En ole saanut mittaria tärähtämään yli kolmeen vuoteen. Poikaystäväni pete on aika seksikäs, muttei auta.
Pitäisikö minun iskeä hoppari vai enkä nauti enää elämäni aikana pikaseksistä? Auttakaa?
Mikä neuvoksi kun ei seiso?
7
1623
Vastaukset
- just..
on se hyvä että teillä homoillakin on noita ongelmia kannattaisiko etsiä jostain muualta kuin alapäästä ongelmaa (vinkki KORVIEN VÄLISTÄ) ei minullakaan nouse kun ajattelen toista miestä !
- kerron
ota vaikka virkkuukoukku, ja työnnä se se kulliisi. Johan seisoo!
- Ettekö tajunneet?
Ettekö hyvät ihmiset tajunneet, että tämähän on pila?
Goldfinger tuskin olet oikeasti, sillä käsittääkseni oikea "kuuluisa" Goldfinger- nettihäirikkö on tälläkin hetkellä vielä kärsimässä rangaistustaan ja hän ei saa käyttää tietokonetta vielä pitkään aikaan...- Goldfinger
Ensinnäkään-en ole kuuluisa.
Toiseksi- päiväni menee pakoillessa savolaista, joten ei se ihmekään että kaikki mun lihapalat ei toimi.
Antakaa mun nyt olla rauhassa ja neuvokaa vastauksia kysymykseeni. Toi sukkapuikkohomma oli hyvä, mutta se koski ihan perkeleesti.
- Anonyymi
Ootko munkki kun kirjotat mun?
- Anonyymi
Oletko kokeillut peräruiskua?
- Anonyymi
Minulla kyllä ottaa eteen aina mutta poikaystäväni pate on surkimus jolla ei seiso koskaan joten minä saan aina tehdä kaikki työt.
Miten tämä ratkaistaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048