Poikani 11v juoksi koulun pitkällä käytävällä,vaikka siitä oli varoitettu ja kielletty usaan kertaan.Viimeinen tunti oli päättynyt ja kotia oltiin lähdössä,siinä sitten ottivat spurtin kun luokan ovi avautui juuri eteen.Hän iski päänsä oveen jolloin nenä murskaantui pahoin ja etuhampaatkin vaurioitui.Onni oli se että hän oli laittanut jo pyöräilykypärän päähänsä,se lienee pelastanut aivovammalta tai kuolemalta.Muistan 70 luvulta omalta kouluajoilta vastaavan tapauksen jossa poika kuoli,joten oli onneakin vaikka ikävä tapaus muuten.
Poikani nenä murskaantui
jokohan oppii
3
1142
Vastaukset
- lapsi paranee nopeasti
no huh ja voi sentään!
ehkä lapsi tästälähtien muistaa varoa. Onneksi ei sentään pahemmin käynyt.
Ja lapsella paraneminen on paljon nopeampaa kuin aikuisella. Toivotan hyvää ja nopeaa paranemista, ja sinulle jaksamista lapsen paranemisen apuna. - mikä hinku
Ihmettelenkin, ja olen monasti ihmetellyt, minkä hemmetin takia pitää suunnitella ovet aukeamaan käytävälle, jossa on liikennettä? Aivan idioottimaista laittaa tommosissa kohteissa ovet käytävälle aukeamaan.
- Tihrusilmä
ne aukeavat ulospäin. Että poistuminen uhkatilanteessa on helpompaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472