En ole saanut mittaria tärähtämään yli kolmeen vuoteen. Poikaystäväni pete on aika seksikäs, muttei auta.
Pitäisikö minun iskeä hoppari vai enkä nauti enää elämäni aikana pikaseksistä? Auttakaa?
Mikä neuvoksi kun ei seiso?
7
1658
Vastaukset
- just..
on se hyvä että teillä homoillakin on noita ongelmia kannattaisiko etsiä jostain muualta kuin alapäästä ongelmaa (vinkki KORVIEN VÄLISTÄ) ei minullakaan nouse kun ajattelen toista miestä !
- kerron
ota vaikka virkkuukoukku, ja työnnä se se kulliisi. Johan seisoo!
- Ettekö tajunneet?
Ettekö hyvät ihmiset tajunneet, että tämähän on pila?
Goldfinger tuskin olet oikeasti, sillä käsittääkseni oikea "kuuluisa" Goldfinger- nettihäirikkö on tälläkin hetkellä vielä kärsimässä rangaistustaan ja hän ei saa käyttää tietokonetta vielä pitkään aikaan...- Goldfinger
Ensinnäkään-en ole kuuluisa.
Toiseksi- päiväni menee pakoillessa savolaista, joten ei se ihmekään että kaikki mun lihapalat ei toimi.
Antakaa mun nyt olla rauhassa ja neuvokaa vastauksia kysymykseeni. Toi sukkapuikkohomma oli hyvä, mutta se koski ihan perkeleesti.
- Anonyymi
Ootko munkki kun kirjotat mun?
- Anonyymi
Oletko kokeillut peräruiskua?
- Anonyymi
Minulla kyllä ottaa eteen aina mutta poikaystäväni pate on surkimus jolla ei seiso koskaan joten minä saan aina tehdä kaikki työt.
Miten tämä ratkaistaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1837204Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1223248Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?491825Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601817- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am771753Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.41665Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161551- 691363