Olen hakemassa kuvittajana apurahaa, ja hakemukseen täytyisi tietysti laittaa aiemmat julkaisut, mutta samassa kysytään julkaisujen toimintatapaa. Mitä tällä tarkoitetaan?
Apurahahakemus, toimintatapa?
4
898
Vastaukset
- tiedon hakua
eikä toimitapa tarkoita toteutusta eli millä tekniikalla teet olet tehnyt kuvituksen/taideteoksen? mutta ne avustus rahat vaikuttaa sitten työttömyys rahaan ja tällaisiin niin kannattaa oikeasti ottaa selvää koska se avustus/voitto/apuraha lasketaan tuloksi.
- pittore
varma, ettei kysytä toimitustapaa? Yleensä julkaisut toimitetaan jollakin tavalla, julkaisun toiminta kuulostaa oudolta.
- inspiroituneena
haluaisin kertoa tehyläisille apurahalla elävien korkeasti koulutettujen ihmisten arjesta:
jos esim. EUR 18000 vuositulot - joka on poikkeusellisen hyvä, huomattavasti yli sen mistä menee jo veroakin - kuukausipalkaksi joku vajaa puolitoista tuhatta ja ylimenevästä menee veroa, joka on hyvä puhtaana käteen.
Miten tämä suhtautuu tehyläisten palkkaan, kun tässä puhutaan maisteritutkinnon suorittaneesta.
Ja siitä että maksaa vuokra, lasten vaatteet, ruoka, matkustaa lomalle ulkomaille, matkustaa kotimaassa sukuloimaan, pitää auto ja maksaa sen vakuutukset, käydä yksityislääkärissä, jos kunnalliseen on jono jne. - easyprinting
kommentoida, että nyt on liikkeellä sitä mielipidettä, ettei enää riitä se että lähettää hakemuksen postitse organisaatioon, vaan että todella saadakseen apurahan tulee itse myös näyttäytyä paikalla ja todella vakuuttaa ihmiset siellä siitä, että on ansainnut kyseisen apurahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446