Voisiko joku kyseisestä hotellista matkalta palannut valaista hieman, oliko asiat todella niin huonosti kuin on joissakin viesteissä annettu ymmärtää ja entä onko kertoa kokemuksia All inclusivestä? Vielä kiinnostaisi tietää tarvitaanko iltaisin kuinka lämmintä päälle?
Dunas
16
2576
Vastaukset
- Dunas
Tästä hotellista on tullut Finnmatkoille tasan yksi reklamaatio.....
Asiat ovat hotellissa kuulemma kunnossa.- Maspalomas
mutta aina kaikki eivät valitettavasti reklamoi vaikka olisi ollutkin aihetta. Ensi viikolla nähdään sitten oliko kaikki ok. Pienet puutteet ei kyllä lomafiilistä varmasti onnistu pilaamaan mutta jos aletaan puhua homeisista patjoista yms isommista puutteista kun kuitenkin on ostanut **** tähden matkan niin se on asia erikseen...
- Giina 1
Maspalomas kirjoitti:
mutta aina kaikki eivät valitettavasti reklamoi vaikka olisi ollutkin aihetta. Ensi viikolla nähdään sitten oliko kaikki ok. Pienet puutteet ei kyllä lomafiilistä varmasti onnistu pilaamaan mutta jos aletaan puhua homeisista patjoista yms isommista puutteista kun kuitenkin on ostanut **** tähden matkan niin se on asia erikseen...
No meiltä lähtee valitus kyllä Finnmatkoille ja annoimme kyllä kovaa palautetta hotelliinkin! Samoja asioita allekirjoitan kun järkyttynyt meillä oli kyllä sviiti! Mutta kaukana sviitin tasosta!
1. odotettiin huonetta 2 tuntia joka oli väärällainen eli ei uima-allas näkymää sitten taas tunti ja huone oli sitten oikeanlainen mutta lasten vuoteet puuttuivat!
2 saimme viimeisen vuoteen 9 aikaa illalla ja oli kyseessä 1.5 vuotiaan matkasänky.
3 tilasimme mikron huoneeseen joka saatiin itsekannettuna 24 tunnin päästä!!
4. Torakoita ja muita ötököita oli jopa aamiassalissa lapsemme tuolin selkänojalla vilisti torakka kovaa vauhtia!
5. Siivous huonoa ja lakanoita ei meillä vaihdettu kertaakaan viikon aikana. Pyyhkeet kyllä vaihdettiin jos oli muistettu heittää kylpyammeeseen!
6. Henkilökunta töykeää
7. suihkukaappi haiska
8. telkkari toimi huonosti
9. siivooja oli jättänyt kerran ikkunan auki
10. Ensimmäisenä yönä tuli toinen puukattu huoneeseen sisään, onneksi oli suomalainen!
11. KISSOJA ja ei lähtenyt kunnolla edes häädettäessä pois!
Siinä listaa kerrakseen ja kyseessä oli 4 tähden sviiti! Olisin ymmärtänyt monta seikkaa jos olisin tilannut 2 tähden huoneiston!
Ja huom valitimme ja pyysimme lasten sänkyjä enemmän kun 5 kertaa! Onneksi engalanninkielemme on hyvää!
Tuskin finnmatka kertoo valittajien määrästä! - Nirppu_masspalomas
Giina 1 kirjoitti:
No meiltä lähtee valitus kyllä Finnmatkoille ja annoimme kyllä kovaa palautetta hotelliinkin! Samoja asioita allekirjoitan kun järkyttynyt meillä oli kyllä sviiti! Mutta kaukana sviitin tasosta!
1. odotettiin huonetta 2 tuntia joka oli väärällainen eli ei uima-allas näkymää sitten taas tunti ja huone oli sitten oikeanlainen mutta lasten vuoteet puuttuivat!
2 saimme viimeisen vuoteen 9 aikaa illalla ja oli kyseessä 1.5 vuotiaan matkasänky.
3 tilasimme mikron huoneeseen joka saatiin itsekannettuna 24 tunnin päästä!!
4. Torakoita ja muita ötököita oli jopa aamiassalissa lapsemme tuolin selkänojalla vilisti torakka kovaa vauhtia!
5. Siivous huonoa ja lakanoita ei meillä vaihdettu kertaakaan viikon aikana. Pyyhkeet kyllä vaihdettiin jos oli muistettu heittää kylpyammeeseen!
6. Henkilökunta töykeää
7. suihkukaappi haiska
8. telkkari toimi huonosti
9. siivooja oli jättänyt kerran ikkunan auki
10. Ensimmäisenä yönä tuli toinen puukattu huoneeseen sisään, onneksi oli suomalainen!
11. KISSOJA ja ei lähtenyt kunnolla edes häädettäessä pois!
Siinä listaa kerrakseen ja kyseessä oli 4 tähden sviiti! Olisin ymmärtänyt monta seikkaa jos olisin tilannut 2 tähden huoneiston!
