kylässä tanssia

siskoo

Olin uuden miesystäväni kanssa siskoni luona kylässä ,siskoni hänet vain ohimennen ennen nähnyt (oli vain tervehtinyt kerran taikka kaksi ) olis siis aika vieras .No istuimme iltaa siskoni ja hänen miesystävänsä ja minä miesystäväni kanssa .Yhtätäkkiä siskoni meni minun miesystäväni luo ja sanoi haluan tanssia kanssasi (kukaan ei tanssinut emme olleet edes jutelleet mitään että tansittaisi) .Hän ei hakenut omaa miesystäväänsä tanssimaan .Olenko mielestänne tiukkapipoinen kun en oikein tykännyt ,mielestäni jutellaan ja sovitaan että tanssitaan ottaen huomiooon että hän oli eka kertaa siskoni luona kylässä . Mielestäni siskollani on aukko sivistyksessä.Mitä muut tykkäävät asiasta,,olisi kiva kuulla . Vaiko oliko tapaus ihan Ok?

10

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

Sinusta tulee helposti: "sairaalloisen mustasukkainen".
      Ja se voi johtaa ongelmiin.
      Miestä eikä naista voi omistaa, valitettavasti.
      Kestä tilanne kuin "mies".

• namisuku

...hoh.hoh:)

• zena

aika oudolta minusta vaikuttaa.
      Onko sulla ennen ollut siskosi kanssa jotain kilpailua miesten suhteen.
      Mitähän siskollasi mahtoi olla mielessä?
      Miten "miehesi" siihen suhtautui? Oliko nolo tilanne myös hänelle, vai innostuiko ajatuksesta?
      Minusta siskosi todella nolasi itsensä, joten hänen tappionsa.
      Etkö voi sanoa siskollesi, että käyttäytyi tökerösti.
      Mun siskot kyllä aina halaa mun miestä ja saattaa jopa poskelle suukottaa ja sanovat kullakseen, mutta se tapahtuu osittain mun kiusaksi, osittain siksi, että todella pitävät mun miehestä.
      En ole mustasukkainen ja olenkin sanonut heille, että tässä näkee kellä on paras mies. Mulla ei ole mitään hinkua halata yhtään pidenpää kuin mitä kohteliaisuussyitä on välttämätöntä, heidän miehiään. Mun mies nyt onkin suvun miehistä komein, ha,haa.

• Xinorina

Mutta ota rauhallisesti. Oliko alkoholilla osuutta asiaan? Ja onko siskosi aikaisemmin osoittanut jotain merkkejä varattujen miesten kanssa flirttailusta tai sen sellaisesta?

Joillakin on varsinkin humalapäissään hirveä tarve saada vastakkaisen sukupuolen huomiota ja muutenkin olla keskipisteenä.

En tekisi asiasta numeroa. Minun mielestäni siskosi teki vähän typeästi.

Mulle tulee tuollaisissa tilanteissa paha mieli. Tai tuli silloin kun vielä joskus heilastelin. Ymmärrän sinua.

Miehet huom. Kyse ei ole mustasukkaisuudesta.

• omakohtaista.

Ainvan sama onko kännissä tai ei, joillakin naisilla on vaan sellanen verissä että niiden täytyy muka näyttää viehätysvaltansa toisen mieheen. et ole ainoo, minulle on käynyt samoin. Yrittää skdata sun miestä. Näin raadollisesti on juttu. Älä tunne mitään myötä häpeää sano suoraa vaan että tosi tyhmästi tehty. Sano että sulla on samat mahikset, miltäs tuntuis? Johan se nainen olis pöllö jos ei tulis mustasukkaiseksi. Minä ainakin. Kateellinen varmaan sulle muustakin.

• namisuku

...aidon sponttaaninen tyllerö:)

• hyvä nainen. Ei tähän tämmöiseen voi mitenkään vakavasti suhtautua. Mulla kaksoissisko itteään häpäsee jatkuvasti kun on kauhee ikäkriisi. Ei oo mun ongelma, mutta hävettää seurata.

• löytyneepi

Eikö teillä päin ole joitain vapaita veljes paria vapaana? Voisitte järjestää perheen kesken tanssiaisia. Silloin se olisi niinkuin perheen sisäisnen asia.

• Kaivanto

tilanteessa kysynyt suoraan siskolta itseltään, enkä lähtenyt tänne asiasta kyselemään. Vastauskin olisi voinut olla oikeampi.

• teitin kotona

sinuntahdostasi kaikki kakkupalat millimetrimitalla palasiksi ja kaikille samanlaiset karkit ja sinä olit se joka määrää asiat? Vallanvaihto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      254
      5856
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      45
      3852
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      35
      3231
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      60
      3119
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      166
      2958
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      40
      2770
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      92
      2757
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      75
      2434
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      77
      2068
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      196
      2047
    Aihe