsi laitoit; eikös tämä olekin "ketju turhuuksille".
- mies-v57
satusinikka kirjoitti:
kun muistit.
Niin tärkeä olet,osa mun päivää.
Mun sisälle tulet,osan mun elämää.
Sun katseessa lämpö,silmissäs hehkuu.
Sun jokainen lähtö,tää tuskainen kaipuu.
Sydämes kauneus,hyvyys sun mielen.
Sun joka kosketus,lähellä sun jotain olen.
Kun kuulen sun tulon,sisin mun eloon herää.
Sä herätät tän olon,susta voimia mä kerään.
Voimia ja mukavaa oloa päivääsi. - mies-v57
namisuku kirjoitti:
...Ihana:)
Kiitos vain ja kiitos että olet palannut sivulle.Oli jo kovasti ikävä sinua.Nyt voi taas lukea mukavia
juttujasi.Kiitos.
ketju sikisi. Mukavaa, rentouttavaa. Kiitos teille kaikille jotka kirjoititte jotta minäkin sain lukea. Ja nyt lenkille. se on moro
- Sika...
Sika takaperin puuhun nousee niin minäkin olen hyvä laulaja.=)
- Sattumansato
Sattuuhan sitä, mutta tottuuhan siihen, kun oikein usein sattuu.
Join itseni känniin
unohtaakseni sinut
mut vaikeeta se on
näen sinut,
kahtena!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368