Ja huom valitimme ja pyysimme lasten sänkyjä enemmän kun 5 kertaa! Onneksi engalanninkielemme on hyvää!
Tuskin finnmatka kertoo valittajien määrästä!Voisiko asenteessakin vähän parantamisen varaa.
Yleisen hotelli käytännön mukaan huoneita ruvetaan jakaa vasta klo. 14 joten jos olette ennen kyseistä ajankohtaa hotellissa on selvä, että joudutte odottamaan.
Sitäpaitsi huoneiden luovutus on klo. 12.00 joten ei voi olla mahdollista,että 2 tunnissa kaikki lähtevät huoneet olisi siivottu.
Toisekseen kun teidän huonettanne on jouduttu muuttamaan erehdyksen? takia on selvä,ettei lisävuoteet yms. voi huoneessa olla valmiina. Siivojilla on kädet täynnä töitä kun suuret ryhmät vaihtuvat. He eivät voi singota jokaisen toiveen ja vaatimuksen mukaan, muuten aikaa menee turhaan "hösäämiseen".Asiat on parempi tehdä järkevässä järjestyksessä.En usko että henkilökunta ilkeyttään toi vauvan säkyä noin myöhään.
Ei ole ihme jos henkilökunta on tylyä jos asiakkaat huohottaa koko ajan niskaan kun pitäisi yrittää järjestellä asioita, että ne saataisiin kuntoon, asiakkaiden toiveiden mukaan.
Kissojahan Kanarialla on ihan yleisesti ja kiitos ihanien kanssa matkustajiemme ne varmasti pysyvät hotellien tuntumassa, koska siellä niitä ruokitaan siellä. Miten tämä on henkilökunnan vika? Tai hotellin johdon? - Nirppu_masspalomas
Giina 1 kirjoitti:
No meiltä lähtee valitus kyllä Finnmatkoille ja annoimme kyllä kovaa palautetta hotelliinkin! Samoja asioita allekirjoitan kun järkyttynyt meillä oli kyllä sviiti! Mutta kaukana sviitin tasosta!
1. odotettiin huonetta 2 tuntia joka oli väärällainen eli ei uima-allas näkymää sitten taas tunti ja huone oli sitten oikeanlainen mutta lasten vuoteet puuttuivat!
2 saimme viimeisen vuoteen 9 aikaa illalla ja oli kyseessä 1.5 vuotiaan matkasänky.
3 tilasimme mikron huoneeseen joka saatiin itsekannettuna 24 tunnin päästä!!
4. Torakoita ja muita ötököita oli jopa aamiassalissa lapsemme tuolin selkänojalla vilisti torakka kovaa vauhtia!
5. Siivous huonoa ja lakanoita ei meillä vaihdettu kertaakaan viikon aikana. Pyyhkeet kyllä vaihdettiin jos oli muistettu heittää kylpyammeeseen!
6. Henkilökunta töykeää
7. suihkukaappi haiska
8. telkkari toimi huonosti
9. siivooja oli jättänyt kerran ikkunan auki
10. Ensimmäisenä yönä tuli toinen puukattu huoneeseen sisään, onneksi oli suomalainen!
11. KISSOJA ja ei lähtenyt kunnolla edes häädettäessä pois!
Siinä listaa kerrakseen ja kyseessä oli 4 tähden sviiti! Olisin ymmärtänyt monta seikkaa jos olisin tilannut 2 tähden huoneiston!
Ja huom valitimme ja pyysimme lasten sänkyjä enemmän kun 5 kertaa! Onneksi engalanninkielemme on hyvää!
Tuskin finnmatka kertoo valittajien määrästä!tietää, että oliko huoneet niin ränsityneitä ja huono kuntoisia , kun millaisen kuvan joistain viesteistä on saanut. Jos joku vielä viitsisi kertoa kokemuksiaan olisin kiitollinen.
- Mielipidettä
Giina 1 kirjoitti:
No meiltä lähtee valitus kyllä Finnmatkoille ja annoimme kyllä kovaa palautetta hotelliinkin! Samoja asioita allekirjoitan kun järkyttynyt meillä oli kyllä sviiti! Mutta kaukana sviitin tasosta!
1. odotettiin huonetta 2 tuntia joka oli väärällainen eli ei uima-allas näkymää sitten taas tunti ja huone oli sitten oikeanlainen mutta lasten vuoteet puuttuivat!
2 saimme viimeisen vuoteen 9 aikaa illalla ja oli kyseessä 1.5 vuotiaan matkasänky.
