Pelaako Tumanto tulevalla kaudella 2008 Interissä, siis jos kuntoutuu?
Touko Tumanto
5
2048
Vastaukset
- fc inter joo
Eipä siitä mitään virallista ole kuulunut... Riippuuhan se kuntoutumisestakin ja sen semmoisesta. Miehen sopimus kai pitäisi uusia, jos olisi tarkoitus jatkaa. Enkä toisaalta näkisi syytä, miksei jatkaisi. Vähän huonoa tuuria vain ollut viime aikoina..
- Sinimusta fani
Ei ole ainakaan tämän kauden jengissä kirjoilla.Tietenkin voi olla, jos kuntoutuu, niin silloin soppari tehdään uusiksi. Muutenhan FC Inter maksaa "turhaan" erittäin loistavalle pelimiehelle.
On kyllä ollut Touko Tumannolla äärettömän huonoa tuuria, ei voi muuta sanoa. Toivotaan et mies kuntoutuu.
- mimmu
mikäs tumannolla kun ei peli kuntoinen:(?
- jossain
muualla pelaamassa?
- paparazzi no uno
jossain kirjoitti:
muualla pelaamassa?
Liekö palannut Paten kans Brasiliasta? Ei ole kuulunut Patestakaan mitään moneen kuukauteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692