En ole saanut mittaria tärähtämään yli kolmeen vuoteen. Poikaystäväni pete on aika seksikäs, muttei auta.
Pitäisikö minun iskeä hoppari vai enkä nauti enää elämäni aikana pikaseksistä? Auttakaa?
Mikä neuvoksi kun ei seiso?
7
1613
Vastaukset
- just..
on se hyvä että teillä homoillakin on noita ongelmia kannattaisiko etsiä jostain muualta kuin alapäästä ongelmaa (vinkki KORVIEN VÄLISTÄ) ei minullakaan nouse kun ajattelen toista miestä !
- kerron
ota vaikka virkkuukoukku, ja työnnä se se kulliisi. Johan seisoo!
- Ettekö tajunneet?
Ettekö hyvät ihmiset tajunneet, että tämähän on pila?
Goldfinger tuskin olet oikeasti, sillä käsittääkseni oikea "kuuluisa" Goldfinger- nettihäirikkö on tälläkin hetkellä vielä kärsimässä rangaistustaan ja hän ei saa käyttää tietokonetta vielä pitkään aikaan...- Goldfinger
Ensinnäkään-en ole kuuluisa.
Toiseksi- päiväni menee pakoillessa savolaista, joten ei se ihmekään että kaikki mun lihapalat ei toimi.
Antakaa mun nyt olla rauhassa ja neuvokaa vastauksia kysymykseeni. Toi sukkapuikkohomma oli hyvä, mutta se koski ihan perkeleesti.
- Anonyymi
Ootko munkki kun kirjotat mun?
- Anonyymi
Oletko kokeillut peräruiskua?
- Anonyymi
Minulla kyllä ottaa eteen aina mutta poikaystäväni pate on surkimus jolla ei seiso koskaan joten minä saan aina tehdä kaikki työt.
Miten tämä ratkaistaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906738- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889