3 tilasimme mikron huoneeseen joka saatiin itsekannettuna 24 tunnin päästä!!
4. Torakoita ja muita ötököita oli jopa aamiassalissa lapsemme tuolin selkänojalla vilisti torakka kovaa vauhtia!
5. Siivous huonoa ja lakanoita ei meillä vaihdettu kertaakaan viikon aikana. Pyyhkeet kyllä vaihdettiin jos oli muistettu heittää kylpyammeeseen!
6. Henkilökunta töykeää
7. suihkukaappi haiska
8. telkkari toimi huonosti
9. siivooja oli jättänyt kerran ikkunan auki
10. Ensimmäisenä yönä tuli toinen puukattu huoneeseen sisään, onneksi oli suomalainen!
11. KISSOJA ja ei lähtenyt kunnolla edes häädettäessä pois!
Siinä listaa kerrakseen ja kyseessä oli 4 tähden sviiti! Olisin ymmärtänyt monta seikkaa jos olisin tilannut 2 tähden huoneiston!
Ja huom valitimme ja pyysimme lasten sänkyjä enemmän kun 5 kertaa! Onneksi engalanninkielemme on hyvää!
Tuskin finnmatka kertoo valittajien määrästä!Mä vähän luulen, että käsite "sviitti" on vaihteleva näissä turistirysissä.
Joissakin maissa esim. kaikkia huoneita kutsutaan sviiteiksi.
Yleensä tasokkaimpia hotelleja on hyvillä luokituksilla olevat pienet hotellit. Niissä on toki sitten palveluita ehkä vähemmän, pienemmät allasalueet ym., mutta palvelu henkilökohtaisempaa, koska lyhyenkin loman aikana ehtii tutustua respan työntekijöihin sekä huonesiistijään.
- Valohoito
Suurehkon perheen kanssa lomailtuamme Dunas Maspalomaksessa kokemukset olivat ihan ok. Henkilökunta oli kiireistä, asiallista, ei töykeää, ei kyllä kovin ystävällistäkään.
Alkuun koko all inclusive -käytäntö oli hieman epäselvä. Oppaan ohje oli, että mm. illalliselle olisi hyvä varata pöytä, mutta käytännössä kävimme joka ilta suurella porukalla ilman varauksia ja aina löytyi kattauksissa tilaa ilman ennakkovarauksia - toisessa hotellissa olevat ystävämme saivat eräänä iltana jopa meidän vieraina ilmaiset ruoat ja juomat - raha vain ei tarjoilijalle kelvannut vaikka kuinka tarjottiin. Ilmainen ruoka ja juoma oli hyvä juttu meidän perheelle - ei tarvinnut limsarahaa eikä kenenkään tarvinnut stressata ruoanlaitosta. Koska tämä paketti oli halpa per henkilö, kävimme välillä muuallakin syömässä ja koska iltoja vietimme muuallakin kuin hotellialueella.
Miinuksena hotellista sanoisin sen, että alue oli aivan liian suuri. Oman huoneiston löytyminen oli työn ja tuskan takana. Toki hotelliesitteessä mainittiin, että kyseessä on suuri kompleksi, mutta suuruus ja alueiden sekavuus hämmensi. Hotellin sijainti oli erinomainen, reilu kilometri kanavan viereistä kävelykatua rantaan, lyhyt matka ostoksille, syömään, markkinoille etc. Pikkulapsiperheitä oli erityisen paljon. Huoneistossa ei ollut kahvinkeitintä, emme kaivanneet sitä kun ravintolasta ja automaateista sai kahvia - mutta toki se olisi pitänyt olla kun hotelliesitteessä niin luvattiin! Siivous oli perinteistä espanjalaista huiskimista. Uskon että kun karistaa kaiken ahdasmielisyyden ja vaihtaa lomafiiliksen päälle eikä joka asiasta nipota, niin loma kyllä onnistuu huolimatta siitä että jollakin on maha sekaisin, toisella flunssa jne. Iltaisin tarkenee, jos on viluinen kevyt villatakki voi olla tarpeen.
Hyvää lomaa!- thuu
Te jotka olette kyseisessä Dunas Maspalomas hotellissa olleet, pari kysymystä: Onko allasalueet siistit? Oliko altaat lämmitettyjä, tarkeneeko pienet lapset uida? Millaisia kolmiot olivay kunnoltaan, sijainniltaan? Millainen oli aamiainen?
- syömäri
Dunaksen all include kiinnostaisi tarkemminkin, kun olen menossa ko.hotelliin parin kuukauden päästä. Saiko hotellista retkievästä ja -juomaa mukaan, jos tätä pyysi? miten "homma" toimi käytännössä ja millaisia välipaloja, aamistaista ym. oli tarjolla?
