Minulla on pienoinen ongelma :S
Olen unohtanut domainini salasanan ja nyt pitäisi päästä cpaneliin. Olen päivitellyt sivuja ftp-ohjelman kautta (salasanat muistissa ohjelmassa) ja nyt olen unohtanut koko salasanan. Sähköpostissa se ei näy, kun joskus menin sen vaihtamaan eikä sieltä tullut uutta viestiä... :S
(Futuronin domain on kyseessä)
Mitä ihmettä teen?
salasana unohtui (futuron)
Ehmm...
3
280
Vastaukset
- uoig
että ottaisit yhteyttä ko. palvelun tukeen. Täällä tuskin kukaan osaa arvata salasanaasi.
- inniijirjijiji
Nyt minä muistin, sinun salasana on "asdf".
Ole hyvä. - holdnet
Pyydä asiakaspalvelua auttamaan ja resetoimaan - siinä tosin voi olla viivettä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625