- piip
syömäri kirjoitti:
Dunaksen all include kiinnostaisi tarkemminkin, kun olen menossa ko.hotelliin parin kuukauden päästä. Saiko hotellista retkievästä ja -juomaa mukaan, jos tätä pyysi? miten "homma" toimi käytännössä ja millaisia välipaloja, aamistaista ym. oli tarjolla?
Ollaan lähdössä tammikuun lopulla isommalla sakilla isoon huoneistoon... onko kellään niistä tietoa/kokemusta...
- uskaltaako mennä
thuu kirjoitti:
Te jotka olette kyseisessä Dunas Maspalomas hotellissa olleet, pari kysymystä: Onko allasalueet siistit? Oliko altaat lämmitettyjä, tarkeneeko pienet lapset uida? Millaisia kolmiot olivay kunnoltaan, sijainniltaan? Millainen oli aamiainen?
Hei
3 lapsen kaa menossa tammikuussa...
Onko tosiaan niin huonossa kunnossa kuin kerroitte ? Matkatoimisto sanoo ainakin muuta...
Vai oisko paikat laitettu nyt kuntoon onko kukaan palannut lähiaikoina ko hotellista...
kuis aamupalat oliko hyviä ?
- Järkyttynyt
Olemme saaneet Finnmatkoilta korvauksen Dunas Maspalomasia koskien. Laadunkehityksessä työkennellyt henkilö oli hyvin pahoillaan, että kaikkia huonekaluja ei hotelli ollut ehtinyt vaihtaa ja että huoneisto ei ollut heidän olettamassa kunnossaan.
- edes viitteellisesti
Tietysti tässä on kysymys teidän ja matkatoimiston välisestä asiasta. Hienoa, että hoitivat tapauksen asiallisesti. Voitko edes viitteellisesti kertoa, vaikkapa %-osuutena matkan hinnasta tms. saamanne korvauksen arvon.
- Järkyttynyt
edes viitteellisesti kirjoitti:
Tietysti tässä on kysymys teidän ja matkatoimiston välisestä asiasta. Hienoa, että hoitivat tapauksen asiallisesti. Voitko edes viitteellisesti kertoa, vaikkapa %-osuutena matkan hinnasta tms. saamanne korvauksen arvon.
Korvaus oli valmismatkaehtojen mukainen eli maksimissaan 10% matkan hinnasta (koko hinnasta).
Tai vaihtoehtoisesti he tarjosivat matkalahjakorttia, joka oli suuruudeltaan vähän enemmän, kuin tuo 10%.
- DonIouis
Herään: 05:30 LT
Suihku: 05:35
Omatekoinen Aamiainen: 06:00
- Paahtoleipää
- Voita
- Juustoa
- Kinkkua
- Pihvitomaatti
- Tuoremehu
- Jougurt
- Omena
- Kahvia
Päivärepun pakkaus ja lähtö 06:25
Bussilla kohteeseen.
Patikoinnin aloitus 08:00 – 10:00, reitistä riippuu mitä koemme ja näemme.
Patikoinnin lopetus 14:00 – 16:00
Hotelliin takaisin 15:00 –17:00
Hikien pois suihkutus
Nokkaunet max. 20 min.
Kaupasta seuraavan päivän muonitus ja nestetasapainon ylläpitäjät, 15 min.
Lähtö iltakävelylle ~19:00
Aperitiivin nauttiminen jossain katukahvilassa. n. 20:00
Ruokapaikan etsintää…
Ilta-ateria ~21:00 . Olen melkein kaikkiruokainen. Joista-kuista Välimeren mömmöistä en piittaa mutta muuten yleensä kaikki tiiliskiveä pehmeämmät menee sulatukseen,
Takaisin hotelliin n. 22:00
Päivälehden lukua ja nukahtaminen.
Vaimo sammuttaa valot.
Aurinkoa ei enää tarvitsee ottaa. Huomasin, että se tarttuu ihan itse.
Shoppailemisesta en kovinkaan pidä. Tinkimistä joskus harrastan jotta taito säilyisi. Se menköön harrastuksen piikkiin. Niin kuin myös elämänmenon seuraaminen.
Vaimo hankki minulle sellaiset Sinebrikoffin kaljahevosen silmälaput, etten pääse paneutumaan täysipainoisesti harrastukselleni.
En osaa olla hauska, seurallinen tai miellyttävä joten en osallistu kovinkaan paljon yöelämään.
Pidän rytmimusiikista, jossa on melodiaa.
Siis.
Tuossa sitä rytmittämättömän päivän rytmiä. Armeijmainen aikataulutus "lomalla"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665974Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533001- 312183
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181740
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453